![]() |
vraagje aan de jongens
Misschien ff een raar vraagje, maar wat vinden jullie ervan als een meisje rode wangen heeft?
|
Mijn vriendje vindt het volgens mij wel leuk als ik bloos, dus zal hij het ook wel leuk vinden als ik rooie wangetjes heb..?
|
Citaat:
|
Citaat:
MMMMMMM....... Meestal maakt het het meisssie iets mooier! (y) |
daar vraag je iets, het hangt er net vanaf hoe je er uit ziet natuurlijk, maar het is in ieder geval beter dan een wit gezicht
|
schattig
|
Is meestal wel schattig ja... hangt er ook vanaf hoe rood. Nu heb ik ook een vraag.. Waarom vraag je je dat af? Iemand tegen je gezegd ofzo?:confused:
|
ik heb het heel erg.. Bloos redelijk vaak, maar krijg er gelukkig geen stomme opmerkingen over.
Vaak vinden jongens het juist lief:) |
let ik niet echt op (tis me nog nooit echt als lief opgevallen, misschien wel in het geheel) maar het staat wel lief soms :)
|
Dat vind ik wel lief ;)
|
Citaat:
|
ik heb ook vaak rode wangen (geen echte appelwangen ofzo) maar wel een bloos enzo...ik vind het helemaal niet lief, het maakt mn hoofd er nog boller uit zien
ook als ik het warm heb worden mn wangen rood, ipv mn hele hoofd zoals sommigen... |
Een bloos is een teken van onschuld!
(y) |
Het is grappig om een meisje te zien blozen.
|
ja en het is ook echt grappig als iedereen dan begint te lachen (NOT)
|
Citaat:
|
Ik kick er nie op.... ik vin het niet lelijk... maar ook nie mooi/lief
|
mja kan altijd gebeuren enzo.. let er niet speciaal op..
|
Citaat:
cute :rolleyes: |
Staat altijd erg cute :)
|
ik let daar niet op
|
kvinent super schattig mijnvriendin heeft het ook staat superkjoet:p
|
Citaat:
Ik bloos ook wel eens, ik vind het helemaal niet erg.... dan zie ik er zo onschuldig en lief uit...... :D En mannen vallen daar natuurlijk op! (y) :D Ripper |
De meeste jongens vinden dat niet erg hoor neem dat maar van mij aan..
"aaaaaaaaaaah kijk ze bloost, wat lief" :mad: :mad: :D |
DAt vind ik juist lief staan. hehe. Zeg niks verder
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ontzettend lief.
|
dat is juist mega schattig! straalt liefde/vreugde/blijdschap uit :)
|
Citaat:
|
ligt aan het meisje, is niet altijd hetzelfde moet bij de persoon passen natuurlijk!
kan mooi zijn |
zeer schattig... hij kan dīr ook niet vanaf blijven.... :rolleyes:
|
Mijn vriendje vindt dat een blos op m'n wangen me mooi staat..tja..waarom..kheb geen idee...staat wel gezond op zich..beter als dat je helemaal geen kleur in je gezicht hebt.
grxxtjes |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:55. |