![]() |
Buurtjes
Wat vind je van je buren?
|
ze sucken
|
Zijn redelijk. Alleen die stomme honden.. (n)
|
Mwah... best wel zeikerig. :s
|
De buren aan de ene kant zijn wel aardig, maar houden ook erg van ruzie maken. Die aan de andere kant spreek ik vrijwel nooit, maar ik heb ook geen last van ze. Dus het gaat wel.
|
eng. voornamelijk.
|
Mijn bovenburen zijn nogal luidruchtig, volgens mij zijn ze nu aan het basketballen op de gang ofzow.
Mijn onderbuurman is eng, hij draait vaak van die duitse marsmuziek en draagt altijd van die witte handschoenen net als sinterklaas. Mijn naaste buren zijn gelukkig erg aardig :) |
het ene paar is erg aardig en het andere paar spreek ik nooit
|
Rechts zijn aardige mensen, kunnen we goed mee opschieten. Links zijn zulke vreemde mensen, hebben we weinig tot geen contact mee.
|
links is een vrijgezelle man,die vrij "raar" is in mijn ogen,hij heeft als hobby hanen kweken (die kutbeesten beginnen om 6 uur met kraaien) met als gevolg dat we op zn zachtst gezegd niet zo goed met die man op kunnen schieten
rechts zijn op zich wel aardige mensen,hebben alleen als hobby zingen met pianobegeleiding,maar dat valt in het niets bij de kippen van de andere buurman.. |
ik heb geen buren
*ja ik woon in the middle of nowhere idd* |
aardig :) kunnen goed mee overweg, lopen niet de deur plat ofzo, maar geen zeikerds :) hele rijtje is wel zo :) behalve 1 paar dan :S
|
Allemaal irritant, maar ze zullen waarschijnlijk hetzelfde van mij zeggen :D
|
aardig :)
|
Aan de ene kant hebben we op dit moment geen buren, omdat het huis te koop is. Aan de andere kant heb ik een buurman die vroeger wel eens "vreemde" dingen riep als hij dronken was, maar de laatste tijd is hij wel "gewoon" weer aardig.
|
ene kant staat t huis leeg, andere kant ken ik bijna niet, en achterkant is een sukkel.
|
k heb leuke buren. aan alle kanten. leuke koters, betalen goed voor oppas, leuk hoor.
|
Het zijn oude mensen. Verder ken ik ze niet. Oja, die links heeft een gemene hond. Echt elke ochtend staat buurvrouw weer te schreeuwen "Laaaady!?! Kom hiieer!" Wie noemt zijn hond nou Lady trouwens..
|
Hmz. Links een stel...ken ik niet. (Ze wonen er ook pas een jaar ofzo :rolleyes: ) Rechts buurman Bob. Irritante gast. Zont naakt in de zomer. Iew. Draait elke dag een kwartier keihard muziek, meestal Andre Hazes of Frans Bauer. Heeft regelmatig ruzie met zijn vriendin. Heeft ook al in 3 jaar tijd 4 vriendinnen gehad. Momenteel heeft hij er 2 :nono: Is regelmatig dronken. Heeft wel een student in huis, die zich weinig laat zien maar volgens mij best oke is.
Nee hoor, ik woon helemaal niet in een as0-wijk :p Dit is een uitzondering. |
Degene die echt naast ons wonen hebben we amper contact mee omdat ze van beide kanten wat later zijn ingetrokken.
De n00bs van de straat zeg maar :p De mensen die wat langer in de straat wonen spreken we soms wel eens en de achterbuurvrouw versprijdt roddels door de straat heen, dus daar passen we wel op met wat we zeggen :) |
Ik heb echt een trol als buurvrouw, ik denk dat ze geen douche heeft maar gewoon een extra opberghok. De rest is wel ok, alleen soms wel harde muziek als de zon een beetje schijnt.
Mwjah. |
Ik ken mijn buren niet.
Daartegen heb ik wel een zeer enge huisbaas.... vooral in roze badjas:| |
Leuk om te stalken :evil: MWHA HA HA :evil: :D *heeft lol in der eentje*
nee.. om ruzie mee te maken daar zijn ze ook goed voor :D |
rechts: Fransen, zijn wel aardige mensen. Ken ze niet zo goed en heb geen last van ze.
links: Een of andere eikel met weinig sociaal gevoel. Getrouwd met wel een aardige vrouw. Twee kinderen, niet zo'n last van. Maar een keertje toen ze met wat scherpe steentjes de lak van zijn auto hadden bewerkt schreeuwde hij de hele buurt bij elkaar. :cool: achter: Een gezin met 3 kinderen, die volgens mij allemaal gedragsproblemen hebben. Er gaat geen dag voorbij of ik hoor een onvermijdelijk: "JESPER!!!" ervandaan komen. Daarnaast hebben ze een voorliefde om met hockeysticks op de betonnen grond te slaan (n) |
Van beide kanten heb ik rustige buren :)(y)
|
De ene zijn iets te netjes, te patserig en hebben iets teveel auto's. De andere zijn super aardig en hun kinderen zijn geweldig. (y) :)
|
Irritant, dat wijf voert echt te luidruchtig telefoongesprekken en roept de hele dag naar haar dertig katten.
