![]() |
Hattrick XII
Hattrick is een online voetbalspel waarbij je spelers koopt en verkoopt en je trainer bent van jouw club in een competitie met tienduizenden tegenstanders over de hele wereld.
Inmiddels zijn er ook veel forummers die er aan meedoen. Ook is het !GRATIZ! Meld je aan op www.Hattrick.org en doe mee met de Beker en Competitie De volgende forummers doen al mee: Forummer: Team: Divisie: Brain-Damage: FC GoldenGoal: IV.46 de ballonnenman: Catalunya C. F.:V.73 knijtert!: FC knijtert :V.153 _Moby_: VV Eijsden: V.158 Mitros: VV Noordwijk : V.164 Blue Wölf: Wolf Attack: V.9 [Belgie] phmpruim: WATB: V.48 superpoepdoosje: De Poepdoosje's :VI.365 MGtr28: FC Dereli: VI.375 Supermach: machester united:VI.216 rockyj: HilversumFC: VI.242 ^Dragon^: MM Stars: VI.280 number9: MER United: VI.657 suicidevin: nuclear strike: VI.849 faen: SE Höjden : VI.891 Paka: VV Roosendaal : VI.808 iemand of niemand: The Flying Doctors: VI.614 Vrijgezel: tempestas VII.454 Tommie/Aligogo: Groet United: VII.284 Nickész: agovvoleole : VII.51 Ketjing: Pride of Bemmel: VII.545 Vandal: 1.Fc Vandals: VII.945 Repsaj: Dinxperlo-Oost Wafel United: VII.93 djeddie: FC Haagsche Bluf United: VIII.56 arP: Dordtdabest: VIII.71 superduck: vvEENDracht: VIII.288 darkshooter: Kratjebier: VII.236 Martenz: S.V. Loosduinen: VII.395 Phreshness: PinkPowerr VIII.128 Stefan1986: roac79: VIII.697 Winnaar S.com Hattrick Cup Seizoen 9 = FC GoldenGoal Winnaar S.com Hattrick Cup Seizoen 10 = FC GoldenGoal Website Scholieren-cup: http://www.databased.at/hattrick/cup...ex.asp?id=3427 Handige sites: http://groups.msn.com/HattrickBeginnerPaginas http://www.lokesoftware.dk/osr/hattrick/ham/index.htm Clubsites: MartenZ= www.ht-arena.com/asmoka ^Dragon^= http://www.ht-arena.com/mmstars Supermach= http://www.ht-arena.com/Machester_United Repsaj= http://www.ht-arena.com/dinxperlo/ number9= http://www.ht-arena.com/MER.United arP= Http://www.dordtdabest.tk Paka= Http://www.Ht-arena.com/VV_Roosendaal Ketjing= http://www.prideofbemmel.tk Brain-Damage= http://www.ht-arena.com/FCGoldenGoal _Moby_= http://www.ht-arena.com/vveijsden Superduck= http://www.ht-arena.com/vvEENDracht Vrijgezel= http://www.ht-arena.com/tempestas Stefan1986= www.ht-arena.com/roac79 Moet jouw club of clubsite er ook bij? PM Tofke_H dan of Mitros! Nieuwe Regels: Ik wil even een paar dingen veranderen aan het Hattrick topic om het wat leesbaarder te maken, en niet dat er elke 3 dagen weer een pagina vol is 1: Als je Spelers hebt die je wil verkopen mag je die hier wel posten, maar doe alleen spelers die echt de moeite waard zijn, niet van die waardeloze spelers waar alleen Newbee's zo stom zijn om op te bieden 2: Post geen complete wedstrijdverslagen want dat intresseert niemand wat, alleen je teamstatistieken is genoeg |
XII alweer.......
