![]() |
uh ben ik zo scheel of staat yves (dj yves niet de ruyter dus) er niet tussen??
die moet wel draaien zegt ie zelf :s |
Hij klopt niet helemaal hoor... Op de site van Q-Dance staat ie net ff wat anders:
DefQon 1 19 Juni Almere Strand - Almere €42.75 ex fee, VIP: €65.25 ex fee Red Main (Open Air) DJ Rush DJ Luna Don Diablo Pavo Pila Marcel Woods Dana Gizmo Technoboy MC Ruffian Green Techno Ignition Technician Thomas Krome Miss Djax Umek DJ Amok Live: Glenn Wilson Jan Liefhebber D-Jay-Alias Live: Xanno Gallois MC Static Orange Hardtrance Kai Tracid Mark Norman Rank 1 Dale 202 Blank & Jones Bas & Ram Yves deRuyter Francois DJ Astrid MC: Alee Yellow NRG Charly Lownoise Lars Tindy DJ Noise Igor S Darkraver Nich Lunn Hardbounze DJ Team D-Jean-D Ado The Dream MC Marsje Blue Hardstyle Gary D The Prophet The Abyss DJ Zany Julian DJ & Druide Sonar Live: Showtek Alpha Twins Beholder & Balistic DJ Isaac MC Da Mouth Of Madness Black Oldstyle/Hardcore Outblast The Wishmaster Dano Drokz vs Akira Bass-D King Matthew Promo Rob & MC Joe Sunny D DJ Yves Live: G-Town Madness MC Syco Purple Talentroom To be announced... |
Raar dat DJ Rush op Main staat en niet op Techno.
Ik weet niet of ik ga... ik vind de line-up een beetje matig, wel veel top hardstyle-DJ's uiteraard, maar ben dat genre beetje zat geworden. Al hoewel het gewoon wel cool is naar zo'n feest te gaan met al m'n vrinden. Ik kijk het nog wel even aan. |
Lijkt me een leuk feestje te worden, dus ben blij dat ik m'n kaarten heb. Driekwart van de namen ken ik totaal niet, maar mij boeit alleen de hardtrance en dat ziet er goed uit :D
|
ksnap niet hoe je dit matig kunt noemen :s
als er alleen maar 'top''dj's staan zit iedereen weer te zeiken van ohhh dis niet leuk, weet je niet waar je moet gaan staan... tis ook nooit goed met jullie soort mensen.. hier een lijst die ik toch wel erg goed vind.. DJ Rush DJ Luna Don Diablo Pavo Pila Dana Gizmo Technoboy Miss Djax DJ Amok Dale 202 Francois Charly Lownoise Lars Tindy Darkraver The Prophet The Abyss DJ Zany Julian DJ & Davide Sonar Live: Showtek Alpha Twins Beholder & Balistic DJ Isaac Outblast Dano Drokz vs Akira Bass-D King Matthew Promo DJ Yves Live: G-Town Madness matige line up dus :/ |
De techno had ik wel meer van verwacht eerlijk gezegt! Of anders gezegt, het mag wel harder :)
AMOK zou ik wel graag is willen meemaken :) |
Citaat:
|
Officieel heet het feest DefQon 1 Festival. Mag de topictitel daar op aangepast worden?
Ik vind de line-up lang niet slecht, maar ik mis toch met name Daniele Mondello en Deepack. |
Kut hé...
Nederland - Tsjechië op die dag... :( Moeilijke keuze...( no kiddin' ) |
Citaat:
|
Heb geruchten over een scherm gehoord ja, eerst eens afwachten ;)
|
Citaat:
vorige week besloten... hoe vet en dik de line up ook zou zijn.. |
Ik zit nog in twijfel met mijn geest ( en bankrekening ;) )
|
Citaat:
mja heb besloten...kben koppig, dus ze krijgen me niet meer overgehaald :o |
Citaat:
|
Citaat:
er heir staat yves dus wel bij :P |
Na In Qontrol wil ik dit zeker weten ook meemaken .... kaartje koop ik deze week, het zweet staat al in mijn handen!
|
Ik sla het toch mooi over! Een week later is IMPULZ festival en aangezien dat een "thuisfeest" is waar we op de fiets heengaan en het de hele nacht duurt gaat daar mijn voorkeur naar uit.
