![]() |
Winamp vraag
Als ik een mp3 afspeel met winamp dan gebruikt die alleen 2 boxen. Is er ergens een optie dat hij al de boxen gebruikt? (surround set). WMP gebruikt ze gewoon alle 4. Iemand enig idee?
|
hoe heb je alles aangesloten?
|
Creative Soundworks FSP1600 (dacht ik)
Ik heb de voorste boxen op 1 kanaal aangesloten en de achterste op het andere kanaal |
Heb ik ook ja. Kheb een Sound Blaster Live 5.1, en gewoon 2 sets boxen op de Front en Rear aangesloten.
In games werkt het, alleen winamp gebruikt er maar twee, tenzij ik rare effecten zoals echo aanzet, maar dat klinkt dus niet. |
Citaat:
|
moet je effe een 3d plugin downen van winamp.com
denk dat daar wel iets moet staan, waarschijnlijk in categorie Output |
bij mij werkt het wel met 4 boxen, maar ik gebruik ook een Creative SB Live! 1024 Value en gebruik winamp 2.80
|
Bij mij doet ook alles het ?
Heb je in dat instellingsgeval van SB zelf wel op 4 speakers staan? ;) |
Options > Preferences > Plugins > Output > "DirectSound" gebruiken.
|
Citaat:
En ik heb output ook op DirectSound staan, nog steeds maar 2 speakers. |
Citaat:
Madegg, hetzelfde doen zoels M@rco zei, maar dan nog ff op "configure" klikken en je directSound Ouput op "SB LIVE!" zetten. |
Ik heb ook hetzelfde probleem met 5.1 surround en winamp 5. Bij mij doen alleen de twee front speakers iets. De rest (ook de subwoofer, wat me behoorlijk irriteert) doet helemaal niks. Kan iemand mij ook helpen aub.
|
oetlul, toen dit topic geopend werd bestond winamp bij wijze van spreke niet eens. :|
|
dus?
|
dus open een nieuw topic :rolleyes:
|
Citaat:
@w4s4 cr4ft: je hebt een nieuw topic geopend, daar kun je verder gaan. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:19. |