Die n00b-spelers van me hebben besloten om ineens te gaan counteren, sta al 1-5 achter :rolleyes: tegen alle verwachtingen in. |
yay mijn eigen Hattrick Topic :D
wedstrijden van de eerste ronde van de scholierencup worden momenteel gespeeld. Uitslag van Knijtert vs MER United: 6-0 (vroeger begonnen vanwege bekerregels :nono: ) eens kijken of mijn woordvoerders en sportpsychologen de voorsprong van 3-0 kunnen uitbreiden tegen Martenz :) :bloos: |
EENDrachts Edgar Alofs moest het veld verlaten, de spelers kijken elkaar verbaasd aan, want er zijn geen wissels meer over!
|
ik moet stiekem toch wel een beetje lachen :bloos: :D
|
Attack moest Rob Boekhoorn wel wisselen, want na die overtreding kon hij geen bal meer raken. Bojan Gvozdenovic kwam als zijn vervanger in het veld.
Mag ik voor de terugwedstrijd tegen GoldenGoal forfait geven ? Dat lijkt me veiliger :| Nu mag ik tegen zondag nog een vleugelspeler gaan kopen :( en ik heb nog 8 756 € :s |
kratjebier vs 'mach'ester united 0-4
0 - 1 Constantin Barca (20) 0 - 2 Joop Hartmans (28) 0 - 3 Pãun Leahu (55) 0 - 4 Gauke Pieter Verbeek (63) kratjebier: Tactic: Normal Tactic skill: (Unlimited) Midfield: poor Right Side Defence: weak Central Defence: inadequate Left Side Defence: inadequate Right Side Attack: passable Central Attack: passable Left Side Attack: inadequate 'mach'ester: Tactic: Attack in the middle Tactic skill: formidable Midfield: weak Right Side Defence: inadequate Central Defence: excellent Left Side Defence: passable Right Side Attack: excellent Central Attack: excellent Left Side Attack: inadequate Ja in t engels, vind dat Nederlands zo maf..hou het op engels :p |
De wedstrijden van de eerste ronde zijn afgelopen!
UITSLAGEN: FC knijtert : MER United 6 : 0 kratjebier : 'mach'ester United 0 : 4 HilversumFC : Nieuwmarkt 1 : 0 vv EENDracht : FC Zathan 2 : 7 MM Stars : VV Noordwijk 0 : 5 FC GoldenGoal : Wolf Attack 7 : 0 tempestas : Groet United 5 : 1 VV Eijsden : S.V.Loosduinen 4 : 2 |
Citaat:
|
niet laatste :cool:
MM Stars Spelersrapport en Team opstelling Type wedstrijd: Normaal Tactiek: Normaal Tactiekvaardigheid: (-----) Middenveld: waardeloos Rechter Verdediging: goed Centrale Verdediging: formidabel Linker Verdediging: uitstekend Rechter Aanval: redelijk Centrale Aanval: matig Linker Aanval: zwak VV Noordwijk Spelersrapport en Team opstelling Type wedstrijd: (Verborgen) Tactiek: Normaal Tactiekvaardigheid: (-----) Middenveld: redelijk Rechter Verdediging: redelijk Centrale Verdediging: matig Linker Verdediging: matig Rechter Aanval: redelijk Centrale Aanval: redelijk Linker Aanval: matig |
Nogmaals sorry Blue Wölf... :(
Het is bij mij nog nooit eerder voorgekomen dat mijn team gewoon 3 tegenstanders uit de wedstrijd schopt... :eek: Nu kan ik ook niet bepaald genieten van mijn overwinning. :| Stats: FC GoldenGoal - Wolf Attack 7 - 0 FC GoldenGoal Tactiek: Centrumaanval Tactiekvaardigheid: goed Middenveld: redelijk Rechter Verdediging: goed Centrale Verdediging: goed Linker Verdediging: redelijk Rechter Aanval: zwak Centrale Aanval: uitstekend Linker Aanval: matig Wolf Attack Tactiek: Normaal Middenveld: zwak Rechter Verdediging: matig Centrale Verdediging: matig Linker Verdediging: matig Rechter Aanval: uitstekend Centrale Aanval: redelijk Linker Aanval: redelijk 1 - 0 Herschel Prasmutas (4) 2 - 0 Enric Sánchez (38) 3 - 0 Luca van Boetzelaer (38) 4 - 0 Dhuha Rajak (52) 5 - 0 David Leet (56) 6 - 0 Johan Bult (62) 7 - 0 Jyrki Meurman (69) Waar is eigenlijk die Krijtert mee bezig... Haalt ie in een oefenpotje gewoon een uitmuntend middenveld. :eek: Vraag me af waarom hij dat risico neemt om zoveel A-spelers op te stellen... :D |
Valt mee 4-2, dit is pas de 2 wedstrijd onder mijn hoede, en geloof me, me zulke spelers kunnen jullie zelfs niets :/
Gelukkig de schade beperkt gehouden :/ |
jah mijn reserve middenvelders hebben geen conditie :)
Ahto Pentikäinen had last van kramp en had grote moeite de tegenstanders bij te houden toen zij naar voren drukten. :D |
Citaat:
Nou ik vond dat ik het er nog niet eens zo superslecht vanaf heb gebracht |
Din jävlas fitta! Door mijn eigen stomme fout dacht ik dat deze friendly de comp. was van zondag.. liet dus mijn A-team spelen :rolleyes: Ik ben zOO noob!
