![]() |
Veel autobanden nodig
Het is een serieus bericht, geen spam
Ik heb zo snel mogelijk behoorlijk veel autobanden nodig. Zeg maar rond de stuk of 40-50, meer mag ook. Iemand enig idee waar ik dit enorme aantal banden kan vinden/kopen??? Ik zou echt heeeeeel erg dankbaar zijn. |
Nee. :p
|
Loop eens eens garage ofzo in, misschien hebben die iets van oude banden
|
Citaat:
|
Tja voor 40 banden moet je of op de sloop zijn of je moet mazzel hebben met een garage. Maar nou komt toch de onvermijdelijke vraag, waarvoor heb je in godsnaam 40 banden nodig? :rolleyes: :D
|
goede vraag
ik ga een bandenbrassen wedstrijd organiseren. 7 teams. Elke team 8 man. Ieder team heeft een eigen hoek. Alle banden in t midden. Winnaar is het team dat na 20 min. meeste banden in hun eigen hoek hebben. zo simpel is dat |
kan je dat niet doen met punaises ofzo, waarom nou weer autobanden
|
Citaat:
|
Citaat:
fietsbanden kun je tegelijk 10 stuks pakken = niet de bedoeling fietsbanden kunnen makkelijk kapotgaan, vooral als er een scheur in zit gewoon autobanden dus....maar is idd veel moeilijker om te vinden/te vervoeren |
je kunt ook zandzakken gebruiken.
|
Bij de plaatselijke Kwik-fit?
|
Ga eens op een parkeerplaats kijken en sloop ze er allemaal vanaf..
|
Ik zou zeggen, ga naar het autokerkhof en sla uw slag:p
|
in garage's krijg je ze gratis , of very cheap, of loop langs de plaatselijke boer die hebben dat toch ook altijd liggen op zo'n grote hoop :)
|
Ik was dit weekend in Belgie, daar liggen er zomaar een paar in het bos.
|
Bij een autobanden-handelaar.
|
tracktorbanden is ook leuk :confused:
|
vrachtwagen banden :p
|
dat wordt wat banden jatten jongen
|
Citaat:
|
Bij ons hier (van den Ban) worden vrachtwagens tegelijk afgevoerd. En op de sloop ken je nog wel wat vinden.
(en ik maar betalen om ze af te laten voeren) |
Citaat:
|
Bij een boerberij. Daar zie je wel eens dat er allemaal banden op een groot zijl liggen zo dat het zijl niet weg waait.
|
Ik heb er nog wel wat onder m'n bed liggen, een stuk of 20, je mag ze op komen halen!
Geintje... Citaat:
|
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:38. |