![]() |
Zuigzoen
Hoe kan je het best een zuigzoen zetten ???
en iets wat er mee verwant is hoe kan je die zuigplek het best wegkrijgen of gaat dit niet ??? |
zetten: zuigen met je mond
weghalen: met een kaasschaaf |
Citaat:
Weghalen: ??? you must be kidding me that you're askin' Gaat niet dude!!! |
er kan altij iet zijn om da weg te doen of e bikke weg te steke
trui met hoge kraag is het vo mij nu het enigste middel |
gewoon niet doen
|
gewoon geen zuigzoenen zetten, mijn vriend dacht ook dat dat leuk was en daarna liep ik een paar dagen op school rond met een zwarte vlek midden in mijn gezicht...
:( |
Citaat:
|
het kan niet sneller weg, want je maakt gewoon een blauwe plek bij iemand, een blauwe plek gaat ook niet zomaar weg. Je kunt er wel camouflagestift op smeren.
|
zuigzoenen (n)
|
Citaat:
*huilt van het lachen en veegt tranen weg* Of wat dacht je van deze: m'n vriendin zet een zuigzoen net iets boven de boord van je blouse. En tja dan moet je dus werken op Schiphol en zit je aan de Business balie. Direkt al je collega's wat heb jij dan.. --> Tja nogal beroert gevallen whahahahaha... :bloos: |
Even aan een vriend van me vragen... :p
|
Citaat:
|
Citaat:
:D |
Citaat:
|
Citaat:
|
Zuigzoenen :cool:
|
Plaats hem ergens waar het niet te zien is, want zuigzoenen kunnen erg lelijk worden.
|
Zuigzoen-gebruiksaanwijzing
1. Zoek een persoon die je een zuigzoen wilt bezorgen 2. Zorg daarvoor dat ze ook van zuigzoen bezorgd wil worden 3. Mond tegen haar aan 4. ZUIGEN !!!!!!!!!!!!!! het liefs op dusdanige manier dat het ook voor haar/hem leuk blijft en met de kaasschaaf weghalen (y) !!! waarom denkt Gent dat het niet gaat ??? Heb je dat ooit geprobeerd Gent ?? Laat je niks wijsmaken, dingen die je KAN controleren MOET je ook controleren, met de kaasschaaf weghalen lukt echt wel, alleen dat is niet het beste unit om dat te doen. |
Ze zeggen dat je zuigzoenen wat minder op kunt laten vallen door er tandpasta op te smeren. Ik heb geen idee of het helpt, "ze" zeggen namelijk wel meer. :)
|
Citaat:
Tja ik hou d'r niet zo van om mezelf te verminken :D (alles kan trouwens!!) Zorg wel dat de kaasschaaf goed scherp is, dan voel je wat minder namelijk. Suc6 :evil: |
duss eerst een zuigzoen zettuh om hem vervolgens weg te halen :p :D
|
verschrikkelijk zuigzoenen!
vind het niet eens leuk of lekker als ie gezet word.. bij mij geen zuigzoen op mn lijf bleh! en je staat gigantisch voor lul ook nog! |
zuigzoenen zijn heel fout :nono:
|
zuigzoenen zijn wel heeeeeeel fijn...
maar het vergt wel enig talent om op bepaalde plekjes iets te construeren. de hals is de ideale plek voor beginners, maar in de zomer kan het wel es minder grappig zijn voor de persoon in questie... ;) borsten zijn ook een "easy target", en deze kunnen wel gecamofleerd worden in een bh/bikini dit is wel een ideaal plekje voor een aantal "extra tepels" ;) billen zijn al iets moeilijker, maar mits enige training lukt het wel best een van zwaarste opdrachten, waar 'k weken op geoefend heb eer 't me gelukt was, is het voorhoofd... :evil: gelukkig voor die vriendin had ze lang haar om het weg te moffelen :( verder zijn alle plekjes "zuigbaar" zolang 't maar plagend en camoflerend blijft, anders is de fun er vlug van af. probeer ook ff een simultaanzuigzoen: allebei op 't zelfde moment beginnen en zien wie er de grootste plek kan maken... anyway, I always won... :evil: |
Citaat:
|
vind er nix verkeerd aan, is lekker.En over je uitrlijk, t is maar een plekje who cares?
|
De zuigzoenen die ik krijg vind ik anders aardig (y) Bij mij komen ze vaak heel laag in de nek waardoor ze maar zelden te zien zijn en dan nog.. So what dat mijn vriendin af en toe een beetje wild blijkt te zijn?..
