![]() |
zwanger
Oke, ik weet dat er een heleboel topics op dit gebied zijn, maar mijn vraag heb ik niet gevonden.
Mijn vriend en ik vrijen zonder condoom, en nu heb ik vandaag al de hele tijd last van mijn borsten. ze zijn erg gevoelig. Ik slik de pil, en ik zou deze week eigelijk in de stopweek zitten, maar ik heb m doorgeslikt. ben m geen een keer vergeten. Is het toeval dat ik borstpijn heb, of zou ik zwanger kunnen zijn? Thanks! |
Wij zijn geen dokters en kunnen alleen maar raden of je wel of niet zwanger kunt zijn. Als je het echt zeker wilt weten zou ik even bij de dokter langs gaan of een zwangerschapstest kopen. Succes/sterkte ermee!!!
|
Vaak heb je voor of tijdens dat je ongesteld bent ook last van je borsten toch? :s
|
Als je de pil niet vergeten bent, kun je in principe niet zwanger zijn (hele kleine kans is er natuurlijk altijd, maar niet meer dan normaal, volgens mij). Misschien komt die borstpijn wel doordat je de pil doorslikt? Als je wilt weten of je zwanger bent: ga langs je huisarts.
|
Als ik de pil doorslik heb ik gewoon mijn menstruatieklachten op de dag dat ik ongesteld zou moeten worden. Mijn menstruatie blijft dus wél uit, maar de overige klachten niet. Misschien dat het ook zoiets is bij jou?
|
Je slikt de pil, en je hebt last van je borsten.
Welke kans is nou groter, dat je opeens zwanger bent, of dat die klachten door iets anders komen? Juist, het laatste. Het lijkt me dat je gewoon gevoelige borsten hebt, omdat je eigenlijk ongesteld moest worden... :) |
Heb ik ook wel eens geloof ik, pijnlijke of harde borsten als ik doorslik.
|
Citaat:
bij mij ook, inclusief huilbuien :) xxx |
ik heb wel vaker gewoon borstpijn....dan ben ik ook niet zwanger
|
Ja als ik de pil doorslik op vakantie ofzo dan wordt ik ook enorm misselijk(zoals gewoonlijk op de dag dat ik het noet worden) dus dat zal het wel zijn dan. Pijn aan mijn borsten heb ik overigens nooit :|
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:28. |