Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Liefde & Relatie (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=18)
-   -   Verliefd, maar toch daten met iemand anders? (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=805987)

Stoney 12-04-2004 14:27

Verliefd, maar toch daten met iemand anders?

Ok,

je bent verliefd. Je bent gek op iemand. Diegene is dat ook op jou.
Je ziet elkaar eens in de paar weken..
Maar.... er is geen sprake van relatie. Niet nu, misscien later. Ieder geval niet op korte termijn.

Zou je dan daten met iemand anders, die je vrijwel iedere dag ziet?

Liefzz Stoney

juno 12-04-2004 14:37

Doe waar je je goed bij voelt. Waarom is er geen mogelijkheid tot een relatie op korte termijn? Is het de moeite waard om op te wachten? Hoe groot is de kans dat het wel wat wordt? En hoe verliefd zijn jullie eigenlijk?

Stoney 12-04-2004 14:46

Citaat:

juno schreef op 12-04-2004 @ 15:37 :
Doe waar je je goed bij voelt. Waarom is er geen mogelijkheid tot een relatie op korte termijn? Is het de moeite waard om op te wachten? Hoe groot is de kans dat het wel wat wordt? En hoe verliefd zijn jullie eigenlijk?
Eigenlijk lopen wij al een aantal jaren om elkaar heen. Steeds als ik een vriend had zei hij: Goh, vink niet leuk.
Een paar weken geleden bekende hij me dat hij verliefd op me was. En ja, iedere keer als ik een vriendje had kon ik HEM niet compleet uit mijn hoofd zetten.
We hebben er met elkaar over gepraat en hij wil gewoon nog geen relatie. Reden: onduidelijk.
Die andere jongen laat duidelijk merken dat hij me echt leuk vindt en doet er ook echt moeite voor. Toegeven: Tis ook een sgatje hoor!
Maar goed,
nu zit ik dus met een dilemma...

Gent 12-04-2004 14:51

Citaat:

Stoney schreef op 12-04-2004 @ 15:46 :
Eigenlijk lopen wij al een aantal jaren om elkaar heen. Steeds als ik een vriend had zei hij: Goh, vink niet leuk.
Een paar weken geleden bekende hij me dat hij verliefd op me was. En ja, iedere keer als ik een vriendje had kon ik HEM niet compleet uit mijn hoofd zetten.
We hebben er met elkaar over gepraat en hij wil gewoon nog geen relatie. Reden: onduidelijk.
Die andere jongen laat duidelijk merken dat hij me echt leuk vindt en doet er ook echt moeite voor. Toegeven: Tis ook een sgatje hoor!
Maar goed,
nu zit ik dus met een dilemma...

Tja je zegt het zelf al, de reden dat hij de boot afhoud is niet duidelijk. Vraag jongen A gewoon duidelijkheid.
Mocht hij die niet geven dan zou ik me toch wat meer gaan bezig houden met jongen B.

Mocht jongen A toch de reden geven waarom, dan kun je aan de hand daarvan gaan kijken of het echt wel de moeite waard is om op te gaan wachten.

Succes.

Greetzzz,

The Gent

juno 12-04-2004 14:56

Arrogante kwal. Waarom zou je jezelf voor hem reserveren, als hij nog geen relatie wil?

Stoney 12-04-2004 14:58

Citaat:

juno schreef op 12-04-2004 @ 15:56 :
Arrogante kwal. Waarom zou je jezelf voor hem reserveren, als hij nog geen relatie wil?
Wheheehe,
das een duidelijke Juno. Thx. Ik geloof zelfs dat je gelijk hebt!

juno 12-04-2004 15:08

Zelf ook meegemaakt. Steeds als ik wat met iemand had was hij jaloers, maar zelf over de brug komen, ho maar. Meneer wist het nog niet zeker. Totdat ik echt viel op iemand anders, en hem dat vertelde. Toen wist hij niet hoe gauw hij heel actief moest worden.

Maar toen had ik geen interesse meer in hem. Too little, too late.

Stoney 12-04-2004 15:12

Same damn thing here.
Maar aan de ene kant...tja. Ik weet dat hij gek op me is... Ik zou hem er pijn mee doen als ik weer met iemand anders ga daten...En dat wil ik niet...
Maar ja,
you are so right Juno !!