Maar zuigzoenen proberen te krijgen/zetten met name voor uiterlijk vertoon is echt (n) |
Citaat:
dus ik heb hem eigenlijk nog maar 1 keer zo ver gekregen da'k hem een mocht geven.... Ben ik nou raar, ik vindt het best leuk een zuigzoen geven af en toe, of krijgen, zolang het maar niet zichtbaar is. |
Leuke van een zuigzoen is net als je hem op een plaats zet waar niemand anders hem kan zien :D Elke keer als de zuigzoen-persoon-in-kwestie zich dan omkleedt denkt hij/zij van 'hmmm'...
Kaasschaaf is leuk...aardappelschilmesje leukerder :evil: |
Citaat:
|
Zetten: Op je allerhardst zuigen, tot je lippen er pijn van doen.
Weghalen: Kan niet, maar een pleister helpt altijd... |
Ik vind zuigzoenen erg irritant en nogal kinderachtig. Ik heb het mn vriendjes dan ook altijd verboden om zoiets te proberen, laat staan doen.
|
Zuigzoenen zijn (n)
|
Citaat:
Wegkrijgen: tsja, is dat nou jammer, dat gaat niet :o Het is dan een soort bloeduitstortinkje geworden, en dat gaat pas na een tijdje weg. Zet dat ding dan ook niet in de nek/gezicht van je geliefde, die loopt dan zeker een paar dagen flink voor paal. (btw, je kunt er natuurlijk camouflage over doen, maar zelfs dan zie je hem nog). |
Ik haat zuigzoenen :| :o
|
Citaat:
op haarloze huid? Op de oogleden of de huid van de geslachtsdelen of de binnenkant van de oorschelp of de lippen lijkt zoiets mij juist vrij moeilijk, pijnlijk ook, of heb jij ook op andere plekken huid die volledig haarloos is? |
Citaat:
Zelf heb ik er niet zoveel mee. Mijn eerste zuigzoen was trouwens een ramp: ik had het niet eens in de gaten, kom ik thuis, natuurlijk vet rel met mijn ouders die het een goor zicht vonden :D. Voor de rest heb ik er niet zoveel gehad, maar iig niet meer hoog in de hals. Eerder bijtplekken :evil: . |
zuigzoenen zijn kinderlijk
zuigzoenen zijn stom zuigzoenen zijn irritant zuigzoenen zijn dom als kind van 10 kickte ik op zuigzoenen |
Citaat:
(denkt aan Fez - That 70s Show :D) |
Ik d8 even dat er FaZ stond :d
|
Citaat:
beter lezen jij :D |
Citaat:
|
Een zuigzoen krijgen doet pijn. De haarvaatjes worden beschadigd, je veroorzaakt een onderhuidse bloeduitstorting. Echt, wie mij een zuigzoen wil geven kan een knal voor zijn kop verwachten. Ik een blauwe plek? Dan jij ook.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Maar in je nek ofzo, dat vind ik zo ordinair staan. |
kwam er pas achter dat mn vriend bij mij een zuigzoen in mn nek had gezet, moet ie niet nog een keer doen. een beetje in mn nek zoenen is lekker, maar zuigzoenen zijn :nono:
|
Citaat:
|
Nee, gatver. Dat zijn dingen waar je in de derde klas middelbare school tijdens omkleden bij gym stoer mee kon doen.
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:53. |