![]() |
Machteloosheid tijdens seks
Ikzelf vind het heerlijk als mijn vriend me keihard neemt en dat ik dan dus eigenlijk niets kan doen.
Dus het idee dat hij door zou kunnen gaan als ik zeg dat ie moet stoppen. gewoon het hele idee dat ik machteloos ben, dat ik niets kan doen.. en dat ie me dus tegen mijn zin zou kunnen nemen.. En dan nog lekker hard ook.. Nu moeten je niet gaan denken dat ik graag verkracht zou willen worden, want ik weet natuurlijk wel dat ie zou stoppen als ik dat zeg... tis gewoon het idee.. Ik zou hetook echt niet fijn vinden als ie door zou gaan als ik echt zeg dat ie moet stoppen.. En dat weet ie.. het is meer het machteloze idee.. Dat machteloze wil ik zelf, omdat ik wel iets te zeggen heb. Maar zou ik echt machteloos zijn, dan vind ik het al minder leuk. Maar zoals vastbinden ofzo lijkt me ook geil :D Het is dus niet zo ziek als het lijkt, het gaat puur om het idee, dus het moet geen echte werkelijkheid gaan worden dat ik tegen mijn zin genomen word ofzo, dat dat even duidelijk is :) Herkent iemand dit? Of heeft jouw vriend/in dit? En wat vinden jullie ervan.. en wat is jullie gevoel hierbij? |
Citaat:
Maar ik snap je wel.. tis ook wel cool.. als hij de "baas" is.. en jij dus machteloos bent.. het heeft wel wat ;) |
jah.. ik herken ut wel..
tmoet owk echt mn vriend zijn want die vertrouw ik helemaal.. Maar idd dat idee dan, een soort gespeelde machteloosheid.. jah, helemaal mee eens idd |
Hmz, nou, ik moet zeggen, als fantasie, ok :o Maar als het echt gebeurd... tja, ik heb er niet echt ervaring mee, he :D:D
Maar ok, momenteel zou ik ut wel cool vinden, denk ik... :o |
je moet elkaar ook compleet vertrouwen daarin, zoals je zelf al zegt, hij moet stoppen als ik het zeg. maar los van dat, het is inderdaad een geil idee.
en vastbinden is leuk, uiteraard ook weer alleen als je elkaar vertrouwd. maar het idee dat jij, als overheersende partij, dan kan bepalen hoe er geneukt wordt en hem of haar kan pesten door hem of haar net niet te laten klaar komen ... maar andersom, om je helemaal over te geven, dit is mijn lichaam, doe met me wat je wilt ... erg lekker hoor! maar, 'nee' is 'nee', ook dan, vertrouwen is de basis van het vastbinden enzo |
Citaat:
Gewoon, wetend dat hij wél zou stoppen als je het vraagt, maar dat je voor jezelf toch machteloos denkt te zijn.......en vastbinden enzow...: vinnik heeeeel geil :D |
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
;) |
Citaat:
Dat is iig het uitproberen waard! :o |
ja.. bedenk me nu ineens he! Wak supergeil vind is als hij alles nog aan heeft en ik helemaal naakt ben en das om dezelfde reden.. zo van hij kan alles bij me doen en overal aanzitten en ik kan bij hem heel weinig.. is ook beetje dat 'kwetsbare' gevoel ofzow.. en van machteloosheid.. jaaaah.. je bent dus echt niej ziek hoor!!
|
Citaat:
maar tis idd wel fijn om te weten da'k nie zo heel ziek ben ;) haha |
Qua ideëen over sex identificeer ik me toch echt duidelijk meer met meisjes dan met jongens :D.
|
Citaat:
Nou eh, eigenlijk ook niet... af en toe -_o |
ik DENK dat we t allebei wel leuk vinden, alleen ik iets minder regelmatig als hij :) (met vastbinden en zo, blinddoeken etc)
dat kan je volgens mij bij hem vaker doen dan dat ik r zin in heb Chanel |
ben t met je eens , vinnut ook geil...
en zoals ik hier lees vinden de meeste dat, dus t lijkt me dan totaal niet ziek he |
vastbinde is ook geil dan kan k ook niets doen en blinddoekt ie me das echt wel geil hoor!!!
|
Citaat:
|
Dat is gewoon SM.
|
Citaat:
duh k wor nooit vastgebonde *HINT*:D |
whhahaha o en die handboeien die kan k zelf wel loskrijgen hoor!! zijn maar van de expo :D:D:D
|
Citaat:
of ze is pislink ... dan kan je haar maar beter nog even laten liggen, voor je eigen veiligheid :D |
Citaat:
*proest* WHAHAHAHHAAHA ghehehehe :D:D:D:D:D:D nej hor ze is best lief als ze daar zo ligt en k zorg er wel voor da ze geen tijd heeft om boos te worde:) |
Citaat:
ikke zeg niks :P:P:P:P *zwijgt in alle talen* |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:38. |