![]() |
schilderij
http://picserver.student.utwente.nl/...picserver.jpeg
beetje bagger kwaliteit foto, maar ik heb m gemaakt als eindwerkstuk voor ckv3 beeldend en ik krijg volgende week mn cijfer... het zou kubistisch moeten zijn... maar wat vinden jullie ervan? |
ik vind het eigenlijk wel leuk :D
alleen. die tong. maakt het een beetje alsof je er de spot mee drijft. ofzo |
Helemaalniet onaardig.
|
Citaat:
|
Mooi, maar hij wordt niet mooier naarmate je er langer naar kijkt.
|
ik vind die jezus een beetje lachwekkend , lijkt een stripfiguur ofzo
dat zou een probleem kunnen zijn als dat niet je bedoeling was .. wat was eigenlijk de opdracht ? |
Citaat:
Alleen erger ik me ook een beetje aan de tong van Jezus en aan de grijze dingen (?) links in de hoek. Maar verder is ie cool! Hoe groot is het doek eigenlijk? |
hehe, het was even kijken, maar het is gewoon een jezus die aan het kruis wordt genageld.
leuk gedaan! niet geheel kubistisch maar dat maakt niet veel uit. |
toffe avatar (y) kubistisch, mwa. Uitwerking kan absoluut beter. Niet verkeerd though.
|
Wel mooi gedaan.
Typisch zo'n schilderij dat in zo'n evangelische-kerk-glas-in-lood-raam verwerkt zou zijn. Ik zou het zelf eerder omschrijven als, ehm ja, modern. Maar wel mooi. Verw8 maar minstens een 7.5. |
Het is oke! het deed me inderdaad denken aan Picasso, maar dan slechter en minder mooie kleuren, maar het kubisme komt zeker naar voren!
maak er nog meer (y) |
Weird :D tis leuk, alleen ik had het nog meer met kubusjes verwacht(dat die Jezus uit vlakken bestaat zeg maar). Maar het ziet er goed uit.
|
heel erg goed en leuk schilderij
heel leuk dat kubisme Citaat:
kan het fout hebben hoor :) |
heel leuk, vast een goed cijfer
|
Ik vind hem echt heel tof, alleen die tong idd.. Maakt het geheel iets minder strak ofzo. De aureool om zijn hoofd vind ik tof gedaan. Goedgekeurd :P
|
bedankt voor de reacties, was benieuwd, nu nog even mn cijfer afwachten, ben benieuwd!
|
ik heb een 8 btw :)
|
gefeliciteerd :)
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:27. |