![]() |
Wat zou jij doen met een tijdmachine?
Topictitel lijkt me duidelijk genoeg.
Ik zou 3 maanden terug in de tijd gaan, flink gaan slapen en dan de uitwisseling met Italië nog eens overdoen. Wat een egoïst ben ik ook. :p |
Tijdreizen :cool:
|
Hmm, waarschijnlijk eeuwige zomervakantie ervaren :)
|
Utrecht inde Middeleeuwen. :cool:
|
verkopen natuurlijk! :D
|
teruggaan naar de tijd dat ik nog jong was, een jaar of 6. Toen vond ik alles nog leuk en hoefde ik niet zoveel na te denken over wat ik wilde. Lekker onbezorgd.
|
Teruggaan naar een paar dagen voor de Rome-excursie en een keer terug naar het begin van de zomervakantie van 2002.
|
Citaat:
Ontopic: de gebruiksaanwijzing lezen. |
Terugreizen naar afgelopen zondag, 22.30, zodat ik Studio Voetbal niet mis.
|
Citaat:
|
Citaat:
en dan doe ik nog is mn rome reis en dan nog een keer de (scool)winersport! |
stap in de tik tak tijdmachien
en tel van 1, 2, 3, 4, 5 tot 10 dan zul je wat beleven dan zul je eens wat zien in de tik tak tijdmachien *sorry moest ik meteen aan denken :D* - ik zou opnieuw mn rijexamen doen - mn vakantie op nieuw doen *zodat ik achteraf geen gezeik kreeg* - eerder beginnen met leren nou ik hoef niet ver terug in de tijd i.i.g :D |
ik zou in de tijd reizen naar 10 mei, Engelandreis (y)
|
Ik zou zo'n ding tijdig vernietigen.
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik zelf zou een keer in de toekomst gaan kijken hoe dat er allemaal zou uit zien. Eens zien hoe de films en games enzo eruit zien. :) Ook een keer een paar rampen gaan kijken zoals de titanic en nog van die dingen. :) |
Ik zou teruggaan naar de griekse oudheid om de hele dag hunky mannen om me heen te hebben die me druiven voeren.
|
Drie maanden doorspoelen, dan heb ik mijn diploma en kan ik reizen.
Of teruggaan in mijn kindertijd, maar dan maar voor eventjes. Of naar de tijd gaan waarin in begon te roken en dan niet beginnen, zodat ik nu niet verslaafd zou zijn, maar dan zou het verloop van mijn leven helemaal anders zijn en zou ik mss nu niet staat waar ik nu sta..ingewikkeld. :s |
Citaat:
|
Jaren zestig/zeventig, de idealistische en rebelse hippie uithangen en Grace Slick versieren.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik zou teruggaan naar vanochtend, en dan niet naar de kapper gaan zodat m'n haar niet zo kort zou zijn:(
|
Hmz... een aantal paar jaar terug, tot voor de aanslagen van 11 september... dan hadden de Amerikanen meer tijd om het luchtruim te beschermen en was het begin van de ellende niet gebeurd.
|
Naar de middeleeuwen gaan en dan de Nostradamus uithangen :o
Ik wil ook wel in de toekomst een kijkje nemen, benieuwd hoe de wereld er over X aantal jaar uitziet |
Als je teruggaat naar bijv. een haljaar terug dan wordt je toch niet jij van een half jaar geleden maar zijn er toch 2 jij's? 1tje van nu en eentje die daar beleeft wat jij een half jaar geleden hebt beleeft?
Ik zou ong. 2000 jaar teruggaan en meer indruk op de bevolking maken dan Jezus door bijvoorbeeld een auto mee te nemen ofzo.. :D |
Ik zou terug gaan naar vorig schooljaar en ervoor zorgen dat ik mijn best doe op school. Mezelf aansporen om het vwo niet te verpesten zoals nu dus gebeurd is :o *spijt heeft*
|
Terug in de tijd gaan en Hitler laten vermoorden? Scheelt weer een hoop doden (en volgelingen).. Daarna terugreizen naar het heden, even goed research doen of alles goed is uitgepakt om vervolgens de tijdmachine, eventuele handleidingen en referentiemateriaal te vernietigen.
|
Dat ding uitproberen.
|
Alleen maar tienen halen op school.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
ik ben echt in het verkeerde tijdperk geboren, ik had hippie moeten zijn. |
Citaat:
|
Ik zou naar het Florence van de vijftiende eeuw gaan.
|
Hm... Niks. Of misschien even terug naar zomer 2003. Achteraf vind ik dat ik te weinig met mijn ex klef heb gedaan. Als ik eerder had geweten dat het zo snel voorbij zou gaan zou ik dat dus meer gedaan hebben. :P
En vooruit in de tijd, zomervakantie, KVS! en natuurlijk de voldoening van overgaan naar de 5e voor de 4e keer op rij zonder onvoldoendes. Maar dan moet ik eerst nog ff wat aan latijn doen, wil ik dat halen :D |
Terug naar gisteren en bladen van engels opruimen...SPIJT!
|
Ik zou naar het Oude Rome reizen, of naar halverwege de jaren 60 :)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Als ik met een tijd machine 5 jaar terug in de tijd reis, zie ik dan mijzelf ook. Of vervang ik gewoon de ik van 5 jaar geleden?
In het laatste geval zou ik terug willen naar 1999 en de drie daar op volgende jaren anders hebben aangepakt. In het eerste geval heeft dat niet zo veel zin en wil ik terug naar 1960 of iets dergelijks. |
hmmm, daar moet ik even over nadenken
|
Mits ik niet de gehele periode hoef uit te zitten, wil ik nog een paar dagen uit 2001 herbeleven. En ik wil 4 weken terug, naar de studiereis in Praag :)
|
Ik zou 3 jaar terug gaan in de tijd en een paar dingen anders doen, maar ook "tijdhoppen", ff naar de Middeleeuwen, naar de Prehistorie etc. Lijkt me wel wat
|
dinosaurussen :cool:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:46. |