![]() |
vage groeten in donker neonlicht
vage groeten..
ze zeggen "dag" ik weet alleen dat ik vage neonlicht verlichting zag, met een schim erin en een persoon... het vage is die persoon ben jij gewoon.. nu denk ik steeds aan dat moment vage groeten soms overdag, soms in de nacht weer een vage groet die ik niet verwacht.. vage groeten |
hehe en weer zeer netjes gehouden:)
naarmate ik jouw een beetje begin te kennen, ga ik dit ook wel meer waarderen:) Het past bij je:) |
GOEI!! (y)(y)(y)
Is weeres wa anders.. nie zow standaard.. :rolleyes: |
hmm bij hem passen doet het wel denk ik zo....
maar toch ik vinnem nog steeds nie echt mooi :-/ |
Citaat:
dus nee, idd of het bij mij past is niet door jou te beoordelen lijkt mij. overginds zal ik nooit zeggen dat een bepaalde schrijfstijl bij mij past, soms wordt ik door men eiegen brouwsels verrast |
geloof me, via internet weet je nog niks over wie of wat ik ben..
dus nee, idd of het bij mij past is niet door jou te beoordelen lijkt mij. overginds zal ik nooit zeggen dat een bepaalde schrijfstijl bij mij past, soms wordt ik door men eiegen brouwsels verrast hmmm misschien niet.... Toch ken ik je beter als je denkt |
Citaat:
|
hmm.. vaag.. ;) :)
vind em wel iets hebben, al loopt ie dan niet.. |
hmmm jah
ik denk dat ik wel eens meer over je weet dan je zelf denkt dat ik weet Ik zeg niet dat ik alles weet hoor :) p.s. je gedichten zijn beter aan het worden, nog steeds inhoudsloos IMHO maar soms vinnek ze wel wat hebben :) |
Citaat:
|
hmm probeer dan eens een keer i.pv. 3 slechtere gedichies echt een keer de moeite te nemen voor 1 gedicht
cryptisch houden en toch ervoor zorgen dat mensen het snappen en niet zo banaal Maar dat zijn slechts meningen natuurlijk en ik heb ook al wel op je site gekeken www.edjuh.nl :) |
De verrassing zat hem in het woord dat je schreef: het vage dat ben jij...
Dan geef je zo een mooie draai aan het gedicht, wonderbaarlijk. Groetjes, Dreampoet |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:03. |