![]() |
Temporary Internet Files
Is het normaal dat daarin duizenden bestanden staan, cookies en rommel en plaatjes van alle sites waar je bent geweest? :confused:
|
deze zouden verwijderd moeten worden zodra jij windows afsluit, microsoft kennende gebeurt dat niet en dat zie je dus nu wel.
|
wat nu? alles stukje bij beetje wissen? het staat propvol...
|
Probeer Ctrl + A en dan Delete. Je krijgt waarschijnlijk wel een foutmelding van dat een bestand in gebruik is maar 99% van die troep wordt wel verwijderd
|
Citaat:
Temp Internet files folder staat inderdaad vol met plaatjes en cookies van sites waar je op bent geweest. Doordat de plaatjes bij je eerste bezoek van een website op je computer worden opgeslagen, zal de website de volgende keer sneller laden. En de cookies zorgen er dus voor dat je bijvoorbeeld automatisch kunt inloggen op scholieren.com. Deze horen dus absoluut niet automatisch verwijderd te worden als je je computer afsluit. Maar als ze te veel plaats in beslag nemen, kun je ze het beste verwijderen via schuifopruiming (staat ergens in je start menu) |
Citaat:
|
Je moet niet in die map gaan zitten kutten!
Ga naar Tools/Extra en dan naar Internet Opties. Daar zie je in het midden een knop Delete Files/Bestanden verwijderen. Als je daar op klikt zullen de tijdelijke internet bestanden verwijderd worden. In de settings kun je aangeven hoeveel MB er gebruikt mag worden. Dit zou ik instellen op 40MB. |
Gewoon ff windows washer gebruiken, dj mark.
Voor meer info daarover, gebruik de zoekfunctie. (het heeft ooit bij me in één keer -edit- 3.2 gig aan pure troep verwijderd) |
Ja window washer maakt je windows weer schoon (y) :D
|
Citaat:
bij mij slechts 386,7 Mb, alleen maar uit de TEMP files die ik zelf ook wel 'ns leeg niet echt geweldig :P, mjah als je zelf niet je temp leeg wil gooien kan 't best makkelijk zijn denk ik |
Citaat:
Dit scheelt ook veel |
ik doe altijd extra->internet-opties->bestanden verwijderen
|
Citaat:
|
Bedankt! (y)
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:21. |