![]() |
1000 woorden
1000 woorden
om te vertellen wat ik denk 1000 woorden om te voelen wat ik voel 1000 woorden om te zeggen wat ik zeg maar met 1000 woorden kan ik niet zeggen wat ik voel. beetje vaag mss, maar komt rechtstreeks uit me op. |
Het had leuk geweest als je gedicht echt uit 1000 woorden bestond... vind ik
|
Citaat:
Citaat:
Mag ik vragen wat jullie op een subforum van Kunst & Cultuur doen, als jullie de cultuur niet eens respecteren? |
Cultuur is meer dan spelling, Renard...
Verder verwijs ik jullie allen graag naar deze songtext, die mijns inziens op een leukere manier iets met '1000 woorden' doet. On-topic: Ik zou van het laatste woord "bedoel" maken. |
Spelling is een onderdeel van de Taal en dus van onze Cultuur. Ik heb geloof ik nergens gezegd dat ik onze spelling dé cultuur vond.
|
Ik vind hem saai en simpel..
simpel qua woordgebruik, alles word je voorgeschotelt om 't zo maar te zeggen. |
Citaat:
|
Dat is toch echt iets anders dan datgene wat je hier beweert:
Citaat:
|
Bla bla bla, misschien dat dat meer iets is om via PM uit te vechten?
|
Ik geloof evengoed niet dat er sprake is van vechten, hetzij met woorden, hetzij met andere middelen. Bovendien is de aanname die je daarmee maakt onterecht, omdat het geen logische gevolgtrekking is van de tekst die hierboven beschreven is. Bovendien zijn er geen intertekstuele aanwijzingen voor een conflict dat de naam 'vechten' waardig is.
|
Renard, het is jammer dat je door je vorige post met betrekking op de mate waarin we je serieus moeten nemen je kansen verspeelt. De voor de essentie van het bericht in kwestie onbelangrijke futiliteit waarmee je ons wilt provoceren is helaas te duidelijk bewust opgeblazen. (n)
Over het gedicht zelf: Je bent een beginnend dichter, maakt vast al wel vorderingen, maar goed is je gedicht niet te noemen. Niet origineel en uitgekauwd als het onderwerp is, vul je het ook nog eens slecht in, zowel tekstueel als meer gedetaileerd inhoudelijk. Verder vind ik het getal 1000 storend. Maar ga gerust door met dichten, iedereen moet van zijn/haar fouten leren. :) Ik geef je nog een tip mee: let eens op de gedichten van anderen en waar die kritiek op krijgen. Je kunt ook van de fouten van anderen leren. Wees kritisch, ook op jezelf! Neem niet gauw genoegen met een eigen product. (En hou dat niet zo stug vol dat je nauwelijks gedichten afkrijgt, zoals ik :D). Succes. :) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
:d
|
Citaat:
Wij hier in Belgie, of nee, specifieker: wij hier in Lokeren, zeggen 'Het had leuk geweest'. Dit is inderdaad een vorm van dialect, mijn excuses hiervoor. Maar is dialect geen grote vorm van cultuur? Ik beheers ze bij deze perfect, die cultuur van je. |
Citaat:
|
Citaat:
Als iemand verder wat te zeggen heeft tegen een ander, pm hem dan maar. Over het gedicht: Er zit nogal weinig variatie in. 1000 woorden om te ... wat ik ... Als je wat variatie in de verwoording zou het al een stuk interessanter om te lezen zijn. Ik zou het ook mooier vinden als je van '1000' 'duizend' zou maken, dat ziet er mooier uit vind ik. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:03. |