![]() |
hoe kom k er achter?
hmm k vind een jongen wel erg leuk, en k heb het vermoeden dat het wel een beetje wederzijds is. we hebben al regelmatig gezoend, maar hoe kom k er nou achter of het ook iets kan worden volgens hem?
liefs jenn |
vragen?
|
waarom zoenen jullie altijd zomaar met mensen zonder dat het al iets is :confused:
Daar snap ik echt niks van, ik had altijd het idee dat als je met iemand zoent, diegene speciaal is voor je enz. Blijkbaar is dat ouderwets ofzo :D ;) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Eh nou je zou het hem kunnen vragen.. Bijvoorbeeld als jullie weer eens gezoend hebben gewoon vragen van 'hebben we nu ook wat?' oid.... Of probeer er een beetje via via achter te komen..
|
Citaat:
|
Nog een ouderwets persoon meld zich :rolleyes: .
|
Citaat:
De directe aanpak! Vraag hem gewoon nadat jullie hebben gezoend of jullie nou alleen zoenen omdat jullie het lekker vinden of dat er ook meer achter steekt!!! :) Werkte in iedergeval wel bij mij. (heb inmiddels alweer 1,5 jaar een relatie) :p Greetzzz, The Gent |
Citaat:
Ik dan ook denk ik :D |
Citaat:
|
Als de situatie zich weer eens voordoet dat jullie elkaar gezoend hebben, vraag er dan naar... Dan moet hij wel antwoorden...
Good Luck Stoney |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Maar ehm, als jullie regelmatig zoenen, dan lijkt het mij vanzelfsprekend dat hij jou leuk vindt, want anders zou hij niet steeds met jou zoenen maar het wel na een keer voor gezien houden. Of zijn er zelfs al mensen die zoenen met iemand die ze juist níét leuk vinden? |
de sletten van tegenwoordig toch ook :D
|
Komt et nu raar over als ik er ook zo over denk ... beetje lullig tegenover haar =)
Nyways, hoe je erachter kan komen ... Lekker visse:) Hoor hem maar uit op een subtiele tactische manier! |
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:33. |