![]() |
Wat eet jij nou in je lunchpauze?
nou nou nou ?
ik meestal een appel ofzo. |
Alleen maar een appel?? :eek:
Ik eet meestal een paar boterhammen :) |
Boterhammen, met wat voor beleg? :)
Als ik erge trek heb koop ik trouwens ook nog wel eens een broodje gezond of pizza'tje bij de bakker.. maar zo'n appeltje eet lekker weg. |
Of niets, of bij de McDonalds (in de hoofdstraat vlak bij school :p)
|
eerst begon ik met krentebollen.. maarja na 2 jaar elke dag 2 krentebollen te eten krijg je er ook wel een afkeer tegen ;)
daarom was ik overgestapt op de stroopwafels.....maarja nu heb ik dus ook echt geen zin meer in stroopwafels... nu zijn het dus gewoon koekjes en snoepjes :bloos: maar als ik thuis ben heb ik altijd wel mega trek ga dan ook meteen een hele maaltijd klaarmaken niet echt gezond maarja... wie weet krijg ik ook nog een keertje een afkeer tegen snoepjes en koekjes en komt er fruit voor in de plaats ik drink wel elke dag een halve liter water op school (y) |
tja 2 broodjes ofzo? En een sultana of iets dergelijks.
|
Boterhammen met (smeer-)kaas. (6 ofzo) Soms ook nog een appel/eierkoek. Vaak ook nog wat lekkers erbij :D
|
3 witte boterhammen met smeerleverworst
|
Op school at ik altijd een pakje Liga en 2 pakjes Sultana, die me op het laatst zo m'n strot uit kwamen dat ik ze altijd weggooide :o
Nu ik werk eet ik 2 tot 4 boterhammen met rookvlees. |
Meestal brood.
|
Op school is het verschillend, daar eet ik meestal weinig omdat ik zelden lang op school ben nooit boterhammen maar meestal een appel, mueslireep, banaan, mandarijn, sultana ofzoiets.. neem altijd maar 1 iets mee.
Op mn werk als ik een hele dag werk wel iets meer, stuk of 5 boterhammen, iets van fruit (banaan of appel of kiwi ofzo) en een koek (liga, siltana..) of iets lekkers. |
Dat ligt er meestal aan wat we in huis hebben.
|
Broodjes.
|
Meestal een paar boterhammen en een appel :o
|
brood en een appel
|
boterhammen..
haal op school soms wel eens een broodje gezond.. |
Citaat:
|
Belegd broodje of zoals meestal boterhammen met choco.
|
appel en n boterham met smeerkaas.
|
brood en een appel
haal soms ook een broodje gezond |
Citaat:
|
Heb nooit zo de behoefte om te eten in de lunchpauze...
Ik drink meestal iets, vruchtensap, water, soms een flesje Smoothie's oid. :) |
twee boterhammen en limonade
|
1 broodje
1 sultana en drink dan nog een pakje multivitamine |
meestal neem ik van die smerige krentenbroodjes mee :( en chocola ofzo
|
2/3 boterhammen met kaas/worst/ham/appelstroop en een pakje drinken. Heel soms heb ik broodjes. Af en toe een appel erbij en vaak ook een liga koek.
|
Datgene wat ik thuis 's morgens gesmeerd / gemaakt heb en dat zijn altijd boterhammen of broodjes. Nu op mijn stage kun je kaarten kopen, waarmee je elke dag een bepaald menu kunt bestellen (dan weer soep, dan weer shoarma, dan weer broodje zalm, dan weer macaroni etc.), ziet er allemaal lekker uit maja daar maak ik dus geen gebruik van.
|
heel af en toe een chokolade dingetje,ik ontbijt nooit en neem nooit eten naar school.
|
2 broodjes of 2 boterhammen, met kaas of boterhamworst.
|
Ligt eraan waar ik werk. In de keuken neem ik meestal aardappelpuree en bij Nipo eet ik niets in mijn pauze.
|
4 boterhammen en meestal met een blikje cola erbij
|
(chocolade)paaseieren :)
|
1ste pauze = 2 muesli repen en pakje drinken
2de pauze = 2 boterhammen en pakje drinken |
pakje crackers of landoogst of een broodje of een appel.
|
Meestal een sultana of een vergelijkbaar iets.
|
in de totale 50 min. pauze die we hebben (1 van 20 min, en 1 van 30) eet ik 3 broodjes met vlees, en 0,5 ltr. vage vruchtenmixje (wortel, citroen en sinasappel, mierzoet...) soms haal ik nog wel eens een reep uit de automaat ofzow...
|
Twee of drie boterhammen (met kipfilet, gebraden gehakt, gerookte kaas, ardenner boterhamworst, kokosbrood oid erop)
een appel, mandarijntje of peer soms flesje water (halve liter) |
Citaat:
|
boterhammen met kaas! (y)
|
Meestal gewoon twee boterhammen
|
2 boterhammen met hagelslag
|
Laatste tijd ben ik helemaal intoe de rijstewafels
|
4 witte boterhammen ofwel 3 broodjes met vlees
en een stukje chocolaa |
4 boterhammen, meestal zachte bruine, het beleg is elke keer anders maar ik eet wel vaak chocopasta of mosterd erop, of jam als het nergens mee naar toe hoeft.
|
Citaat:
|
Ik eet meestal niks op school :o
|
appel & 2 boterhammen
|
boterham met kaas of iets dergelijks
|
Sultana over het algemeen. :)
|
2 boterhammen en 1 keer in de 4 weken krijgt onze klas soep..
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:16. |