![]() |
Secret Window
Wanneer komt ie ook weer in de bios?? :o
|
Binnenkort:P
Ik weet het niet, gok op komende donderdag. Woensdag was het toch Johnny Depp Night? Dan is donderdag wel logisch. Ik wil 'm zoo graag zien:) |
Donderdag 15 april 2004.
|
Kwil hem echt graag zien :) En niet alleen vanwege Johnny Depp ;)
|
Citaat:
En ik had nog nooit van die film gehoord, tot ik pas geleden ergens voorstukjes zag, en johnny depp zag, maar ik weet eigenlijk niet waar die over gaat :) |
Citaat:
Het was zo dat Johnny depp een boek schreef en dat een man hem vervolgde van plagiaat, en toen zag je een raampje met een meisje.... :confused: |
Citaat:
De Johnny Depp night is op Veronica zie ik nu. Met een special over zn nieuwe film, en Nick of time. Jammer dat het die film is, hij speelt in veel leukere.. maar daarvan heb ik de meeste toch wel op dvd :p ik maak woensdag gewoon mn eigen johnny depp night :cool: (y) Eigenlijk heb ik Nick of Time alleen jaren geleden eens gezien, volgens mij vond ik hem toen wel leuk, maar ook alleen dat. Misschien ga ik hem toch wel nog een keer kijken :) |
Secret Window lijkt me echt een slechte film. Te standaard. Of het nou Stephen King is of niet.
|
mij lijkt het echt een leuke film :D
|
Ik ga er morgen heen!!! hoi hoi hoi!! *doet vreugdedansje* :)
|
Citaat:
Maarrem we moeten er wel heen, hoor! Ook naar Hidalgo trouwens. Moet maar weer eens geld gaan regelen. :confused: Johny Depp night: eerst the secrets of Johnny Depp, nie te enthousiast worden, want volgens mij was t vooral een making off secret window, maar hey, hij zat erin! :p Daarna een film waarvan ik, schandalig genoeg, de titel ben vergeten. |
Lijkt me best een aardige film (Y)
|
is inderdaad van stephen king. ik heb het boek thuisliggen:D
|
Hij was heel apart, de film, heel onverwachts gaat t inene, maar wel goed (y) overtuigend acteerwerk. :)
|
Ondanks Johnny Depp hoef ik m eigenlijk niet zo nodig te zien..
|
Citaat:
toch niet het geheime raam ofzo he... en pfff Johnny Depp, ik wil hem wel zien :cool: (y) |
Voor de E.R. kijkers onder ons: Maria Bello die Dr. Anna Del Amico speelde, dus die ene die op Net 5 net vertrokken is, speelt er ook in (zag ik in de reclame). En ze is vandaag toevallig ook nog jarig; 37 geworden. :D
|
Citaat:
|
Toen ik die voorstukjes zag dat ik: Ahaa...
Waarom? Weet iemand nog toen met pirates of the carribean dat hij geinterviewd werd? Ik dacht: wat loopt hij er tegenwoordig vaag bij, maar toen zag hij eruit zoals hij zijn rol in secret window moet acteren (best logisch natuurlijk :bloos: ) Meer ontopic: Ik denk niet dat ik m ga kijken. Toen ik hoorde dat het van een bestaand verhaal van stephen king was, dacht ik: alweer een remake? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik wil OOK een Johnny Depp night... :(
|
Ik vond hem niet de moeite waard (N)...
|
Citaat:
|
waar gaat secret window een beetje over, is het een geod verhaal
|
Voor een auteur die vooral met licht verteerbare griezelromans wordt geassocieerd laat Stephen King zich in zijn werk opmerkelijk vaak over het schrijversschap uit.
