![]() |
Bang van blowen?!
heey,
Ik heb gisteren geblowd, niet voor het eerst, maar wel voor het eerst in lange tijd. nouja, we hebben 2 joints met zn drieen gedeeld, en eerst werd ik harstikke melig en lacherig enzo, maar opeens werd ik heel erg bang... :s k snapte dr nix van, net alsof ik elk moment flauw kon vallen ofzo...nja, nu vroeg ik me af of dat normaal was ofzo...maar na een kwartiertje ofzo was het ook weer over. verder vroeg ik me af hoe lang je hiervan stoned hoort te blijven, want ik bleef het ongeveer 2 uur ofzo nja, k hoop dat iemand even antwoord geeft ofzo |
beetje paniekaanval achtig, kan gebeuren. En dat stoned zijn neemt langzaam af.
|
2 uur? :eek:
Na 2 sticks duurt het bij mij het echte stoned zijn misschien 3 kwartier tot een uur ofzo. |
dufheid waarschijnlijk, het echte stoned zijn is anders. duf zijn heb ik ook altijd na een joint. :)
|
Citaat:
Voelde je je wel goed toen je ging blowen? Als je je nie helemaal goed voelde, werd je daarom misschien wat paranoia en bang.. Heb t zelf heel af en toe.. |
Citaat:
en hoezo dufheid? geen last van gehad, k was de hele tijd lacherig, en toen thuis in bed heb ik 2 uur wakker gelegen ofzo :s |
hummz... bang zijn... hebk meestal alleen alk me al slecht voel voordat ik ga blowen... mja...
en 2 uur drna nog stoned? ziek man... misschien was je nog beetje wazig, vast niet stoned meer... toch? ben na een uurtje al weer redelijk nuchter... |
ken het probleem geen zin om uit te leggen.
|
Citaat:
Lekkere nuttige post dan... Goede bijdrage :P |
Omdat je nog niet zovaak heb geblowed, ken je het gevoel nog niet goed, denk ik. Daarom kan je een beetje zijn gaan panieken.. Gewoon rustig blijven en het over je heen laten komen. (y) Na een aantal blowtjes weet je wat je kan gaan verwachten, en dan word het pas echt leuk :) . Enne natuurlijk alleen blowen als je happy bent.
succes. |
de vaderlijke, vriendelijke oom die u altijd helpt met blowen. :D
|
Als je em te erg spacet, moet je gewoon hele zoete dingen eten, of frisdrank drinken. Zoiets als fernandez, dan neemt je trip af volgens mij. Ik heb iig 1 keer suikerwater gedronken, toen ik teveel had gedronken en teveel had gesmoket. Ik had toen namelijk het gevoel aslof ik in het rad van de kermis zat, maar dat ie op hol geslagen was. Ik dronk toen dat suiokerwater, ik moest 6keer ala The Exorcist kotsen, en toen was ik weer helemaal helder.
|
Citaat:
|
bedankt voor de reacties!
t was ook niet echt ernstig ofzo, k wist mezelf wel rustig te houden, maar k raakte wel bijna in paniek, dus k vroeg me af of t normaal was....ja dus.. en natuurlijk was ik happy toen ik t ging doen (k zat me de hele dag al op die joint te verheugen !) |
van een pijpje puur blijf ik ook wel 2 uur stoned
|
Mischien dat je een beetje teveel ademde, door het lachen, of omdat het benauwd was ofzo, dat had ik tenminste een keer. Probeer even rustig (buiten) te zitten, dat helpt..
|
Het komt allemaal door die hoge THC gehaltes!
:cool: |
Citaat:
|
weetje wat het is jullei zijn allemaal noob's
je ging gewoon bijna out |
Citaat:
|
:d
|
whee haaa bartje 15 jaartjes oud
|
wtf, dit is barjtee zijn eerste post. :confused:
|
Citaat:
ik durf te wedden dat jij sowieso niets nuttigs te melden hebt. Kan niet anders met zo'n naam. |
Citaat:
|
ontopic aub
|
het zou best kunnen dat je paniekerig word ofzo dat kan gebeuren. als je volgende keer weer gaat blowen zorg er dan voor dat er altijd iemand bij je is die er wel tegen kan ( of nog beter iemand die het niet doet ) en probeer rustig te blijven en anders ff iets eten patatje mayo ofzo alleen niet teveel zuipen want dan kots je alles er weer uit
|
na een blow ben ik meestal een uur stoned, met waterpijp 2/3 uur of zo :)
daarom ook liever waterpijp, een blow is er meer voor het relaxen :p |
ik werd in het begin ook wel 'ns para van een blow... Dat werd veroorzaakt door de (onbewuste) 'angst' die ik ervoor had. Ik wist niet wat voor soort effect het zou hebben..
Nja, loos.. Nu, 4 jaar later is het toch nog goed gekomen ;) |
Heb je er 4 jaar over gedaan om erachter te komen dat je geen angst hoeft te hebben als je blowt????
|
Citaat:
:p nu is het mijn voorkeur hebbende slaapmiddel! |
Gheheheh ik dacht al :D.
|
Ik heb nog nooit een angstaanval gehad ofzo.. Ik ben wel een keer een beetje bang geweest, omdat ik dacht dat een vriendin van mij flauwgevallen was :) Maar ze zat ergens achter en ik hoorde opeens *boem* (dacht ik tenminste) en toen lag ze helemaal niet op de grond en toen zag ik achter alle bomen en bosjes enge mannetjes staan :( Heel raar.. ghehe
hebben jullie dat ook wel eens? Dat jullie opeens schimmen denken te zien en dan kijk je nog eens goed en dan staat er helemaal niemand? Hmm misschien ben ik wel een geval apart :D |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:48. |