![]() |
heineken beertender
ik moet een presentatie houden over de beertender van heineken. Nou heb ik hier al wat informatie over maar ik wil eigenlijk nog wat weten over de geschiedenis hiervan
thnx (y) (y) |
Dat ding bestaat toch pas sinds kort?
Daar zul dus geen enorme historie achter zitten. |
geen historie
|
Naja de Cooltap bestond natuurlijk al. Die kon je huren bij de slijter. En zo'n 5 liter vat ook, die kon je gewoon kopen in de supermarkt.
|
Ik naam aan dat je presentatie vooral zal uitweiden over hoe de mensen van Heineken in hun vuistje lachen terwijl hordes domme nederlanders en medelanders de Beertender kopen zonder uit te rekenen dat een biertje dan bijna 2 x zo duur is?
Lijkt me dat dat een hele leuke presentatie wordt ;) Ennuh.... misschien een domme suggestie, maar wat dacht je van heineken.nl? |
Er gaat geen Hertog Jan in (n)
|
veeeeeeeeeeelste duur
|
Je wilt het economisch benaderen?
|
goh jij hier? :P ;)
|
Zoveel geschiedenis is er niet van, geloof ik.
|
Voor 249 euri heb je zo'n beertender, er gaan 4 liter tanks in en die kosten hetzelfde als een gewone krat bier van 8 liter. het is dus idd 2x zo duur. Ik zou gaan voor de Bavaria tap die er aan kom of net is, rond de dertig euri's en er kan vanalles aan hangen dus niet alleen bav (y)
greetz Autolycus |
Citaat:
|
je moet het natuurlijk eerst proeven :cool:
|
Ik moet een presentatie houden over een senseo apparaat (omdat ik er eentje in de klas wil) :D dus dan geef ik iedereen een senseootje
Moet jij ook doen.. iedereen aan het bier zetten :cool: |
Citaat:
|
Citaat:
Sindsdien schreeuw ik om een senseo apparaat, want immers elk kantoor bevat een koffiezetapparaat. ook installeer ik de senseo-screensaver op elke pc*klik* tot nu toe nog weinig succes. maar ik mag wel een presentatie geven :D |
Kom ik aan met mijn presentatie over de EU :s
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Mooi ding (y)
|
Citaat:
|
Waarom heet het beertender?
Er gaat geen bier in, maar heineken. Je kan het beter de heineken slootwatertender noemen. |
Citaat:
je zult mij ook alleen zon ding zien halen als er grolsch of dommelsch aan / in kan (of Guinnes natuurlijk) :P |
|
Vertel wat over de prijs. Ik geloof dat een kratje bier veel goedkoper is dan zon vat wat in de beertender moet (als je dezelfde hoeveelheden gaat nemen dus)
|
Citaat:
|
:)
|
Citaat:
|
Citaat:
(natuurlijk wil ik nooit ruilen en heineken krijgen, maarja, dat spreekt voor zich) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
flesjes zijn veel cooler.
|
Citaat:
|
Een echte vent drinkt gewoon cola! :p
|