![]() |
Clann zu
Iemand bekend met deze band, laatst iets van gehoord, ben erg impressed!!
http://www.clannzu.com/Images/ruacovr.jpg downloadtips: words for snow five thousand more nogmaals erg vet!! |
Genre?
|
kheb der ook een aantal mp3tjes van
niet helemaal mijn muziek, maar breathing through a hole in my chest is wel een mooi nummer |
Citaat:
|
kvind het wat weghebben van apc, aerogramme, glassjaw
ofzo :confused: |
Citaat:
iig zitten strijkers in , mooie opbouw die af en toe wel iets van iets post-rocks weghebben , gewoon downen heb het op mijn slsk staan : username=13angels |
Echt een super goeie band, ken ze al zo'n 2 jaar, had ze bijna geboekt, maar toen het om een 1 of andere reden toch niet door, maar ze komen deze zomer in NL! Wil ze echt heel graag zien!
Op deze site staan de tourdate, maar er wordt op het moment aan de site gewerkt, dus even niet beschikbaar, maar hou het in de gaten. www.wmmusic.nl |
Jep... Clann zu is inderdaad wel aardig! Heb er ooit een CD'tje van in m'n bus gekregen, stond me wel aan...
|
*zoekt* :)
|
:cool: words for snow (y)
|
Citaat:
|
Citaat:
EDIT: Sorry, toch niet... *Send message* |
ja idd 515 shared,
EDIT: ow hmm wazig, zal wel eens naarmijn instellingen kijken, vreemd? |
Citaat:
|
heb de cd paar jaar terug weleens gedownd, weet alleen niet meer wat ik ervan vond.
|
Up goddammit , kom ik een keer meteen leuke tip reageert niemand!!! :mad:
|
jawel ik reageer en ik ga het nu downloaden
|
Citaat:
|
:bloos:
nou ik kan je niet browsen op slsk en clann zu is echt moeilijk te vinden |
Citaat:
|
klinkt okee.. apart. qua structuur en ritme doet het me erg denken aan Arid maar qua stem helemaal niet. het is echt zo'n getergde stem, vind hem niet supermooi maar wel een stukbeter dan een standaard stem met perfecte zang, want dan komt die emotie niet over.
|
Citaat:
ja ik zie je punt over arid , maarik vind het net allemaal iets te gecompliceerd om die vergelijking op te laten gaan. Maar die stem is idd vol met emotie , ik kan het zeker wel waarderen, ik ga je nog een nummer sturen! |
hoezo te gecompliceerd? ik zou het nooit serieus met arid vergelijken, want het zijn twee heel verschillende bands, maar ik zie gewoon kleine overeenkomstigheden.
|
Citaat:
|
hmm okee dan zijn we het eigenlijk eens..
ik hou eigenlijk niet zo van Arid maar ik moet het zo'n 1 keer per jaar luisteren en ik weet niet waarom. maar ik ga nu die cd zoeken (little things of venom). |
ik vind het hier en daar ook een Ierse (lees: folky) inslag hebben, ik weet niet of ze daar vandaan komen?
|
Citaat:
|
erg leuk, getipt ooit door gifkonijntje :cool:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:38. |