|
Mijn buurman is deze week begraven (hij was 88, hartstikke dement, moest naar een bejaardentehuis maar daar was geen plaats). We krijgen dus een nieuwe. :p
De buren aan de andere kant zijn zeurpieten. Dan is de heg weer te hoog, dan staat er weer een boom op de verkeerde plek enz. (n) |
Aan de ene kant 2 aardige bejaarde mensen, aan de andere kant een zeikerd en een aardige vrouw, ook allebei al tegen de 60.
|
Citaat:
|
Wij hadden vroeger wel duitse buren, met een hond. Dan had je steeds dat Duitse geroep naar die hond, best wel irritant:o
|
Ik begroet ze altijd als ik ze zie. That's it.
|
Aan een kant bestaan "de buren" uit een kerk en een begraafplaats, die zijn heeeel rustig, behalve op zondagochtend maar daar slaap ik dwars door heen.
Logees niet, :evil: . Aan de andere kant woont een bejaarde vrouw van 86. Ook geen last van. :cool: |
Lastig i.v.m. muziek.
|
Uhh zijn wel aardig, gezellig. Ik spreek ze niet vaak ofzo.
|
Geen idee, mijn buren wonen aan de ene kant 10 meter weg, aan de achterkant 50 meter weg, de dichtstbijzijnde buren hebben kutkinderen die op een trampoline springen...
|
De ene buren zijn wel aardig, ik pas daar wellens op en mijn broertje van 4 speelt wellens met die kindjes... de andere buren ken ik niet zo, hebben net een klein meisje gekregen enz, zijn een stuk jonger dan mijn familie...
|
Met de linkerburen weinig tot geen contact. gewoon een haai.of zelfs dat nog niet. wat zijn we asociaal.
|
Met alle buren hebben we alleen een hallocontact
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik heb meer last van de reuze-kraaien/katten/overig gedierte die op ons dak stampen. Citaat:
|
Ze zijn wel aardig, maar ik verdenk ze van roddelpraktijken. Onze overbuurvrouw is wel geinig, niet omdat ze aardig is maar omdat ze na 10 jaar in Nederland wonen nog steeds met een ontzettend Duits accent praat.
|
wel aardig. Alleen als je eenmaal met ze aan het praten bent kom je er niet meer vanaf. Heel vervelend. :|
|
Niks mis mee.
|
Ik kan het wel met ze vinden hoor, alleen niet als ik in mijn pyjama op de bank zit :o
|
ze zijn wel aardig..
alleen ze kunnen in mn slaapkamer kijken (want ik heb zo n heel groot raam) maar gelukkig kunnen ze t niej zo goed zien want er zit nog een erf tussen. :) |
Ze maken veel te veel herrie!
|
ik spreek ze eigenlijk nooit en heb ook bijna nooit last van ze, alleen in de zomer als ze buiten zitten. Die vrouw kan namelijk niet normaal praten, die kan alleen maar schreeuwen.
|
Buurman draait goede muziek, en doucht héél vaak. (Zijn badkamer zit naast mijn woonkamer, dus je kan (als je goed luistert) de douche horen.)
En er komen véél verschillende meisjes bij hem langs... Maar hij is heel netjes enzo, en een soort hartchirurg (of ja, hij ontwerpt nep-harten voor mensen en ook robotjes die kunnen opereren). Bovenburen zijn Duits, hij is wel aardig, zijn vriendin zie ik eigenlijk nooit.. Die hoor ik wel stampen en stofzuigen boven me. Volgens mij komt ze nooit echt buiten. Onderburen... hmm, eentje rookt behoorlijk veel wiet, en heeft een eng bedrijfje, ik hoor hem alleen hoesten en ruik zijn wietdampen. Oh ja, een keer hield ik de voordeur voor hem open, hij deed toen ongelofelijk lomp (hoestte in m'n gezicht en liep meteen door). Dus die vind ik stom :P En dan nog een meisje wie ik nooit zie. Italiaans volgens mij, maar ik heb haar echt nog nooit gezien. Zie alleen haar post. En dan nog een hele leuke jongen, hij is hier alleen heel weinig. Een keer hield hij de deur voor me open en groette me alsof hij me al járen kende. Heel breed lachend, ik werd er prompt vrolijk van :) |
zijn wel aardig.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:21. |