![]() |
Smokefilms?
[QUOTE][QUOTE]half baked, de beste stonermovie ever!
Helemaal waar! Maar wat is de beste smokefilm? Ik vind zelf: Friday en Next Friday : de meest realistische space film How High : Heel vet! Cheech & Chong : Ook heeel dik maar als ik em space, vind ik Freddy got fingered met Tom Green echt de allerbeste film die er is! |
Finding Nemo :D
|
Half baked, is een leuke feel good film over wiet.. Het verhaal is vrij makkelijk te volgen, ideaal voor als je steend bent. :D
|
dank je wel om mij te quoten :D
ja die andere films die je noemt zijn inderdaad ook zeer goed, maar mijn voorkeur gaat uit naar half baked. |
de beste is en blijft toch Half Baked maar Cheech and Chong is ook meester :D
|
Bassie & Adriaan is natuurlijk geen film, maar Bassie & Adriaan kijken als je mashed bent is oook ziek.!
|
jay and silent bob maar dat had ik al eens gezegd
|
memento
ik vind m heerlijk voor als je stoned bent... je krijgt hetzelfde gevoel als die dude, van "WTF" en dan komtet, mjah(Y) voor de rest vind ik als ik stoned ben van die films die gewoon mooi zijn opgenomen, (bijv fear and loathing..blabla...) humor+horror is ook heerlijk eigenlijk alles behalve drama-gedoe :p |
Citaat:
robin: ha-ha-ha bassie: wat is er, robin? robin: ha-ha-ha adriaan: robin houd je ty*us bek. en b100 (y) jarghhh bassie en adriaan zijn echt zoooooooooooo vet!! bijvoorbeeld als bassie verkleed als een indiaan met een echte indiaan een regendans gaat doen als ze op reis door de US of GAY zijn :cool: jaja, ik kijk het altijd, als ik echt wasted ben :D ... maar ik ken geen blowfilms, ik ken alleen andere drugsfilms (fear and loathing in las vegas, Requiem For A Dream, Trainspotting) |
fear and loathing las vegas. is de bomb of overdreven ghetto films zoals next friday en don't be a mennas
|
51st state
homegrown avalon |
Spawn
Judge Dredd Half Baked Finding Nemo Final Fantasy The New Guy South Park Fresh Prince of Bell Air |
Half Baked
Fear and Loathing in Las Vegas Trainspotting Resevoir Dogs Pi Monty Python Orgazmo Spawn (omfg die clown :cool: ) Family Guy afleveringen (y) |
niet echt een film ofzo maar wel heel vet als je stoned bent: de angry beavers :D of ren and stimpy. en natuurlijk beavis and butt-head
|
Beavis & Butthead........
|
mr deeds :cool: :D
|
Citaat:
Citaat:
+ ik wil aandragen: How High (y) die's echt tec00lhttp://henryv2m.free.fr/img/dvd/dvd_how_high.jpg |
Donnie Darko is ook cool als je em spaced. Het verhaal daar snapte ik toen geen reet van, maar kwerd wel helemaal opgezogen in die film.
|
Fear & Loathing in Las Vegas (Boek is nog beter!)
Mallrats Jay & Silent Bob Strike back Clerks Chasing Amy Half baked Alle Cheech & Chong films Alle That 70's Show afleveringen Spun Idle Hands (DIe is echt zooo vet!) :cool: Dude where's my car :P |
requiem for a dream
trainspotting |
REquiem for a dream
vind ik echt een te enge film, als je em spacet. Ik vond zelf JASON X(ook een 'enge' filmvan Friday the 13th) in de bioscoop echt geweldig. Samen met drie vrienden totaal stoned op de voorste rij in de kleinste zaal van de City in A'dam. En lachen om iedere actie, alleen al het overdreven ademen van de hoofdpersoon deed ons al schaterlachen en stikken in de stukjes popcorn uit de megabakken popcorn die we in een spaceimpuls hadden gekocht. http://posters.up.online.fr/posters/img/jason_x.jpg ! en bassie en adriaan is helemaal gruwelijk als je t geluid uitzet, en eeen hardcore dancehall plaat op zet, je ziet dat bassie vet vaak die lyrics gewoon zet! |
Citaat:
|
requim for a dream is te eng inderdaad. (y)
|
Donnie Darko...
Volgensmij ga je dan echt helemaal flippen :) |
Citaat:
Simpel toch? |
|
The Big Lebowski (y)
http://ia.imdb.com/media/imdb/01/I/22/21/51m.jpg Citaat:
|
Half Baked
Cheech and Chong Jay and Silent Bob Donnie Darko Fear and Loathing Clockwork Orange Ali G in da house Waynes World Futurama Family Guy Simpsons nieuwe South Park afleveringen Finding Nemo Monsters inc Lilo and Stitch the Emperors new groove :cool: Ice Age Shrek School of rock |
Citaat:
|
Citaat:
wat ik wel een goede film vind is finding nemo en bovenaan de top staat toch wel monty python lekker onzinnig |
2 woorden:
THE WASH met dre en snoop dogg, snoop smoked de hele tijd, dealt, vanalles, geweldige film :D |
ikke vind blow heel goed, uh, fear and loathing in Las Vegas en de beste film over drugs die ik ooit gezien heb: REQUIEM FOR A DREAM :D
|
Citaat:
|
nee daarvoor wordt hij toch iets te depri, en je moet het echt volgen
|
The butterfly effect
Alice in wonderland IMAX-documentaires Rembo&Rembo videobanden |
Jesus H Christus alsof een film opeens compleet verandert als je wat thc in je bleod hebt zitten :rolleyes:
|
Citaat:
En van t weekend heb ik ook nog een vaag geval gezien met alcohol en ephedra op en kon er dus echt geen steek van volgen :) |
Is er fear and loathing gekeken op de meet??? :confused:
|
Big Money Hustla$
Film van Insane Clown Posse, echt té dope. Downloaden die zooi, allemaal :) |
Citaat:
|
Citaat:
|
- Fear and loathing in Las Vegas
- Trainspotting - Finding Nemo :D |
Fantasia 2000 !
|
scarface.. (y)
|
trainspotting, pulp fiction, jacky brown :)
|
Citaat:
Was wel een gaaf feestje :) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:36. |