![]() |
hoe neem je een paraplu mee op de fiets?
ey mensen
ik heb een vraag waar ik maar niet uit kan komen: hoe kun je een paraplu meenemen op de fiets ? niet onder de snelbinder, niet in de fietstas en ook niet aan het stuur :s ik houd mijn beide handen altijd aan het stuur omdat ik nogal gevaarlijke capriolen uithaal ;) help mieyy... alvast bedankt :) relaxxamann |
stop m in je broekspijp
|
Je bent mannelijk, heb je niet zo'n horizontale stang tussen je benen? Daar zou je het aan kunnen binden met een paar touwtjes ofzo.
|
Een vriendin van me heeft zo'n klem een dr fiets zitten waar ze dr hockeystick altijd indoet, misschien ook handig voor je paraplu? :confused:
|
Als je zo'n kleintje hebt met telescoopsteel dan kan die makkelijk in een grote jaszak. Zo'n grote neem ik niet mee op de fiets, dan ga ik wel gewoon lopen, heb ik tenminste wat aan die paraplu (mocht het regenen)
|
In mijn binnenzak.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Bagagedrager.
|
Citaat:
(Die paraplu mag toch best een beetje uitsteken aan de voorkant?) |
Citaat:
|
niet
|
Citaat:
em ik wil niet het risico hebben om iemand pijn te doen |
heb je niet gewoon zo'n idioot bandje wat je om je schouder kunt doen en wat je met een sleutelhangergeval aan vanalles kunt bevestigen?
Misschien helpt het als je wat specifieker bent want ik snap het waarom van je criteria niet helemaal. |
volgens mij wil je gewoon dat je de paraplu niet kunt meenemen op je fiets, want echt ALLE voorstellen en opties die gegeven worden, daar is bij jou wel iets mis mee.. (terwijl er toch echt goede mogelijkheden tussen zitten..)...
Maargoed.. koop je een mini paraplu (zo'n inklap/inschuif-bare) en tadáá.... die kun je overal kwijt.. en ja.. zelfs onder je bagagedrager, in je tas, in je rugzak, in je jaszak, naja.. overal...! (ik heb ook zo'n mini-paraplu, en die heb ik ook in het voorvak van mn eastpack tas zitten.. dus dat ding kun je echt overal kwijt!! En nu niet zeuren he! :nono: |
Tussen je tanden.
|
Gewoon vasthouden en niet zeuren.
|
Citaat:
Volgens mij zou de volgende post van de TS goed kunnen eindigen met de clou van een ontzettend flauwe mop.. :( |
Citaat:
|
Gewoon vasthouden.. pfff
|
Als ik het zo hoor kan je je gewoon beter nat laten regenen..
|
ik fiets niet in de regen :p
|
Gewoon in een hand houden, 2 handen aan je stuur. Dat moet toch lukken, lijkt me. En anders ben je een beetje motorisch gestoord. ;)
|
Ik neem nooit een paraplu mee op de fiets.
|
je hebt ook heel handige paraplu-hoedjes die met een elastieken band om je hoofd moeten. De ideale oplossing voor je, hands-free en toch een paraplu :D :p
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Wat een vraag :rolleyes:
|
zijn vraag is hetzelfde als: hoe word ik snel bruin? maar ik mag niet buiten komen. en ook niet onder de zonnebank. tja..onmogelijk dus ;)
|
bagagedrager :) en dan wel vast maken natuurlijk
|
Laat die plu gewoon thuis. Je bent toch niet van suiker? :p
|
klem hem onder je arm, net als zon ridder een speer vasthoudt om zn tegenstander mee van zn paard af te dingesen.
|
Niet.
|
Een kleinere paraplu kopen, die past makkelijk onder je snelbinder, en is als je hem uitklapt groot genoeg om niet nat te worden. Zelfs met zn tweetjes kun je er nog onder :)
|
Citaat:
|
Tip: Steek em niet tussen je spaken. (y)
|
Niet.
|
Gewoon geen paraplu meenemen, die dingen zijn alleen maar irritant.
|
Ten eerste waarom wil je een paraplu meenemen op de fiets als je hem niet op hebt?
Ten tweede moet je soms gewoon wat moeite doen, zoals dat ding gewoon in je hand houden bijvoorbeeld. En ten derde heb je ook hele kleine paraplu's die je gewoon in je tas kunt doen. En dus ook onder je snelbinders oid. |
Citaat:
|
waarom ga je anders niet gwoon in je regenpak??:P
|
ik doe niet aan paraplus en die dinge kan je niet mee fietse.. dan moet je zon jaszakformaatparaplu kopen :)
|
|
Citaat:
|
neem zo'n kleine uitvouwbare, dan is t makkelijker meenemen ;)
|
Ik douw hem altijd onder mijn snelbinders (ze zitten heel strak), en dan onder me zadel door.... :cool:
Dus mij lukt het wel... |
Citaat:
Volgens mij wil je hem idd niet mee nemen, dus dan zul je maar moeten accepteren dat je nat wordt. |
In je oog...
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:47. |