![]() |
Naar welk album kijk jij momenteel het meeste naar uit ?
Het nieuwe album van de Beastie Boys : To The 5 Boroughs <3 , het wordt verwacht in juni.
|
Nieuwe Sparta.
Is die al gelekt? |
Naar de Boxed Set van Nirvana, met allerlei nooit uitgebracht materiaal. (Ook al heb ik daar toch al wel zo'n 80% van denk ik) maar die set zal waarschijnlijk toch nooit komen...
voor de rest kijk ik nergens naar uit. |
Meshuggah - Catch 33
Borknagar - Epic Vader - Spiritual Disease nieuwe van The Haunted |
Het eerst volgende album met de mede werking van de Neptunes (onder welke naam dan ook)
|
Citaat:
|
ik heb die nieuwe van Descendents en Bad Religion nog steeds niet. Verder zijn er geloof ik geen releases waar ik op zit te wachten... ik moet het toch hebben van tips van anderen...
|
Ben wel benieuwd hoe de nieuwe cd van Reel Big Fish gaat klinken....als je afgaat op de nummers die ze ervan speelden laatst, kon het best wel weer leuk gaan worden
|
Die van Bad Relgion, Pedro the Lion en die van Modest Mouse moest ik ook nog kopen, mara die was dacht ik al uit
|
Citaat:
|
Citaat:
Moet 'm nog op vinyl halen, vind 'm erg cool. |
Citaat:
Na 4 keer was ik het zat en heb ik het niet meer geprobeerd. Cool to be you is gewoon een "keigoaf" nummer. |
de nieuwe malkovich, bright eyes en the locust.
zoals zovelen |
beck is geloof ik ook weer bezig aan een nieuw album, hopelijk niet zo depressief als sea change.
aankomende album zou meer punk invloeden hebben geloof ik. |
Citaat:
|
'crowned unholy' van the crown.
|
Dillinger Escape Plan
Tool en het nieuwe album van Cecil Taylor maar vooral de laatste :) |
The Notwist
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Nieuwe van Queens of the stone age
Nieuwe van Fu Manchu |
Citaat:
ik kan niet wachten tot de nieuwe cd van Dynamite Boy uit komt! en ik zit ook met samengeknepen billen te wachten op de nieuwe Strung Out cd, maar dat zou ook nog wel 's heel lang kunnen duren. |
Nieuwe Foo Fighters
|
nieuwe D.E.P, Tool, Candiria, Nine Inch Nails
|
nieuwe Paradise Lost
|
nieuwe coparck
nieuwe radiohead nieuwe prodigy nieuwe thermals nieuwe sigur rós |
Ben erg benieuwd wat AC/DC er met hun nieuwe album van gaan bakken.
Ook erg benieuwd naar de aankomende albums van: Tristania , Epica en Dimmu Borgir (als die ermej bezig zijn) |
Delta's nieuwe album en het debuut album van Julian Thomas en een album van Narcotic Thrust (dream on)
|
*De Dead Stop lp
*De nieuwe Bad Brains(beter heeft HR z'n shit voor elkaar en is t niet enkel reggea) *Schijven van Violent Minds, Knife Fight en Cut the shit |
nieuwe Opeth, nieuwe Symphony X, nieuwe Ayreon, en toch ook wel de nieuwe Slipknot, toch wel benieuwd op een of andere manier.. :D
|
Vooral Opeth, Meshuggah, Sophya, Tool.
|
Beastie Boys, Soulwax, Rufus Wainwright
|
Tool
Sigur Ros The Prodigy (als die nog eens uitkomt) Portishead (als die nog eens uitkomt) |
Demon Hunter - Summer Of Darkness
Isis - ? Helmet / Gandhi - ? Neurosis - The Eye Of Every Storm Unearth - The Oncoming Storm Codeseven - ? Nine Inch Nails - Bleed Through The Red Chord - Clients ZAO - Burn Beautiful o.a. |
Sparta
Elliott Smith Tool NIN Soulwax dEUS |
PJ Harvey
Interpol Soulwax |
Citaat:
|
Nieuwe Opeth (schijnt wa meer black metal te worden, majah da heb ik ook maar gehoord), Tool en Sigur Ros toch wel t meest.
|
ohja en soulwax en interpol natuurlijk.
|
Interpol ben ik ook wel benieuwd naar...
|
de 10" oid van gilgamesh
|
nieuwe albums van de volgende bands
the kovenant cradle of filth tool NIN AFI Slayer Opeth |
nieuwe ayreon
ja, hij is al gelekt , ik weet het :P, maar ik heb hem gepre-ordered en wil hem niet horen tot ik hem origineel in handen heb, dus moet me nu ontzettend bedwingen telkens om hem niet te downloaden :o |
nieuwe van the cure
solo-album van dolores o'riordan |
Pearl Jam
Tool NIN Velvet Revolver |
alles waar ik op heb zitten wachten heb ik inmiddels, met als laatste de nieuwe bad religion, geweldige cd
en ja de nieuwe strung out ben ik ook zo ontiegelijk benieuwd naar, maar dat gaat nog heel lang duren. ik hoop binnenkort ergens die rock against bush-cd ergens te scoren, want daar staat een nieuw SO-nummer op (catatonia) |
pff zoveel
interpol sparta portishead dep ect |
het laatste album van alle suffe bands kijk ik erg naar uit.
|
Ik mis hier toch echt dringend het nieuwe The Used album.
|
Citaat:
Maaar ja mijn smaak is echt enorm breed dus dr zit altijd wel wat tussen dat iemand minder of juist wel goed vind. :p |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:09. |