|
Don Diablo :cool: :D
Wel goede line-up! (ookal ken ik de helft niet;)) Normaal een beetje te hard voor mij, maar ik heb nu wel weer eens zin in wat harders! Kaartje is al binnen! :cool: en Nederland-Tsjechië zul je daar toch wel op een scherm kunnen zien? |
Citaat:
maybe, maar tis voor mij het een of het ander...ga niet tijdens het laatste gedeelte van defqon ergens voetbal zitten kijken.... |
Nu de kaartverkoop van Defqon 1 ruim twee weken loopt en al bijna alle beschikbare kaarten verkocht zijn, overdrijven we niet als we zeggen dat er een ware run is op kaarten
Omdat wij de vaste Q-dance bezoekers een kans willen geven erbij te zijn bij deze een waarschuwing: Defqon 1 gaat deze week uitverkocht, als je erbij wilt zijn moet je NU je kaart kopen. Q-dance |
19 juni ben ik jarig :cool:
|
uh moet dat nou zo groot?
en waar is het begin van het topic?? ik zie als eerste post de mijne mar ik weet zeker dat er 1 of 2 berichten voor stonden (heb t topic nl niet geopend) |
hm damn jongens.. je krijg gvd niet eens de tijd om ff te kijke of ter niks anders leuks is ofzo... en of je uberhaupt mense meekrijgt.. of geld te spare ofzo ...
.....rariteiten!! :nono: |
De kaartjes zijn inmiddels uitverkocht. (op enkele VIP-tickets na)
|
Citaat:
|
Citaat:
Inderdaad, leuk dat verschillende topics voor geen meter meer kloppen omdat meneer de Hooligan zn stoere praatjes hier neer moest zetten.. :s |
Citaat:
|
Citaat:
goede line up :) , super feest :) , veel vrienden die gaan :) , en het EK....Nederland - Tsjechie (n) word dus mooi thuisblijven.. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Kheb dus vipkaartjes gekocht voor deze te gekke event alleen dan komt mama weer met t verhaal dat we op dat moment een weekendje weg gaan :( dus kaartjes moeten weer verkocht worden kheb er 2 voor je in de aanbieding en kwoon in de omgeving van zoetermeer als jullie interresse hebbe hoor ik t wel...
|
je kan toch wel thuisblijven dan of niet ?
|
gelukkig kaartjes op tijd gehaald en ik hoorde afgelopen zondag op Q-beach dat er dus ook een groot scherm komt voor nederland-tsjechie! IK heb er zo best wel veel zin in eigenlijk, vooral omdat ik er vorig jar niet bij kon zijn :s
|
okee ik snap best dat iedereen weer wat anders belangrijk vind, maar ik kan er toch echt niet bij dat je de keuze wel of niet naar DefQon gaan laat afhangen van zo'n suf potje ballentrappen met een team die ook niet echt de hemel in te prijzen valt!
sorry, frustraties, op t q-dance forum staat t er ook al vol mee namelijk, sommigen willen per se een mega scherm op DQ anders verkopen ze hun kaartje!! :eek: met alle respect: SPOORT U DAN NOG WEL?! je gaat toch niet de hele dag wachten op 90 minuutjes voetballen terwijl je lekker op almere strand de hele dag uit je dak kan gaan! ik zal wel geen nationalisme in me hebben, maar ik ga lekker met mn vrienden stampen op DefQon! |
Sorry maar voetbal is mijn leven ;)
Ik ga dus ook niet, ten eerste omdat Nederland dan speelt en ten tweede omdat ik het financieel in de tijd dat de kaarten verkocht werden niet kon opbrengen. |
stampe op defqon ken elk jaar....EK is maar 1 keer per 4 jaar :o
lijkt me duidelijk |
En zo is het maar net ! :D
|
Ik ben er nog steeds niet uit of ik m'n kaartje verkoop om die wedstrijd te kunnen zien:o
genoeg andere festivals:) |
onvoorstelbaar :|
no offense hoor, maar ik zit echt met verbazing te lezen hiero, dat mensen zoveel waarde kunnen hechten aan 90 min. EK voetbal....t zal wel een mannending zijn, die hebben zeker een groter EK-gen in hun lijf dan vrouwen? :D maar wat ik me dan afvraag; stel je kiest ervoor om lekker thuis te blijven met vrienden en biertjes om die wedstrijd te kijken, en ze verliezen............................sla je je eigen dan niet voor je kop en denk je achteraf: was ik nou toch maar naar defqon gegaan? vraag ik me serieus af |
zijn er nog mensen die 2 kaarten kwijt willen voor defqon ......zou wel handig zijn kaarten waren helaas al uitverkocht :mad: ..........hoop dat iemand kaarten heeft dan word het non-stop stuiteren:D
mazzel |
Citaat:
En we kwamen tot de conclusie dat als we idd zouden verliezen dat we dan op defqon ( en the after ) met nog een grotere kater zouden zitten ;) En idd het is denk ik een mannending :) |
Citaat:
|
Citaat:
|
of je gaat naar riverdance, met voetbalscherm :) (zelfde dag als defqon)
|
neej want op Defqon krijg je dan alsnog te horen dat ze hebben verloren en das zou het hele feest voor mij naar de kut zijn ...
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:22. |