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
@moby: Heb jij uberhaupt wel nederlanders in je team? :D Trouwens mag mijn team er ook nog even tussen S.V. Loosduinen (366104) VII.395 EDIT: www.ht-arena.com/asmoka |
Citaat:
|
De link naar mijn team-pagina kan trouwens worden geschrapt uit de lijst...
Ik kwam er een paar dagen terug achter dat me site is verwijderd. :D |
Citaat:
En waarom weet ik niet want het was ook een Nederlander :( Nu ben ik al druk de transfermarkt aan het afzoeken :p En geeft niet B-D, daar kan je ook niks aan doen :) [is wel enorm kut, en alle 3 middenvelders, dus 3 trainees minder] |
Citaat:
die van mij kan dus ook weg... /edit: wij hebben als eerst onze wedstrijd geregeld :cool: |
Citaat:
|
Citaat:
machester - mer united ook geregeld |
Er werd geschreven dat je bij die oude HAM het IP van HT moest kiezen dat eindigde op een 8.
Wat nou als ie tot 7 gaat? |
Citaat:
Mijn gehele team: 13 uit Nederland 4 uit Zweden 1 uit Engeland 1 uit Noorwegen 1 uit Finland 1 uit Thailand 1 uit Singapore 1 uit Letland Citaat:
|
Citaat:
je neemt 1 van die IPs en veranderd het in een 8 achteraan (al typende) |
Citaat:
@number9: kijk je wel goed? Want het ip-adres kan je gewoon veranderen... Bovenaan in het menu: Functions => Online => Dan bij 'Hattrick Internet Adress' het achterste nummer in een 8 veranderen :) |
Lekkere overwinning op Dragon :cool: (y)
Mijn aanvalsratings waren echt dramatisch maarja, wat wil je met een spits in waardeloze vorm:D Volgende week tegen Blue Wold,als ik win, dan ben ik goed op weg naar de kwartfinales:) |
Citaat:
misschien moeten we een apart hattrick transfer topic maken ? |
hm nee vind ik niet... zo'n transfersport heeft niets met sport te maken, Hattrick eigenlijk ook niet. En de kans is erg klein dat als je een speler wilt verkopen, je die dan verkoopt aan een andere member van scholieren.com
|
Citaat:
Tofke en Ik vinden 1 wel genoeg. |
Citaat:
|
Citaat:
Maar je mag best Ateam opstellen hoor, er staat nergens dat dat niet mag;) Ik stel ook wel eens wat A-team op, alleen al mijn trainees moeten altijd spelen, maarja, daar kan ik eventueel ook een Uitstekend middenveld mee halen dus:p |
nee, ik vind de competitie toch nog net ietsje belangrijker :p
|
Miss een n00bvraag, maar bij welke exp. points van HAM gaat een speler omhoog?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
waar gaat dat heen met de hattrick wereld...
een bidwar op mn 22-jarige redelijke keeper in zwakke vorm. je zou zeggen maximum 60K maar ze zitten al op 83K :| |
Het spijt me!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ik heb mn A team opgesteld omdat dat mn standaard opstelling is... Ik heb het een beetje druk op mn stage en thuis werkt internet zeer slecht, waardoor ik geen tijd meer heb om mn hattrick opstelling te doen (nouw, er valt natuurlijk altijd wel tijd voor vrij te maken, maar ik ben nogal vergeetachtig als ik bezig ben) Dit is alweer de 2de week achter elkaar dat ik met mn A team speel, die klote winger die geblesseerd is boeit me eigenlijk niet zo heel veel. Maar ik mis nu gewoon al 2weken training!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Ik krijg zojuist te horen dat ik niet stage loop om te internetten, dus ik ga er een eind aan breien... |
Misschien voor in iemand zijn Z-team (niet zeggen dat ze niet de moeite waard zijn want beter heb ik niet!)
