![]() |
Leuke naam voor deelfora van school?
Hoi iedereen,
Ik ben één van de in totaal twee forumbazen van het forum van mijn school, en we zijn bezig met een flinke reorganisatie. Daarbij komt een deelforum voor nieuwe brugklassers, en het deelforum dat over algemene zaken van de school gaat moet een naamsverandering ondergaan. We hebben niet zo veel inspiratie, wie kan ons aan suggesties helpen? Het algemene forum heeft tot nu toe de naam: BCE Algemeen, maar we willen er een wat vlottere en moderne titel voor bedenken. Engelstalig mag ook, zolang de naam van de school er maar in zit. Voor het forum van brugpiepers weten we al helemaal niet wat voor naam we moeten nemen. Het moet een beetje cool of humoristisch klinken, en ook hier mag de titel eventueel Engelstalig zijn. Als iemand hier wat suggesties heeft, zou ik daar erg blij mee zijn! Groetjes, Sev :) |
BCE online
of BCE Dukko ;) |
Citaat:
Maar... serieuze suggesties a.u.b.! :) |
BCE is oke.
|
brugpiepersforum eeumhz : De Groentjes :rolleyes:
en andere pfff, ik ben zeer inspiratieloos op dit moment :) |
Waar staat BCE voor?
|
BCE online is best serieus.
BCE in the air Go with BCE! weet ik veel. |
Citaat:
Ik heb trouwens net iets bedacht voor het deelforum voor brugklassers: in Amerika heet een brugklasser een 'freshman', en ik wou dan ook iets van 'freshman' meenemen in de titel. Misschien Freshman Year of The Freshman Pub o.i.d? En is de naam De Babbelbox voor een forum à la onze eigen Kantine hier een beetje dom, of...? |
Pauze Praat.
|
Citaat:
|
BCE Forum.
|
Freshman lijkt me niks, het zegt mij in elk geval niks en die nieuwe bruggers dan vast ook niks.
Goede ideeen heb ik nog niet... Maar je zei in je 1e post dat de naam van de school er in moest... lastig.. ABBC (voor de Aanstaand Bruggers BC) |
Citaat:
|
Nou, aangezien hier ook niet veel animo meer is, hebben we maar gekozen voor: BCE Algemeen, The Freshman Pub en De Babbelbox. *haalt schouders op* Ze zijn in ieder geval beter dan de vorige benamingen. :)
|
Citaat:
|
Ons schoolforum is opgeheven nadat Machiavelli, mmmm en ik flink hadden huis gehouden....
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
"Van Achterlijke opdrachten tot Zeikende leerkrachten"
|
Citaat:
maar als ze mij hadden gekozen had ik er een gemaakt laat maar, frustratie |
Citaat:
|
het is freshman
onze schoolwebsite (inclusief forum) heet Molenplein Digitaal dus BCE Digitaal? |
Citaat:
|
Citaat:
|
harry potter is een daap.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
De Klaagmuur.. ^^
|
Citaat:
|
Wij hebben er sinds een paar weken weer eentje. De vorige is een tijd weggeweest vanwege de vage dingen die geschreven werden...
|
Citaat:
|
De kantine, of is daar auteurs recht op ;)
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:15. |