![]() |
vriendinnen
Pff.. voel me zoow klote :|
maar hier hebbe jullie ook niets aan natuurlijk... Ik weet niet echt wat ik moet doen: Ik heb een vriendin S. En een vriendin E. Met E. had ik ruzie gekregen maar dat ik nu wel weer een heel klein beetje goed (geloof ik). E. had met S. ook al ruzie gehad. En toen had E. gezegt dat ze maar onder de trein moest springen.. (beetje lullig...) Van de week was ik uit en E. voelde zich vet klote. Traantjes, teveel drank etc. Dus ik had haar getroost. Hoor ik net van S. dat ze het gierig voor haarzelf vond dat ik E. had geholpen omdat E. had gezegt dat zei voor de trein moest springen. (snappen jullie het nog :P..warrig..) Maar ik kan moeilijk E. laten zomaar laten vallen. Zei had mij vet geholpen toen ik het beswel moeilijk had. En door haar zit ik hier nog... (niet dramatisch bedoeld ofzo..) Maar ik weet nu niet echt wat ik moet doen. herkennen jullie dit? dat allebei je vriendinnen en ontzettende hekel aan elkaar hebben. En dat je je schuldig voelt als je de ene helpt of andersom? Ik weet het t is een beetje een warrig verhaal, maar ik hoop dat iemand mij kan helpen |
>> L&r.
|
Ik had 2 'beste vriendinnen' en die konden elkaar niet luchten of zien. Ze waren al beledigd als ik vertelde dat ik met de ander was gaan winkelen, stappen of zelfs maar even langs was geweest. Jammer voor hen, ze wisten dat ik ze allebei tof vond en daar moesten ze het maar mee doen. Ook jammer voor mij, en in dit geval voor jou.
(We zijn nu zo'n 4 jaar verder en ze kunnen elkaar nog steeds niet uitstaan...) |
Ik heb het andersom.... ik ben op een gegeven moment een aantal dingen met 2 vriendinnen tegelijk gaan doen (ze leerden elkaar via mij kennen zeg maar) en nou heb ik het idee dat ze mij aan het negeren zijn enz.. gaan dingen met zijn 2en doen zonder dat ik het weet :(
Lekker :( |
hoort dit topic hier wel? :confused:
|
ik snap het verhaal niet helemaal. maar ik zou mn vriendinnen gewoon zeggen dat ze niet motten zeiken en gewoon aardig moeten doen.
|
@ erwtje, ja dit hoort hier: vriendschappen zijn ook relaties.
@ts: het zijn jouw vriendinnen, zij kunnen niet van jou eisen dat je breekt met de ander. Ik heb zelf ook zo'n soort situatie gehad: Een vriendin van mij had iets met een jongen en die zijn in heftige ruzie uit elkaar gegaan. Vlak voor mij verjaardag en dat terwijl ze allebei hele goede vrienden van mij zijn. Ik heb ze allebei uitgenodigd, verwittigd dat de ander ook kwam maar dat ik het niet zou appreciëren als ze daarom zouden wegblijven of als ze ruzie gingen zitten maken. Het is mijn verjaardag en er komt genoeg volk om uit elkaar te blijven, ik ga geen partij kiezen en de een verkiezen boven de ander. Ze hebben allebei hun fouten gemaakt, maar die waren niet ten opzichte van mij, dus ik moet geen keuzes gaan maken. En dat is ook goed gegaan ook. Het zou voor mij wel duidelijk zijn geweest wie mijn vriendschap waard zou zijn geweest als een van de 2 had geweigerd te komen of irritant had lopen doen. |
Tja jammer voor ze... Maar gewoon lekker met alle 2 om blijven gaan en het dan maar een beetje gescheiden houden!
Ze moeten je niet laten "kiezen" of stoken ofzo. Jij mag ze gewoon allebei en verder geen gezeik van de 1 over de ander. Zij hoeven verder niet met elkaar om te gaan als ze dat niet willen! |
tsja, lastig, gewoon zeggen dat je ze niet kwijt wilt!!
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:34. |