![]() |
Sugababes
Is er hier iemand met mij eens dat de Sugababes echt niet goed live kunnen zingen(voorbeeld TMF awards)? Zelfs de idols-kanidaten zijn 100000 maal beter!
|
Vond het juist koel dat ze live zongen...altijd nog beter als playbacken
|
Citaat:
ik vind de sugababes nog altijd wel hip behalve bij die zeiknummers (n) |
Citaat:
|
Ik vind hun optredens nogal slecht.......ik heb de TMF awards niet gezien maar over het algemeen.. :rolleyes:
Ik heb een keer een optreden van hun gezien dat ze playbackten en als ze dachten dat niemand het zag hielden ze hun mond stijf dicht en zaten een beetje debiel elkaar aan te gapen :nono: |
Citaat:
beter als hillary duf die * mischien wel verstandig * playbackte :) |
ik vond dat het bij de sugababes nog wel ging, had je outlandish en marco borsato eens moeten horen :s
|
Ik zag een rockbandje op de TMF awards en die playbackte. Dat is wel heeeeel sneu.
Verder vind ik dat iedereen alles live moet doen. Beter slecht live dan playbacken, potverdikkeme! Verder zie ik die babes graag. :) |
Ja, ik ben ook voor live zingen( anders ben je geen zanger(es)) maar ik vind dat je dan wel moet kunnen zingen! die negerin heeft een trilfunctie in haar stem, dat hoorde je duidelijk bij Top of the pops(van zondag)
|
sugababes blah
|
De Sugababes roeleren, vooral die ene met die Oostenrijkse naam... die blonde.
Muziek? Welke muziek? Sugababes maken geen muziek, maar dat maakt bij hun geen ene fuck uit. Als ik muziek wil horen luister ik zowiezo niet naar pop. Maar het oog wil ook wel eens wat. :evil: |
De muziek van de sugababes intereseert me niet zo , ik kijk meer naar die blonde ( ik ben de naam even kwijt) die is zo geil :p :bloos:
|
die chinees of whatevah is LELIJK. Die piercing is net een vette rijpe puist.
Dat donkere meisje is euh... ja...donker En die andere is hot! |
ohja, de muziek is niet interessant
|
Citaat:
|
dat wou ik net zeggen :)
zoals the rashmus, die viel nog te laat in bij het 2e nummer ook (met playbacken) sowieso een KUTband. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Is Heidi een Nederlander? Ik had ooit zo iets gehoord.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
maar ik snap het niet, wie vind het nou leuk om naar 'n paar playbackende popsterren te kijken? en wat is nou eigenlijk de reden dat artiesten waarvan ik WEET dat ze wél redelijk kunnen zingen, evengoed af en toe nog playbacken? trappen die TMF fans daar nou echt in? of hebben ze het wel door maar interesseert t ze geen fuck? trouwens, waarom worden de meeste mensen al 'bang' als ze een gitaar horen? g*dver.. t word me echt teveel man, waarom heeft nou niemand meer verstand van muziek?
|
^ alleen zongen ze live.
beetje jammer. en o ja : :rolleyes: |
Citaat:
Weet je dat waarschijnlijk 90% van het TMF-publiek net zo over jou zal denken? :evil: Maar ik geef je groot gelijk hoor. Mensen weten tegenwoordig niet meer wat echt goede muziek is. Maar ja, zelfs over wat nou "goede muziek" is, valt te discussiëren. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Die lui kunnen niet zingen vind ik, die liedjes vind ik ook maar irritant en ik vind ze behoorlijk ordinair! Echt niets voor mij!
|
De muziek zegt me niets, maar die blonde mag er zeker zijn
|
Citaat:
|
Ik vind echt geen kont aan aan die Suikerheksen..
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
kan je na gaan dat hun (The Rasmus) de award voor beste rock hebben gewonnne :eek: :mad: toen ben ik maar snel gaan zappen |
Citaat:
Traden ze toen op voor anderhalve man en een paardenkop ofzo? |
:d
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Je kunt wel hele goede muziek maken, als de rest van de wereld er geen ruk aanvind schiet je er nog niets mee op. Maar als je hersenceldodende muziek maakt dat verkoopt, dan ben je slim want dan verdien je heel veel centjes. |
Citaat:
hoofdstuk 1: zeik commerciele muziek af. |
playbacken moet bestraft worden met brandmerking.
|
Citaat:
:evil: |
Citaat:
Neen. Maar Frans Bouwers noem ik toch aardig hersenceldodend, maar toch verkoopt het. Want geef toe, Frans Bouwers zijn liedjes hebben het niveau van een visstick, maar toch verkoopt het. Dus is Frans Bouwers een genie (of in ieder geval zijn management) omdat zulke bagger toch blijkbaar verkoopt. En YAY: Nu ben ik ook al alto... what's next? Whigger? :rolleyes: |
Citaat:
en met een naam als RockGuru word je niet snel wigger, probeer nog eens. (y) |
Citaat:
Kijk naar K3. Intelligentie hebben ze, bij 10 voor taal oa waren ze steengoed, maar door zich dom en kinderachtig voor te doen, halen ze stapels geld binnen. Ik zou bijna willen dat ik me tot dat soort dingen kon verlagen :D. |
Citaat:
En daarom zijn zij geniaal. De muziek die ze maken is hersenceldodend, maar het verkoopt wel enorm goed. En ze worden er steenrijk door. |
Citaat:
|
Citaat:
Nee, liever niet. Maar geniaal zijn ze wel. Misschien moet ik ook maar eens zulke simpele liedjes gaan schrijven. Hét gat in de markt... |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:48. |