![]() |
vrienden blijven?
me vriend is vreemgegaan, hep um gedumpt maar hij wil vrienden blijven en zegt er spijt van te hebben!
moet ik hem geloven en bevriend met hem blijven?of hem trug nemen?(neej das beetje zwak)dit is egt k*t ben nog steeds gek op hem........ knuffs van Cee |
ik zou het gewoon even laten bezinken en er goed over nadenken, is je (ex)vriend echt verliefd op je en jij op hem, en is het een slippertje, was hij dronken etcc
|
Hij is toch niet veranderd, dat weet je vast zelf ook wel. Mensen veranderen alleen door een superingrijpende gebeurtenis, niet zomaar. Begin er niet aan.
|
Ik weet niet hoe lang jullie al hadden, maar dat lijkt me ook wel belangrijk.. als je voor zoiets een relatie van 2 jaar laat vallen zou ik er nog eens over nadenken.. maar als jullie pas een maandje hebben ligt het weer heel anders, dan zou ik hem zeker dumpen. (nja, dat heb je al gedaan, maar bij je standpunt blijven dan)
|
Citaat:
ik praat hem niet goed, maar jouw redenatie slaat als een tang op een varken |
Muah, ik zou hem in zijn slaap wurgen en verder gaan met je leven :)
|
Ik zou zon achterbakse aap nooit meer aankijken, hoe verliefd ik ook zou zijn.
|
Ik wil als jongen ook effe reageren daarop... Dumpen die knul ... Wat zeg ik hijs de titel knul niet waard ... loser, dat is et!!
GRrrrr heb ik een hekel aan losers die cheaten!! Blehhhh ... Zo laaggg he! |
Citaat:
|
Citaat:
En ja, ik vind het wel een beetje een excuus. Owkee, je bent er zelf bij als je zat bent en dan rare dingen doet, maar ja dan weet je vaak niet meer wat je doet. Ik iig niet meer. :rolleyes: :bloos: |
Citaat:
|
Kicken die hap
|
Ik zou hem niet terug nemen als ik jou was, maar dat ben ik maar...
|
Ach ja je bent nog jong genoeg er komen er nog wel meer :p
|
Citaat:
@ TS: Sowieso gedumpt houden, en zelf bepalen of je vrienden kan/wil zijn, maar een tijdje rust houden lijkt me niet onverstandig. |
Vrienden blijven is Fancy crap.
9 van de 10 keer lukt dat niet.al helemaal bij vreemdgaan, Hij heeft je tenslotte gekwetst, en dat vergeet je niet snel |
Terug nemen sowieso niet, en afspreken om vrienden te blijven is ook bullshit. Je merkt na een tijdje vanzelf of je als vrienden door het leven gaat of niet, daar valt weinig aan te forceren.
|
dumpen!:)
|
Citaat:
ik vind wel dat mensen kunnen leren van hun fouten of ze het doen is een 2e + als haar vriend zon slet is zou ik het laten hangen was het een slippertje moet ze zelf kijken wat ze doet |
thanx iedereen!kuz Cee ps hij was niej dronken duz das geen excuus+het was met z'n ex vlakbei school!en hij is nu weer trug bij die snol!had 3 maanden met hem duz valt wel mee.....knuffs.......!!!!
|
als ie wel dronken was was het dan wel een excuus? :rolleyes:
|
Citaat:
|
Tsja, je kan het proberen maar ik geef je weinig kans. Je zal in het begin vast nog wel een soort van 'haatgevoelens' hebben tegenover je ex. Hij heeft je wel bedrogen. Iets wat ik niet van mijn vrienden verwacht. Dusja, voor mij zou het dan al niet meer werken, niet in korte tijd in ieder geval. En tja dat je nog verliefd bent op hem... Zou zeggen probeer je eroverheen te zetten. Beter plan dan proberen hem teruh te krijgen. Vind ik nogal jezelf verlagend als hij met zn volle verstand is vreemd gegaan.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:47. |