![]() |
Woorden
Woorden strelen elkaar
Woorden in gevecht Lange zinnen propvol leegte Niemand die iets zegt Woorden van jou in mijn richting Maar ik weet al genoeg De woorden vliegen langs me heen Ik wil niet weten wat je vroeg Een van m'n eerste gedichten, dus go easy on me. :bloos: |
oprecht
|
mooi. inderdaad, oprecht, eerlijk, geen gezeik..gewoon to the point....
|
dank je :)
|
ben het eens met hierboven.
klinkt mooi. loopt goed. fijn om te lezen. :) |
ja, erg goed! idd zoals hierboven ook al staat; eerlijk, oprecht etc.
|
Geen op- of aanmerkingen? ;)
|
Omdat je erom gevraagd hebt :p .
Het loopt heel goed, leest lekker weg, maar inhoudelijk zit het niet helemaal goed. Lange zinnen propvol leegte Niemand die iets zegt Die tweede regel is een logisch gevolg op de eerste, dat maakt het een beetje dubbelop. Maar ik weet al genoeg ... Ik wil niet weten wat je vroeg Zelfde, wie genoeg weet wil niets meer weten, dus weer dubbelop. Maar voor een beginner is het zeker niet slecht, het is de anderen niet opgevallen, wat betekent dat jij het goed brengt. De rijm is leuk, simpel, het is een goed tussendoor-gedichtje, geen hoogstandje, maar simpel en fijn om te lezen :) . |
Mooi gedichtje, niets toe te voegen
hij loopt gewoon lekker:) |
Het leest opzich wel, maar ik moet er dan wel heel duidelijk benadrukkingen in leggen.
Inhoudelijk komt het bij mij over als een woordenwisseling, een ruzie. Je geeft in het begin een goede tegenstelling weer. |
Citaat:
Maar bedankt. :) |
Citaat:
Het is inderdaad een woordenwisseling. Dankje. :) |
Citaat:
|
Het begin loopt juist niet, vind ik.
Maar verder is het zeker niet slecht genoeg om te stoppen met gedichten maken. ;) |
Citaat:
|
zeker door gaan !
|
mooi wel! kan er eigenlijk niks raars aan ontdekken, leest heel makkelijk en er zit geen onzin in ofzo.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:36. |