![]() |
JONGENS: op welke leeftijd begonnen jullie te scheren???
eff een vraagje op welke leeftijd kreeg je een snoretje en begon je je te scheren.
ik op m'n 14e en jullie??? |
Dit hoort naar mijn idee op Lichaam en Gezondheid thuis.
|
ooh!!! sorry
|
Citaat:
|
na mijn 18e
|
ik scheerde me al toen ik 11 was. en toen ik 9 was kreeg ik al een baard in mijn keel. aarrg!
:D |
Citaat:
Ik was zelf al 14 toen ik een snorretje kreeg, maar ik heb mijn snor en baard gewoon laten staan toen ik 16 was. |
Op m'n 14e :D
Ik laat alleen mijn bakkebaardjes staan. |
Ik was er vroeg bij (ook met borst- en beenhaargroei trouwens :( ), dat weet ik wel. Volgens mij zo rond mijn 12de a 13de.
|
m'n vriend begon pas op z'n zeventien, geloof ik :confused:
hij is nu vierentwintig en doet 't ongeveer één keer per week/tien dagen :D (y) ik vind 't prima dat hij niet zo'n zware baardgroei heeft, ik vind 't mooi, zo'n stoppels van 'drie dagen' die meer dan een week blijven staan :) xxx |
Dat weet ik niet meer precies, maar ik weet wel dat ik al een scheerapparaat van Sinterklaas kreeg :D
|
Citaat:
ontopic: ik ben me pas beginnen scheren op mijn 17e en ik heb nog steeds geen "volwaardige" baard. |
op mn 14e kreeg ik n beetje een snor dus toen begon ik die af te scheren
nu scheer ik elke dag |
Volgens mij was ik 18, vrij laat dus.
Maar nu groeit het super hard. :( |
Op mijn 18e... tja, laat.... :)
|
15e geloof ik.
|
toen ik tien werd had ik al borsthaar
|
Volgens mij op mijn twaalfde
|
Citaat:
|
Dunno.. 16/17 denk ik. En dan gelukkig niet elke dag nog ;)
Nu nog niet overigens, maar dat komt doordat ik er geen zin in heb :p |
Hmm ben zeker de enige die het absoluut niet meer weet. Boeit me ook niet echt. Maar ja, donshaartjes scheren kan iedereen al doen vanaf z'n 10e, dus bewijst niks. :rolleyes: :D
|
14/15 ofzo
sinds mn 17e moest ik wel elke week en nu om de dag ofzo... |
ik was 14 geloof ik mischien 13
|
m'n broertje op z'n 16e. Ikzelf... tsja :D
|
Ik heb pas sinds een jaar dat ik me eigenlijk elke dag zou moeten scheren. Maar vanaf mijn 17/18e schoor ik me om de 3 dagen oid.
Als ik me 's avonds scheer heb ik 's morgens al weer zo'n prik baardje. (n) |
ben 17..nog nooit geschoren...
|
op me 16de..maar die optie zit niet bij de poll :(
|
op mijn 12had ik al een snorretje en wat haartjes op de kin
nu ben ik 17 en heb al van mijn 15de bakkebaarden tot aan mijn kaaklijn en een volwaardig baardje als ik me 1dag niet scheer zie je al felle stoppels op mijn snor |
das erg jong allemaal met snorretje bedoeld met een echte snor geen puberachtige donshaartjes :p ..
Ik heb nu best veel haar op me kin ( GEEN DONSHAAR dat hebben zelfs kleuters ) En een snor scheer ik nu weg... Bakkebaarden beginnen te komen ze worden al harder nu nog donshaartjes :) |
zo zagen mijn bakkebaarden er ongeveer uit op 15jarige leeftijd
ik vind het wel hit :cool: de rechtse kerel he http://www.rodnreel.com/UploadPics/M...4/P0036318.jpg |
Citaat:
|
15
|
Citaat:
|
ik was 15 :P
ik moet het nu inmiddels elke dag doen, anders is het geen gezicht :mad: |
Whahahah.. ik ben nu 21, en ik scheer me maar af- en toe, om de twee weken ofzo.. 't is bij gewoon echt triest mensen, er wil niks groeien op mijn gezicht!
M'n armen en benen wel, die staan vol met haar. Maar jah, da's zo licht dat je 't nog nauwelijks ziet. En borsthaar? Ik heb om elke tepel zo'n 5 sprietjes staan ofzo.. that's it. Zielig he? |
ik gok dat ik ongeveer 14/15 was
|
Citaat:
En dat is niet zielig, dat is gewoon geluk ;) |
16 geloof ik
|
Citaat:
|
Citaat:
|
op me 14 begon ik me sikje te kweken, en nee dat was geen donshaar. Vanaf me 13 moest ik me om de 3 dagen scheren, nu moet het eigenlijk elke dag maar heb nooit zin om te scheren.
|
Mijn vriend is nu bijna negentien en scheert zichzelf niet, hij weet niet eens hoe te scheren... :o.... Hij heeft alleen van dat lekkere dons om zijn kinnetje, hoeft niet hoor! ;)
|
ik ben 18 en ik noef me nog maar 1 keer per week te scheren, en dan ook maar een klein beetje, maar meestal knip ik het gewoon bij
|
op m'n 13e, maar toen 1 keer per maand. nu elke dag.
|
Geen idee 14 ofzo, maar toen moest het ook wel... ben eerst elektrisch gaan doen, maar later overgestapt op nat scheren en dat blijft het gladst :)
|
Citaat:
uuuh... wtf is er met jou aan de hand dan :S ik op m'n 13/14e ik weet niet meer precies, en ik heb er nu al een schijt hekel aan |
17e pas, en ben er wel blij mee. Fokking gedoe altijd.
|
Ik zat iig nog op de basisschool. En nee ben niet een-of-andere baardaap maar het waren toen al donkere stoppels. Vanaf mijn 14e scheer ik me iedere dag... en vanaf mijn 15e was het ook echt nodig om me iedere dag te scheren :D
|
Ik kreeg zo rond mn 15e niet een snoretje, maar een snorretje. ik vond het ook wel grappig om te zien dat de een wel al borsthaar kreeg en de ander (veel later) nog niet.
|
16 jaar.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:48. |