Rain Laaniste (17893551) 23 jaar, matig vorm, gezond Een aangenaam persoon, die gebalanceerd is en eerlijk. Heeft rampzalig ervaring en is een matig leider. Conditie: matig Keepen: matig Positiespel: rampzalig Passen: rampzalig Vleugelspel: waardeloos Verdedigen: waardeloos Scoren: waardeloos Spelhervatting: zwak €50.000 -------------------------------------------- Chrisley Beeke (16872294) 20 jaar, slecht vorm, gezond Een aangenaam persoon, die temperamentvol is en eerlijk. Heeft rampzalig ervaring en is een redelijk leider. Conditie: slecht Keepen: matig Positiespel: rampzalig Passen: rampzalig Vleugelspel: rampzalig Verdedigen: waardeloos Scoren: rampzalig Spelhervatting: matig €20.000 ---------------------------------- Vorige week uit jeugdopleiding: Jeroen Teesink (29454242) 18 jaar, redelijk vorm, gezond Een aangenaam persoon, die gebalanceerd is en eerlijk. Heeft rampzalig ervaring en is een matig leider. Conditie: waardeloos Keepen: rampzalig Positiespel: redelijk Passen: slecht Vleugelspel: slecht Verdedigen: slecht Scoren: zwak Spelhervatting: slecht €10.000 --------------------------------------- Sjors Meems (21824216) 26 jaar, waardeloos vorm, gezond Een aangenaam persoon, die kalm is en oprecht. Heeft slecht ervaring en is een slecht leider. Conditie: zwak Keepen: waardeloos Positiespel: matig Passen: slecht Vleugelspel: slecht Verdedigen: redelijk Scoren: slecht Spelhervatting: zwak €1000 |
Citaat:
|
willen darkshooter, superduck en Blue Wölf hun wedstrijd aub regelen? (y)
|
Citaat:
|
15-04-2004 Je hebt een speler verkocht en 1 403 000 € ontvangen
:) :bloos: |
Je hebt nu HilversumFC uitgedaagd
|
Economie
Kapitaal: -104 739 € (-419 790) € Sponsors: in de wolken Fanclub: 1453 leden Supporters: dolgelukkig Ik ga ff mijn spelers aanprijzen, heb ik al een tijd niet meer gedaan, maar nu heb ik het nodig :p Het zijn beiden erg ervaren spelers die je misschien wat bij kunnen brengen :) Jakob Schappe [playerid=22689105] 32 jaar, zwak vorm, gezond Een sympathiek persoon, die kalm is en eerlijk. Heeft redelijk ervaring en is een matig leider. Is eigendom van: Wolf Attack Leeftijd: 32 jaar Waarde: 147 000 € Deadline: 16-04-2004 om 16:21 Conditie: goed Keepen: rampzalig Positiespel: uitstekend Passen: zwak Vleugelspel: redelijk Verdedigen: goed Scoren: rampzalig Spelhervatting: slecht Deadline vandaag om 16:25!! huidig bod: 250 000 Alexandru Nãstase [playerid=12207384] 32 jaar, matig vorm, Een sympathiek persoon, die opvliegend is en eerlijk. Heeft goed ervaring en is een waardeloos leider. Specialiteit: Krachtig Nationaliteit: România Vastgestelde waarde: 80 000 € Loon: 1 824 €/week inclusief een 20% bonus Eigenaar: Wolf Attack Waarschuwingen: 2 Conditie: uitstekend Keepen: rampzalig Positiespel: redelijk Passen: zwak Vleugelspel: redelijk Verdedigen: redelijk Scoren: slecht Spelhervatting: goed huidig bod: 15000 |
Trouwens de training was saai
Vorm: +5-3 |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:53. |