![]() |
mindreader op internet
(sorry als dit hier niet hoort)
Wij weet hoe dit : gedachte lezen werkt?? :confused: |
waar je je muis houdt?
|
Citaat:
|
Ik heb ook wel eens zo'n doorstuurmail gehad met kaarten waarvan je er eentje moest onthouden ofzo. Na heel vaak proberen ben ik er toen wel achter gekomen hoe het werkt, maar dat weet ik al niet meer :)
Deze had het maar 1x goed bij mij.. |
Je zou voor de grap die symbolen kunnen tellen natuurlijk
edit: ik heb het geteld en van de lege rondjes waren de meeste, toen ik klikte verscheen er een leeg rondje... Dus |
Citaat:
zoiets |
Het is je misschien opgevallen dat bij 9, 18, 27, 36, 45, 54, 63, 72 en 81 hetzelfde symbool staat, mij in elk geval wel. Als je een getal van 2 cijfers neemt en je trekt beide cijfers van dat getal af, dan kom je altijd uit op 9, 18, 27, 36, 45, 54, 63, 72 of 81. Denk ik, ik heb het niet nagerekend.
het werkt niet bij 55, ook niet bij 77. Misschien dus niet als beide cijfers hetzelfde zijn. Ohnee, hij werkt wél bij 77. |
Citaat:
Als je er een kiest die niet vaak voor komt heeft ie het fout. |
als je alle mogelijkheden uitrekent kom je op een aantal getallen uit bij die getallen staat de heletijd het zelfde symbool
simpel :) |
het zit zo:
Spoiler
|
Citaat:
PHP-code:
|
Citaat:
|
Het symbool dat verschijnt als je op die knop klikt is altijd het meest voorkomende symbool. En je komt altijd, door het van elkaar aftrekken van de getalen, op zo'n getal uit, dat het meest voorkomende symbool als symbool heeft:)
|
God wat eng. :| Dat ding heeft het elke keer goed.... :eek:
|
Citaat:
|
Oh zo
|
zullen we het topictitel dan maar veranderen in mindflasher ?
|
Oude grap. (n) Iets van de tafel van 9... nou ja Wolter heeft het al uitgelegd. Hij krijg nu een extra cadeautje voor ons voor zijn verjaardag ;)
|
Het resultaat is altijd een vermenigvuldiging van 9 (of het is het getal 0), en die symbolen zijn altijd hetzelfde. De andere symbolen dienen alleen maar om verwarring te zaaien. ;)
|
Druk eens op Refresh/Vernieuwen.
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:42. |