Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Liefde & Relatie (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=18)
-   -   damn, verliefd (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=80854)

maksietje 05-05-2002 21:10

damn, verliefd

Ik ben al een tijdje op de zus van een vriend van mij verliefd.
Ben al twee keer met haar naar de bios geweest. Afgelopen week hebben wij samen een videotje bij mij thuis zitten kijken en ik spreek haar dagelijks op msn...

Ik ben echt verliefd op haar geworden, maar hoe kan ik nou uitvinden of zij ook wat voor mij voelt... zonder dat ik de vriendschap die ik tot nu toe heb opgebouwd kapot maak..

Wie heeft er advies voor mij???

highlight 05-05-2002 22:16

uhm...je bent al bevriend met haar, en zelfs al met haar naar de bios geweest, dus je kunt haar nog een keer uitvragen, en regelmatig contact met haar houden, en dan kom je er vanzelf wel achter of ze je leuk vind of niet (of een of andere manier vind ik dit een nutteloze reply)

maksietje 05-05-2002 22:35

mmm, tot nu toe is het dus de meest nuttige informatie die ik heb gehad. Leest niemand dit, of reageert er niemand???

Ja, ik weet het, moeilijk probleem, maar heeft echt niemand dit dan ooit meegemaakt of kan niemand mij hiermee helpen. (zo dit klinkt wel heel er wanhopig geloof ik...)

Dotcom 05-05-2002 22:57

't Is vervelend in zo een situatie, omdat jij nu gewoon vrienden met haar bent, en bang bent dat jullie vriendschappelijke relatie minder kan worden als zij weet dat jij verliefd op haar bent.
Vrouwen zijn inderdaad soms zo, dat als ze weten dat jij verliefd bent, in eenkeer anders tegen jou gaan doen, uit verlegenheid of om je niet te kwetsen. Ik heb dat meermalen meegemaakt.
Het is erg vervelend maar zo een situatie zul je gewoon af moeten wachten, en niet direct zeggen dat je verliefd bent.

maksietje 05-05-2002 23:41

wachten dan maar, tenzij er nog andere opties zijn...

moenbase 06-05-2002 09:24

je kan het haar vragen, maar dat is (vaak) een slecht plan :/

maksietje 06-05-2002 21:44

thnx, denk dat ik dan maar gewoon ff wacht... :( :)

maksietje 07-05-2002 20:36

maar echt niemand meer die advies heeft???

Tox 07-05-2002 20:40

als zij jou leuk vind (wat je nog nie weet) en jij haar, dan gebeurt er vanzelf echt wel iets, duurt misschien wel ff. Maar ik vind het persoonlijk altijd wel kei leuk als je net verliefd aan het worden bent :D

DaDude 07-05-2002 21:21

gewoon heeel voorzichtig vragen....

Signy 07-05-2002 22:32

Tsjah je kan misschien die vriend voorzichtig uithoren... :o Kweenieh.

maksietje 08-05-2002 22:47

Dat laatste daar had ik zelf ook al aan gedacht... maar hij is niet de meest snuggere op dat gebied (helaas). Dus ik betwijfel of hij zijn zusje kan uithoren.... :(

ABgirl 10-05-2002 20:08

Je kunt denk het beste gewoon afwachten. Of aan iemand vragen die haar goed kent en te vertrouwen is, of hij/zij wat wil gaan 'vissen' om erachter te komen hoe zij over jou denkt.
succes!

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:06.