![]() |
Soort dood?
Welke dood wil jij het liefst? en natuurlijke dood ? (verstikking ofzo ) of een snelle dood, of een andere?
ik wil een langzame en pijnlijke dood zoals jezus van de christenen |
snel, dat ik weinig hoef te lijde
|
hart aanval ofzo
gewoon neervallen en dan is eht gebeurt mag ook best dat ik eerst nog 1 dagje ziek ben ofzo maar meer niet eigenlijk |
Citaat:
|
heel snel.
|
hmz.. natuurlijke dood maar niet in mn slaap, het is wel iets wat ik 'bewust' zou willen meemaken
|
Dat maak je echt niet bewust mee hoor je eigen dood.. Pff Jij denkt zeker dat je er dan boven hangt en denkt "Oh daar ga ik!"
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Als je jezelf expres zo onnodig laat lijden, heb je jezelf niet lief. En word het gezien als een zonde. (Ik zeg niet dat ik de ultieme kennis bezit. Ik geef alleen mijn mening. God weet ook wel dat ik niet namens Hem probeer te praten. :nono: ) |
En dat voor een 67%-god ;)
|
Citaat:
Maar ik weet niet wat voor dood ik zou willen, ik denk een snelle, want ik heb en ben al genoeg aan het lijden in dit Aardse leven. Wat zeg ik dit toch lekker profetisch :D |
een snelle pijnloze dood. het liefste natuurlijk maar als ik erg ziek ben met euthanasie.
|
Citaat:
|
blijft moeilijk deze...
ik denk toch dat ik vor een langzame dood ga, ik wil het ervaren en me ervan bewust zijn dat ik aan het sterven ben, ik denk niet dat ik anders mijn leven goed zou afsluiten. dit geldt dus alleen als ik weet dat ik dood ga niet wanneer ik denk dat die buikkrampojes nix voorstellen en voor je t weet heb je kanker uitzaaiingen of dit uiteindelijk echt mogelijk is weet ik alleen niet, er zal toch wel een soort overslag zijn van levend naar dood, ook al zit je op het laatst van je levben in dit geval wel heel dicht bij de dood, ergens is er als nog die kleine allesbeslisende overslg dioe maakt dat het je laatste ademhaling was dat maakt het ook zo onmogelijk, je denk 'ik heb pijn ik ga zo dood', je blaast je adem uit en denkt 'zou dit de laatste zijn, als dit zo ids zal je dat toch niet mer merken, alleen in reen eventueel hiernamaals ik denk dat veel mensen, hun leven wel zouden willen afsluiten met een gedachte aan alle hoogte- en dieptepunten van diens leven, je denkt nog even aan je geliefden en realiseert je dat je ze niet meer op die manier zal zien.......... ........ja ik heb het al helemaal voor ogen..... |
Citaat:
|
Een simpele dood in m'n slaap...
|
een dood met een 'vrolijk' einde, een laatste liefdevolle blik, een laatste groet, een onthulling van een geheim, een inzicht van wijsheid.
|
sterven in mun slaap zodat ik er niks van zou merken.
niet in mun slaap doodgeschoten worden maar een natuurlijke dood. |
Citaat:
er is een overgang van levend naar dood, op dat moment wil ik wakker zijn, nix er boven hangen.. |
In haar armen...
|
Citaat:
|
Ik wil niet in mijn slaap gaan, in ieder geval. Ik wil het ook bewust meemaken. Ik houd niet van hartproblemen enzo, dat vind ik vrij eng. :P Een slopende ziekte is misschien nog wel aardig, of doodgeschoten worden.
Jeetje. :bloos: |
eentje van ouderdom..
|
Ik wil het liefst dat mijn dood nut heeft, dat het iets betekent. Ik zou willen sterven voor een goede zaak, hoe dat gebeurt vindt ik niet eens zo belangrijk. Ik denk niet dat ik vrede zou kunnen hebben met mijn dood als mijn leven niets heeft betekent, en ik dus voor niets ben gestorven.
|
Citaat:
Liefst nadat ik net haar leven heb gered ofzo (sorry, ik heb wat teveel films gekeken). Maar ik wil in ieder geval wel ergens voor sterven. Dat het een doel heeft. En het lijkt me dus wel cool om strijdend ten onder te gaan. :cool: Het liefst niet al te pijnlijk, maar dat boeit me eigenlijk nieteens zo. Ik kan me wel vinden in wat Weylyn zegt. |
Een stoere dood.
|
Verstikking is geen natuurlijke dood.
Enne, geen idee. |
In m'n slaap...
*dit topic komt me ernstig bekend voor .... kantine volgens mij ooit is |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
kwil dood gaan op het slagveld :cool: (y)
|
Citaat:
|
Ik zou het liefst helemaal niet willen sterven, maar met alle mensen die ik liefheb de dag meemaken dat Jezus terugkomt.
|
Ik zou ook best wel met pijn willen sterven. Door een mes of zo. Kijk je gaat dan toch dood wat pijn er dan bij maakt ook niet veel meer uit. Ik ben benieuwd hoe dat gaat voelen. Een snelle en pijnloze dood is niks aan, net als in slaap vallen ik weet wel hoe dat is. Doe mij maar pijn.
|
Citaat:
kom maar langs van de week als je ff tijd hebt, regelen we wel wat |
Citaat:
:rolleyes: |
waarom heb ik het er dan nog niet eerder zien staan?
:rolleyes: |
ik zou willen sterven doordat iemand een mes in me steekt, en terwijl ik sterf zing ik dan 'the end' van the Doors. Prachtig einde lijkt mij.
|
Zelfmoord
Waarom? Controle! Nouja, zover mogelijk is wil ik het tijdstip van mijn sterven zelf bepalen. |
't zou fijn zijn als mijn dood contributie teweeg bracht, of dat dat een reden mocht zijn waarom ik zou sterven.
|
Citaat:
Ik wil niet kapot gaan van ouderdom, en ik wil al helemaal niet oud worden. 50 of 60 of zo |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:10. |