![]() |
[gsm] provider....
zoals jullie weten is de provider BEN overgegaan op t-mobile....
ik heb daar een abonoment maar inplaats dat er bij me operator logo T - Mobile is komen te staan staat er nog steeds BEN iemand anders met het zelfde abonoment en ook BEN simkaart is wel overgegaan naar T - Mobile dit vind ik nog niet eens zo erg maar ik heb minder bereik als een iemand waar wel T - Mobile staat... als we in de zelfde ruimte staan heb ik 1 of 2 streepjes minder bereik in me eigen huis heb ik totaal geen bereik terwijl je met gewone T - mobile wel bereik hebt mijn vraag: kan ik hier iets aan doen of moet ik terug naar de winkel gaan? ik heb een nokia 3410... |
Heeft die persoon niet toevallig een andere telefoon?
|
dat moet liggen aan de gsm, niet aan de simkaart...
|
die andere persoon heeft een 3310 ik zou verwachten dat een 3410 beter is.......
|
jah, maar stel dat 1 van de nokia's een keer is gevallen, kan het bereik al een stuk minder zijn, eigenlijk zou je om te kijken of het aan de sim ligt, ze moeten vergelijken in dezelfde telefoon ;)
|
Omdat het beide oude rottelefoons zijn, gewoon een firmwareupdate, klaar. Volgens mij heeft Vodafone zelfs de optie om "vodafone" in het display te laten zien ipv. Livertel maar ik weet niet of dat zo makkelijk werkt.
|
gewoon ff netwerk zoeken.. zelf instellen dus..
|
wauw, gwoon 'ff' een firmwareupdate doen op een nokia 3310/3410 :rolleyes:
hint: het beste koop je gelijk een nieuwe telefoon. @pigly puffer: hoezo netwerk zoeken? dat doet hij automatisch, want soms heeft ts wel bereik |
Citaat:
|
nee, je sim heeft een soort netwerklijst,
een netwerk heeft ahw een soort nummertje, dat nummertje komt overeen met een naam in die lijst, dus dat zal op hetzelfde netwerk, dezelfde naam blijven. wel is het mogelijk via een sms een soort simkaart aanpassing te doen (k geloof dat alleen je provider dat kan) dat was namelijk ook zo toen O2 weereens telfort werdt. dan wordt die lijst namelijk aangepast... |
Citaat:
|
de telefoon zoekt in het buitenland naar het "beste" netwerk (bij sommige gsm's kun je ook je voorkeur kiezen hoor ;)) dus kan hij zomaar 'overfloepen' ja
|
)
Citaat:
|
Toen Libertel overging naar Vodafone stond bij mij ook nog steeds Libertel in beeld. In de winkel vertelden ze me dat m'n mobiel gewoon die naam had opgeslagen. Ik weet niet of je daar iets aan kunt doen.
In ieder geval heeft het niets met je bereik te maken, die oorzaak zul je ergens anders moeten zoeken. |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:13. |