![]() |
Lebbis
Heeft iemand het gezien gisteren?
Ik vond hem in het begin heel goed, hij zakte op een gegeven moment wat in maar het laatste stuk over Idols was wel weer heel erg vet. en ik ga er in mei heen :cool: |
Ik vond hem heel erg goed, stukken beter dan tijdens ouwejaar :cool:
Op zich vond ik (ik ben niet christelijk) dat hij vrij ver ging over Jezus. ''Blijf nog maar een paar uur hangen voor Lebbis' zonden''. Erg leuk, maar wel hard |
was leuk en sterk :) (y)
|
vuur toch? die heb ik in het echt gezien, was koel :) ik moest op een gegeven moment heel hard lachen, maar ik weet niet meer waarom dat nou was.. nouja ach :)
|
Vond het leuk.
Aan zijn neusgaten te zien is hij familie van Beavis en Butthead. |
Cabaret hoort op Toneel en Cultuur.
f,tv&r ---> T&C |
Citaat:
dilemma :p |
Ik heb het gezien, het was heel erg goed :)
Kijken of ik wat mp3's kan vinden :o |
Citaat:
|
Citaat:
|
:( ik heb het niet gezien... mn moeder wel en ze zei dat het echt heel gaaf was.... weten jullie of er nog een herhaling of weetikveel van komt? :(
|
Hij staat bij mij op de comp, dus als je soulseek hebt en een snelle verbinding kan je 'm downloaden (naam: Starbrightgirl)
Ik heb trouwens alleen het einde gezien en dat vond ik errug leuk. Ik had 'm ook in 't theater gezien, maar dat was heel anders.Twas volgens mij ook een try-out. Ik kan me wel herinneren dat dat stukje met die sokken er in zat. Hij had dus helemaal geen rood plekje op z'n teen! (wat een liegbeest is die lebbis toch) |
Ik ben een tijdje reug heen geweest, dat stuk over Signs blijft geniaal (y) !!!!!!
|
Absoluut geniaal! Hard gelachen en wat hij zei was o so true! (y)
|
Kerken die geen toegang moeten verlenen aan bezoekers onder de 18 jaar.
In sommige dingen heeft ie echt geen gelijk, maar wat hij te zeggen had over indoctrinatie was echt klasse! echt zo goed! k vind het alleen niet echt prettig om naar em te luisteren, mij wat te druk en komt ook nooit helemaal goed uit z'n woorden.. k weet niet.. hij moet soms ff pauze nemen ofzo |
Citaat:
maar wel goed. helemaal met jansen erbij is het een drukke boel :D |
Toch vond ik de laatste show met Jansen (alweer) tegenvallen
|
hehe dat stuk over Signs was inderdaad geweldig gebracht
alleen het einde vond ik minder (stuk over Idols), maar voor de rest was het (y) |
Ja hij was dus echt geweldig he! Samen met Dolf is het niks en in zijn eentje (y) Hij heeft echt goeie humor, alleen op het laatst kwakkelde hij een beetje in
|
Citaat:
|
Hij kan beter de politiek in gaan. Wat een ettertje is het eigenlijk. (n)
|
ik vind um top
|
Citaat:
|
Ik vind het wel grappig, maar ook niet meer dan dat. Een echt briljante caberetier is hij niet, en echt origineel ook niet. Hij geeft simpel wat het publiek verwacht; leuke grapjes over politiek en actualiteit en zo af en toe een woedeuitbarsting.
|
Citaat:
|
Citaat:
Lebbis is niet echt uniek. |
Citaat:
Ik had pas gehoord (radio) youp van t hek doet 3 maand over het maken van een show lebbis kan pas aan het einde van het jaar (eindejaarsconference) zijn show afmaken omdat hij altijd nieuwe dingen heeft te verwerken in zijn shows... |
Citaat:
|
Citaat:
Lebbis is tig keer beter! Die heeft niet de luxe zijn onderwerpen zelf uit te kiezen. Hij moet er vervolgens een mening over vormen en dáár dan weer grapjes op verzinnen. |
Citaat:
Het uitkiezen van een groepering en deze belachelijk maken doet Teeuwen alleen in Dat dan weer wel, en dan ook nog eens als parodie op mensen die dit doen, dus die argumenten waren bewust belachelijk. De absurdheden zijn ook niet zomaar lukraak gekozen. Het gaat vaak om absurditeit en realiteit op een unieke manier te combineren. Een tekst van Lebbis zouden meerdere mensen op die manier kunnen voordragen en er mensen om laten lachen. Echter het grootste gedeelte van de Nederlandse bevolking kan geen Hans Teeuwen tekst opzeggen en een zaal vol mensen erom laten lachen zoals hij dat doet, en dat is gewoon zo. |
Citaat:
Laatst nog een keer de voorstelling 'Vuur' op tape gezien, echt, het blíjft geweldig! "Haat, dikke vette haat!" :D |
Citaat:
|
Citaat:
En dat is ZO waar. |
Citaat:
|
Citaat:
Maar soms bestaan zijn shows teveel uit "Tandpasta, dat is eh, stom. En fruit ook! Ik haat het!" |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:14. |