![]() |
Dezelfde gedachtes
De laatste tijd heb ik heel veel momenten dat ik iets denk en dat iemand naast me het precies zegt. Of dat ik op iets antwoord, wat nog gevraagd moet worden. (Dit is meestal op msn ed.)
Soms zeg ik iets tegelijk met iemand anders, als ik diegene aankijk. Ben ik nu psychisch gestoord of zit dit alleen in mijn hoofd. *edit by dreen. tekst herschreven. |
Het heeft meer met mystiek te maken dan met psychologie. Daar gaat hij heen. :)
|
:)
|
Citaat:
|
Kan gewoon toeval zijn, dat jullie aan hetzelfde denken zeg maar. Of dat jullie een hele goeie band hebben, dan krijg je dit soort dingen ook. Als je namelijk echt een band begint op te bouwen, begin je ook dingen aan te voelen van mekaar. :)
|
Als je dat psychisch gestoord noemt ben ik het ook:p
Maarnee, dat is het niet, het heet telepatie en ik heb het heel vaak met vrienden die ik goed ken en waar ik regelmatig/vaak mee om ga. Veel weet ik er ook niet vanaf maar als je wilt weten wat het precies is kun je misschien in de bieb een boek erover lenen. |
Ik denk dat best wel veel mensen het op de een of andere manier kunnen hoor..
Iedereen heeft denk ik wel is het gevoel gehad van "dat wilde ik net zeggen" of "tegelijkertijd!".. En soms lijkt het in een periode heel vaak voor te komen.. Dat kan.. |
dat heb ik ook heeeeeeeeeeeeel vaak...en met mijn vriendin eigelijk vrijwel altijd....
dan kijkt ze omhoog.... "weet je wat ik later wel zou willen doen?" "ik zou eigelijk wel draken op het plafond willen schilderen" "juist..dat wou ik dus net gaan zeggen" terwijl zij of ik het daar verder nog nooit over gehad hebben...maar toen ze dat zij kwam ineens dat idee van draken in mijn hoofd op.. |
Citaat:
. |
Citaat:
Zulke dingen als jij noemt heeft iedereen best wel vaak. Als je een persoon goed kent, weet je ook vaak wat hij of zij gaat vragen/doen/zeggen. Je voelt elkaar gewoon aan... Dus denk nou niet dat je bijzonder bent (ik bedoel niet bijzonder in dit geval, misschien met andere dingen wel, maar dat weet ik niet) en noem het toeval ofzo, maar geen psychisch gestoord. :) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:42. |