![]() |
Consolessss
Kunnen jullie er ook eens over ophouden? Er zijn veeeeeeeeeel te veel console topics... wordt best saai als je geen console hebt namelijk.
|
er zijn nog 10x zoveel PC toppics :mad:
SLOT |
er zijn wel over iedere console 10 topics.....
Ik word er ook enigzins schijt van, zolang het allemaal topics zijn waarin iedereen naar elkaar loopt te schreewen dat de ene console beter is dan de andere, mag van mij de helft dicht. In al die PC-topics gaat het nl. over de games, het zijn geen flame topics over athlons vs. Pentiums of Windows vs. Linux, of PC vs. Apple ofzoiets :rolleyes: |
Vind ik ook. Zeker de flame topics over console vs console beginnen me zolangzamerhand behoorlijk de strot uit te hangen.
Koop wat je wil, laat anderen dat ook doen. Als je over games wil praten, doe dat dan. Als je over de prestaties wil praten, ga dan naar H&T. PC topics gaan inderdaad gewoon over de games, niet over het feit of de Intel al dan niet beter is dan de EE uit de PS2(geen antwoord geven, boeit me niet eens) enzo. |
nee man .. die topics zijn lachen :)
|
Citaat:
|
Deze thread is nog nuttelozer dan al die flamewars hoor. Stuur gewoon ff een mailtje naar een of andere mod en wijs hem/haar erop dat er teveel console-flame-wars-topics zijn.
|
Mailen, that's the spirit ;)
|
Dit soort topics zouden bijvoorbeeld op feedback geplaatst kunnen worden.
En ik zie op de eerste pagina maar twee console vs console topics staan, vind ik niet eens zo heel gek als je bedenkt dat de gamecube net gelancheerd is. Als je je aan dat soort topics stoort dan sla je ze toch gewoon over? We zorgen er heus wel voor dat het niet uit de hand loopt. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:53. |