Dus...*zucht mannen* ... ;)

Gent 12-04-2004 15:33

Citaat:

Stoney schreef op 12-04-2004 @ 16:12 :
Same damn thing here.
Maar aan de ene kant...tja. Ik weet dat hij gek op me is... Ik zou hem er pijn mee doen als ik weer met iemand anders ga daten...En dat wil ik niet...
Maar ja,
you are so right Juno !!

Ben het er helemaal mee eens!!!!

Luna 12-04-2004 17:03

Citaat:

Ik zou hem er pijn mee doen als ik weer met iemand anders ga daten...
tja, eigen schuld. Had hij maar duidelijk tegen jou moeten zijn, zoals eerder gezegd, too little too late!
wat wil je dan? Op heb gaan zitten wachten? Je leeft nu!

guitarplayer17 12-04-2004 19:30

indeed!
en hij doet jou zeker geen pijn op deze manier door je toch steeds op een afstand te houden?

Eleanor Rigby 13-04-2004 16:58

mee eens ^

ik had het laatst nog, nouja 2 maanden terug, ik vond iemand erg leuk maar dat werkte gewoon (nog) niet. toen wel wat andere dates gehad.. maar die waren gewoon minder leuk doordat ik die andere jongen eigenlijk toch wel leuker vond.

Sparkle. 13-04-2004 17:21

Citaat:

Same damn thing here.
Maar ja,
you are so right Juno !!

I do totally agree!!

Hij wil nog niet iets serieus. Tenminste nu nog niet.(En ik heb daar ook nog niet echt behoefte aan)
Maar we zijn wel een beetje "verliefd" ofzoiets...
Dus we hebben nu gewoon lol en hebben het gewoon gezellig.
"Alleen de "lusten" en niet de "lasten".
Zoenen met anderen? Hmm, vind hij niet leuk, mr we hebben niet iets vast.
Maarja... Haha, mannen... :rolleyes: :p

Maar om eerlijk te zijn, vind ik het wel prettig zo. Of is dat raar dat ik dat vind??

Stoney 13-04-2004 17:45

. Of is dat raar dat ik dat vind?? [/B][/QUOTE]

Nee hoor. Snap je wel.
Maar goed, in het begin wou ik dat ook wel.
Maar na een paar maanden...tja, kweenie. Misschien dat
jongen B mij toch wel trekt ofzo.
Ben trouwens wel uitgeweest met hem. Was superrr ;)
Maar ja, blijf toch een kleine beetje aan jongen A denken...
Vervelend

Laen 13-04-2004 17:47

Citaat:

Stoney schreef op 13-04-2004 @ 18:45 :
Nee hoor. Snap je wel.
Maar goed, in het begin wou ik dat ook wel.
Maar na een paar maanden...tja, kweenie. Misschien dat
jongen B mij toch wel trekt ofzo.
Ben trouwens wel uitgeweest met hem. Was superrr ;)
Maar ja, blijf toch een kleine beetje aan jongen A denken...
Vervelend

Yo ff offtopic: heb je mn pm nou al gelezen :o :p

Stoney 13-04-2004 17:54

Citaat:

Laen schreef op 13-04-2004 @ 18:47 :
Yo ff offtopic: heb je mn pm nou al gelezen :o :p
JAAAAAAAAAAAAAAAA, check it girl. :cool:

Laen 13-04-2004 17:56

Citaat:

Stoney schreef op 13-04-2004 @ 18:54 :
JAAAAAAAAAAAAAAAA, check it girl. :cool:
Hek al doan :p

Ruudje 13-04-2004 18:18

Je moet eerst kijken naar jezelf, wat jij het liefste wil... jij komt op de eerste plaats :)
Als jongen A onduidelijk blijft, is dan zijn probleem ;)

Alicia Silverstone 13-04-2004 20:01

Ik zou niet op die ene jongen gaan zitten wachten. Dat lijkt me zonde, zeker als je er straks een hele leuke jongen voor laat schieten.

Coral 13-04-2004 20:43

Ik zou gewoon gezellig met die 2e jongen wat leuks gaan doen. Als die 1e zo onduidelijk is, tsjah, das dan zijn pakkie aan. Moet jij niet mee zitten. Doe gewoon waar je zin in hebt, zou ik zeggen :)

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:21.