![]() |
Clapton
Wie was er ook bij een van de concerten van de legende dit paasweekend, magnifiek!
Wie heeft trouwens het programma dattie speelde? |
helaas was ik er niet bij, maar clapton is fuckin geniaal
|
Citaat:
|
ja, gisteravond in de ahoy
was zeker wel een goed optreden. Het voorprogramma klonk ook niet verkeerd trouwens |
ik ben zondag geweest, het was inderdaad vrij geniaal, alleen vind ik soms dathet een héél, héél klein beetje routinematig overkwam.
maargoed hij speelde en zong fantastisch, en het voorprogramma was ook erg leuk. als ik me niet vergis was het zondag; bell bottom blues hoochie coochie man let it rain I shot the sheriff milkcow's calf blues when you got a good friend they're red hot kind hearted woman blues got to get better in a little while I wanna little girl change the world have you ever loved a woman badge wonderful tonight layla cocaine encore; Sunshine of your love got my mojo working oh en z'n drummer lijkt op liberace :cool: |
Ja, ik ben gister avond (maandag) geweest! Het voorprogramma vond ik ook erg leuk! verder een super strakke show! Echt een van de beste concerten die ik gezien heb!
Ik vond het echt geniaal toen die robbert van et voorprogramma mee ging spelen, 1 grote jam sessie! super! |
Vriend van me was zo enthousiast dat ie meteen kaarten kocht voor de volgende show :D Ben zelf niet gewesst, maar heb hier op de pc wel wat vrij recente livefilmpjes, ziet en klinkt zeker vet!
|
Me ouders en me zus zijn er heen geweest. Ze vonden het erg tof (y)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Geheel toevallig was ik er ook.
Was inderdaad geweldig, alleen ben ik het ook eens met het feit dat het af en toe wel erg routine matig overkwam... Ik bedoel, behalve "thank you" heeft hij niks tegen het publiek gezegd, weinig interactie (Attentie, ik zei "gezegd" en heb het dus niet over het zingen!) |
Citaat:
op zondag was er ook nietzoveel interactie met het publiek, alleen happy easter blabla/ thank you enz. maar ohh hij blijft zooo sexy :bloos: <3 en die voodoo chile cover van robert randolph was geweldig |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
En nee, dan mag ik niet mee ;) maar ik ga in mei naar Boudewijn de Groot, dat telt ook. :P |
Ik was er, en het was geweldig. Ik heb echt genoten :)
|
die man is geweldig.
|
Ik was er ook (zondag). Erg goed concert, maar zoals gezegd idd bestwel routinematig, iets wat de Telegraaf ook opmerkte trouwens. Het voorprogramma vond ik persoonlijk niet zo heel erg denderend. Erg veel van hetzelfde en zó goed vond ik 't niet ook weer niet. Ik had trouwens wel verwacht dat ie iets meer werk van unplugged zou spelen, dat viel mij (en de mensen waarmee ik was) wel een beetje tegen eigenlijk.
Al met al toch een behoorlijk goed concert, alleen jammer van het gebrek aan interactie.. |
Citaat:
|
Citaat:
Als johnson zingt dat er een hellhound op zijn spoor is, geloof je dat, als clapton het zingt vraag je je af of het mormel bingo heet. |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:25. |