![]() |
Jezus Christus als lifestyle held
Teenage Millionaire bestaat al een langere tijd, maar staat nu te trappelen om door te breken. En in Nederland draait nu ook de veel besproken film The Passion of Christ.
Mijn klasgenote en ik hadden vorige maand een discussie over TM, en zij vond het Jezus is my homeboy shirt absoluut niets, maar ik vind het nog wel te pruimen. Binnenkort worden we er mee dood gegooid aangezien bijenkorf ze gekocht heeft van de importeur. http://fam.hund.nl/weblog/images/jesus_homeboy.jpg Vind jij dat het Christelijk geloof uitgebuit mag worden voor lifestyle vermaak, heb je al een shirtje, heb je niets met geloof, vertel het me! |
Ik heb slechts een pet met de leus; Jesus loves you
Als het uitgebuit wordt, verkoop ik die pet :mad: |
:rolleyes: Mijn stopwoord is jesus christ superstar, tof he.
|
|
ik vind de kleding wel grappig opzich... maar ik vind het over het algemeen uitbuiting van een film, en ik vind dat het geloof zo ontzettend commercieel word uitgebuit ! kom op; ik zag gister op tv, dat het in is in amerika om een spijker om je nek te dragen waarmee jezus in de film word opgehangen !!!!! kom op hoor...
|
T Shirt Hell (y)
Ach, ik heb niet zoveel met 'm. Ik zou zeker geen shirt kopen omdat ie eropstaat, maar als het een c00l shirt zou zijn waarom niet. |
Citaat:
|
satan is mijn held
|
Citaat:
|
pff, lifestyleheld :rolleyes:
hij had zelf geeneens merkkleding aan |
Ach zolang je er mensen niet echt mee kwetst, waarom niet. Van die mensen die alleen maar bepaalde kleding dragen om te shockeren/ te beledigen daar erger ik me pas aan.
|
Ik vind het jezus is my homeboy echt een suf shirt ik kan niet snappen dat iemand die zou dragen of leuk zou vinden.
Die ene die Mark poste daarentegen is weer vokking vet :cool: |
(ik heb hem al vaker gepost.. mijn Jezus Item)
http://www.naposhop.de/images/produc.../1vm-0062n.jpg |
Ivo de Pivo wat vind je hier van?
http://www.tshirthell.com/shirts/products/a276/a276.gif |
ik heb een Morbid Angel shirt met 2 (omgedraaide) kruisen erop, geldt dat ook? :rolleyes:
|
heb t jesus is my homeboy shirt al wel een half jaar maar begin het met de dag minder leuk te vinden (n) :o
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
pivo betekent trouwens bier in t tjechisch het is dus voorbestemd! |
Citaat:
|
Citaat:
[wilbert] ik weet niet of "brabanders" daar wel aan doen hoor :p |
het maakt me niks uit of ze het uitbuten, het is toch onzin...
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
Ze moeten maken een shirt met opdruk: "Jesus loves you, but I think you're a cunt". |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Doet er 1 van de eddy's de ijskast open; "oeeeeh light!" :o |
Citaat:
laat ons nou met rust !! :( :p |
Citaat:
|
stom iets
|
|
oeh wat lekker
ik had al verwacht dat je hier op zou duiken trouwens ;) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
ik doe wel een limbo-dansje met ze om het goed te maken dan |
Ik vind het schandelijk dat Jezus Christus op deze wijze bespot wordt.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Dit is geen chat topic. :nono:
Ik heb er geen problemen mee,ook niet met reclame waarin Jezus in voor komt. maar ik zie het niet komen omdat hij erop staat,gewoon als het leuk ding is. (zelfde als eXo) |
gsus :rolleyes:
|
Citaat:
eigenlijk wel ultra hip, de mensjes van gsus zagen de hipe rond deze man al aankomen :P |
Citaat:
(y) Ik vind het geloof maar niks en werk er dan ook graag aan mee het zo min mogelijk aantrekkelijk te maken :p |
Citaat:
|
Ik vind t helemaal niks. Dat je niet gelooft is ok, maar ga t dan ook niet belachelijk maken. Iedereen verwacht dat men ze respecteert en dit vind ik respectloos tav Christenen.
|
Citaat:
|
Citaat:
:bloos: |
nee idd maar ach k vond dat t wel ff gezegd kon worden :p
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:33. |