![]() |
Pien & Bianca
http://live.quizilla.com/user_images...PienBianca.jpg
Dinsdags op Villa Achterwerk, 18:16 Zaai. Super grappig :D Wie o wie kan hier ook zo hard om gieren & brullen? |
het is Plien & Bianca
ik vind het ontzettend grappig. Erg leuk om te zien. |
Citaat:
Die 2 verdienen gewoon een award voor dat fantastische taaltje. En die postbode ook trouwens. "Dus. Daaarom." Hahaha |
Citaat:
|
Is wel grappig omdat het totaal nergens op slaat :).
Hoiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii :p. |
Zaai <3 (y)
|
Citaat:
ik wist helemaal niet dat het weer op tv was.. maar ik ga het toch steeds vergeten te kijken waarschijnlijk.. |
"postbode Siemen wij vervelen ons en jij moet wat verzinnen"
"maar ik heb geen tijd,ik moet werken, daaaaaaaaaaaarom" "Siemen:(" geweldige serie :cool: |
Waarom nou weer op dinsdag (n) :mad:
|
wij hebben het op video :) :D :o
Zaai ruleert:) |
Mja, wel erg leuk... Maar ik praat al járen zo met m'n zus... Dus zij hebben het niet uitgevonden hoor :P
|
Ik vind het geweldige humor :D
|
(n) ben ik echt de enige die hier nix aan vind en het alleen maar irritant vind dat iedereen dat nog na gaat doen ook. nou jah.. inmiddels niet meer gelukkig
|
Citaat:
"Dus. Daaaarom." Oh en geweldig die postbode: "Jullie hebben het pakje niet kunnen bezorgen? Ohnee, het moest binnen het etmaal. Maar wel bedankt. Sówieso." :D |
Owwww leuk dat het weer op tv is!
|
Erg leuk, alleen erg irritante tijd.
|
Met mn tante en een vriendin praat ik ook altijd zo. Als je dr eenmaal meebezig ben kan jeniet meer stoppen :cool:
|
:D (y) Zij zijn echt wel cool!
|
Leuk leuk leuk!
Maar wat ik vooral geweldig vind is de cabaratshow "biks" ( of was het bik? :D |
heeeerlijk.. hun theatershows zijn ook (y)
|
ken ze alleen maar van hun theatershows, maar als ik eraan denk ga ik dinsdag dan maar eens Villa Achterwerk kijken.
|
ken ze bijna allemaal al... :s
|
Nog nooit gezien :o
|
Ik vind het geweldig; nou vind ik ze sowieso helemaal geweldig> al die programma's van hun.
|
Irma: Oooh wat vies! Der der zit iets wits.
Ingrid: Ja dat is een tampon. Irma: Hèhèh tampon?! Ingrid: Wat? Irma: Dat is echt weer iets voor jou hoor! Die moet je niet in je mond stoppen! :D |
postbode sieme waar ga je naar toe.
naar de EHaBeeO. ooo geweldig toch? |
Je kan de afleveringen teruglezen en ook wat stukjes terugluisteren op http://home01.wxs.nl/~vand1165/
Errug leuk! |
ik heb een video met een paar afleveringen van Zaai (y) Besteld ooit bij de VPRO
:) |
Soms vind ik het redelijk irritant en soms hou ik het 5 minuten uit.
:o irritant, overdreven, zouteloos kuttaaltje |
ze zijn vet!:)
ik heb trouwens laatst Joep Onderdelinde (Postbode Siemen)'s Soloshow gezien...super!:) |
Citaat:
hahaha "ik hoor het helemaal voor me'' |
nee, (n) op tv niet en in het theater niet.
|
topserie :)
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:06. |