Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Werk, Geld & Recht (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=60)
-   -   in het buitenland werken! (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=806501)

Misssy 12-04-2004 17:52

in het buitenland werken!

deze zomer is ut dan zo ver :D ga ik voor 3weken of langer als het bevalt naar frankrijk om daar te werken in de horeca! samen met een vriendin!
vlakbij het strand..
we worden niet uitbetaald.. het is de bedoeling dat we werken voor onderdak en eten! btw het is de halve dag werken en de rest zijn we vrij. en mogen gebruik maken van alles op de camping waar we dan overnachten.
ben eigenlijk wel benieuwd of meer dat hebbe gedaan en nieuwschierig naar jullie verhalen....

ArtemisQ 12-04-2004 18:01

Werken voor niets :S

Misssy 12-04-2004 18:02

Citaat:

ArtemisQ schreef op 13-04-2004 @ 06:01 :
Werken voor niets :S
juist niet in ruil voor onderdak en eten...
vlakbij zee zon en strand

Alex 12-04-2004 20:17

Ok maar uitbetaald krijgen lijkt mij beter:

als je normaal zou werken (die uren) en je krijgt een redelijk uurloon dan kan je ook wel ruimte op een camping huren+eten.
Werken voor weinig geld is ok, maar zo kost het je nog geld ook...

dubbelfris 13-04-2004 09:08

wat gek dat je helemaal niets van geld krijgt :o

ArtemisQ 13-04-2004 14:36

Citaat:

Misssy schreef op 12-04-2004 @ 19:02 :
juist niet in ruil voor onderdak en eten...
vlakbij zee zon en strand

Hmm. Zal wel, maar je betaald dus ook de reis erheen enzo, dus in feite draai je verlies..

Schuah 14-04-2004 12:28

Ik heb ook op een camping in Frankrijk gewerkt! www.camping-auptitbonheur.com

Ik heb een sterke band met die camping en de gasten, aangezien ik er al 14 jaar kom... Belangrijk: De Franse taal uiteraard goed beheersen. Ik heb ook voor 'kost en inwoning' gewerkt, maar het is keigezellig, en dat is belangrijk genoeg vind ik. Ligt natuurlijk wel een beetje aan de camping ;)

Muad'dib 21-04-2004 11:20

Ik ga over 10 dagen voor 3 maanden in frankrijk werken. dat doe ik via eurocamp ik raad om om daar te kijken. www.eurocamp.nl
daar krijg je de reis en de plaats vergoed alleen het eten moet je zelf komen van het geld dat je van ze krijgt. je krijgt ongeveer 600 euro per maand. als je het doet zoals de starter van het topic word je echt extreem uitgebuit. je moet het zoiezi nie voor het geld doen maar als je het zo hebt als hun doe je het heel erg slecht

Jolt 21-04-2004 11:23

Citaat:

Misssy schreef op 12-04-2004 @ 18:52 :
deze zomer is ut dan zo ver :D ga ik voor 3weken of langer als het bevalt naar frankrijk om daar te werken in de horeca! samen met een vriendin!
vlakbij het strand..
we worden niet uitbetaald.. het is de bedoeling dat we werken voor onderdak en eten! btw het is de halve dag werken en de rest zijn we vrij. en mogen gebruik maken van alles op de camping waar we dan overnachten.
ben eigenlijk wel benieuwd of meer dat hebbe gedaan en nieuwschierig naar jullie verhalen....

Wat doe je dan in de horeca?keuken, bediening?etc?

Muad'dib 21-04-2004 11:25

Gaan er hier nog meer mensen voor eurocamp werken??

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:30.