http://www.parool.nl/images/window-410.jpg De op fraaie wijze verfilmde romans The shining, Misery en The dark half handelen over schrijvers die met hun werk en hun bestaan worstelen, en de Amerikaan en zijn verfilmers slaagden er steeds in die weinig alledaagse problematiek voor een breed publiek toegankelijk en spannend te maken. De verfilming van de novelle Secret window, secret garden handelt opnieuw over de particuliere beslommeringen van een geïsoleerde schrijver, ditmaal vertolkt door Johnny Depp. In een afgelegen boshut worstelt de verslonste auteur Mort Rainey met een stukgelopen huwelijk, een uit The shining bekend geval van writer's block en een beschuldiging van plagiaat. Die laatste komt op het conto van de door John Turturro ijzig vertolkte heikneuter John Shooter, die zich bij de hut vervoegt om zijn gelijk te halen. Mochten de namen van de twee kemphanen geen bellen doen rinkelen, dan maken de plotconstructie en de stijlmiddelen van regisseur en scenarioschrijver David Koepp wel duidelijk dat de film op verrassend bedoelde wendingen aanstuurt. Ondanks de goede staat van dienst van de acteurs en de maker, die met The trigger effect en Stir of echoes twee geslaagde fantastische films afleverde, stelt Secret window flink teleur. Na de drie eerdere King-schrijversfilms markeert de nieuwe variant een weinig overtuigende herhaling van zetten, die wel fraai oogt, maar zeker niet verrast of verontrust. Dat Stephen King met zijn absurd hoge produktie af en toe in herhaling vervalt is begrijpelijk, dat de regisseur en de acteurs daar klaarblijkelijk onbezwaard bij inhaken valt te betreuren: in meerdere scènes ontstijgen ze het rammelende raamwerk, en dat maakt Secret window tot een frustrerende film. site © Het Parool, 14-4-2004 |
vond em goed te doen (y)
|
Wat een gare film, werkelijk geen reet aan :o
|
Ik twijfel, misschien ga ik hem volgende week alleen een keer kijken... (Ja, alleen, ik wil niet met mensen naar een film waar ik over twijfel :) )
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Beter kan ik het niet uitleggen. |
Citaat:
|
Ik heb hem gister gezien en ik vond hem echt super. Echt Stephen King (y)
Johnny's haar zat erg leuk, trouwens :D |
Ik ga 'm binnenkort zien.
|
ik heb hem gsiteren gezien hij is echt helemaal geweldig, met name johnny want johnny depp is nu eenmaal helemaal gewldig en dat zwarte mutsje dat hij op doet :eek: :rolleyes: aah helemaal geweldig... ik had alleen verwacht dat hij iets enger zou zijn, maar dat komt misschien ook wel omdat ik het boek al gelezen had en het einde is anders dat vond ik helemaal geweldig ik had me al helemaal voorbereid op het einde van het boek en dan is hij helemaal anders, maar ik zeg niet wat er gebeurt moet je zelf maar gaan kijken hij is in ieder geval wel de moeite waard!
|
hmm gemengde gevoelens erover... ik had een heel ander soort film verwacht .. ik ben er nog niet over uit wat ik er van vond hehe
|
Gister gezien, vond hem goed! (y)
|
Ik vond em nogal tegenvallen en ik hoefde de film niet eens per se te zien...Nog een tegenvallend/voorspelbaar eind en ik word gek
|
Citaat:
|
http://www.sonypictures.com/movies/secretwindow/ << trailer.
|
wat een baggerfilm.. slaapverwekkend..
|
ik ben eigenlijk niet zo heel erg benieuwd naar deze film :o dus hoef hem zeker niet in de bios te zien..
tenzij ik weer kaartjes win :cool: |
Citaat:
|
ik had het boek gelezen en dat vond ik wel "spannender"omdat daar alles heel duidelijk en overdreven beschreven werd, ik vind het zowiezo al een hele prestatie dat ze van zo'n kort verhaal een goede film kunnen maken want het boek was heel kort en om daar dan een film van anderhalf 2 uur van te maken vind ik heel knap ik vond hem helemaal geweldig kwam ook wel door johnny depp want hij is echt te gaaf
|
Ik heb hem gisteren in de bioscoop gezien.
De acteurs spelen erg goed (dat mag ook wel eens gezegd worden!!), maar het einde viel me tegen.. Voor de rest vond ik het een redelijk goede film met genoeg spannende scènes. |
Ik vond het einde juist wel grappig. Waarschijnlijk niet als ik het boek zou hebben gelezen, dus ik ben wel blij dat ik dat niet heb gedaan. Het is alleen niet echt bepaald een film die je nog een keer wil kijken, daar is ie dan wel weer te saai voor. Verder wel vermakelijk :).
|
Ik vind het hele coole film!! (y) En Johnny Depp is natuurlijk ook gewoon fantastisch!! :D In de bios was het ook heel leuk... beetje op het einde zie je 2 Johnny's in beeld!! :D
http://img.photobucket.com/albums/v210/FayeC/1055.bmp |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:59. |