![]() |
Kazaa Shared Folder
Heel dom vraagje deel 2:
Ik heb Kazaa gede-installeerd en verwijderd. Stom, want nu ben ik ook mijn shared folder kwijt. Is dat nog terug te draaien? :o |
volgens mij wordt de Shared folder normaal gesproken echt niet verwijderd bij het de-installeren. Maar als ie dus wel verwijderd is via het un-install programma'tje, dan is het niet meer terug te draaien. (n)
|
er zijn wel file recovery programma's waarmee je verwijderde bestanden terug kunt halen. Dit lukt niet altijd, en al helemaal niet als je pc is geformatteerd.
|
Check eens ff, want lijkt me ook niet dat dat verwijderd wordt. :)
Zo ja dan is dat een serieuze bug van het programma. |
Citaat:
En durf te wedden datie nog steeds op de oude plek staat. |
GetDataBack voor FAT32 of voor NTFS even downloaden. En geen data overschrijven; dus de vrijgekomen ruimte zo min mogelijk gebruiken. (Beter is die hele HDD niet te gebruiken maar dat doe te toch niet.)
|
:o
Ik weet echt heel erg weinig van computers.. Hoe kan ik erachter komen of het echt weg is? Als ik klik op de map "Mijn kazaaliedjes" ( :o had de naam veranderd, lijkt me niet dat dat er iets mee te maken heeft...) krijg ik een mededeling dat windows deze map niet heeft kunnen vinden, controleer blablabla... :| |
Wat je nog de naam van een bestand (MP3 b.v.) wat erin stond? Zo ja, zoek daarop met de Search (Start -> Zoeken)
|
Die map wordt niet standaard verwijderd bij deinstallatie.
Kan wel zijn dat je kunt aanvinken dat je dat wel wil. Maar dat weet ik niet zeker, want ik gebruik al heel lang geen kazaa meer. |
Citaat:
|
Ga eens met je Windows Verkenner naar:
C:\Program Files\Kazaa (o.i.d.)\My Shared Folder Als die er niet meer is... tja... :( |
c:\My Shared Folder
staat ie ook soms. |
Ik verwijder zovaak kazaa weer maar mijn shared folder blijft gewoon staan waar die stond hoor.
|
Nog steeds niet gevonden :(
|
zoek gewoon naar *.mp3 :> en kijk waar al je mp3tjes gebleven zijn..
|
de shared folder wordt dacht ik niet verwijderd, ik had hem iig nog. nu heb ik een aparte mao (geen my shared folder) voor kazaa, maar gewoon een eigen map.
|
Snelkoppeling verwijderd lijkt me. Zoek gewoon op een trefwoord die in jouw gedownloade nummers voorkwam en waar je hem tegenkomt zal de rest ook wel staan.
|
Citaat:
In program files staat enkel de snelkoppeling naar de "my shared folder" volgens mij. Wat betreft de map zelf, die haalt ie ook niet weg toch. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:50. |