Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Nachtleven & Festivals (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=44)
-   -   DefQOn (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=809001)

MissBi@tch 14-04-2004 20:54

uh ben ik zo scheel of staat yves (dj yves niet de ruyter dus) er niet tussen??
die moet wel draaien zegt ie zelf :s

GinnyPig 14-04-2004 22:13

Hij klopt niet helemaal hoor... Op de site van Q-Dance staat ie net ff wat anders:

DefQon 1
19 Juni
Almere Strand - Almere
€42.75 ex fee, VIP: €65.25 ex fee

Red Main (Open Air)
DJ Rush
DJ Luna
Don Diablo
Pavo
Pila
Marcel Woods
Dana
Gizmo
Technoboy
MC Ruffian

Green Techno
Ignition Technician
Thomas Krome
Miss Djax
Umek
DJ Amok
Live: Glenn Wilson
Jan Liefhebber
D-Jay-Alias
Live: Xanno Gallois
MC Static

Orange Hardtrance
Kai Tracid
Mark Norman
Rank 1
Dale 202
Blank & Jones
Bas & Ram
Yves deRuyter
Francois
DJ Astrid
MC: Alee

Yellow NRG
Charly Lownoise
Lars Tindy
DJ Noise
Igor S
Darkraver
Nich Lunn
Hardbounze DJ Team
D-Jean-D
Ado The Dream
MC Marsje

Blue Hardstyle
Gary D
The Prophet
The Abyss
DJ Zany
Julian DJ & Druide Sonar
Live: Showtek
Alpha Twins
Beholder & Balistic
DJ Isaac
MC Da Mouth Of Madness

Black Oldstyle/Hardcore
Outblast
The Wishmaster
Dano
Drokz vs Akira
Bass-D King Matthew
Promo
Rob & MC Joe
Sunny D
DJ Yves
Live: G-Town Madness
MC Syco

Purple Talentroom
To be announced...

Guybrush 14-04-2004 23:28

Raar dat DJ Rush op Main staat en niet op Techno.

Ik weet niet of ik ga... ik vind de line-up een beetje matig, wel veel top hardstyle-DJ's uiteraard, maar ben dat genre beetje zat geworden. Al hoewel het gewoon wel cool is naar zo'n feest te gaan met al m'n vrinden. Ik kijk het nog wel even aan.

Battigol 15-04-2004 08:34

Lijkt me een leuk feestje te worden, dus ben blij dat ik m'n kaarten heb. Driekwart van de namen ken ik totaal niet, maar mij boeit alleen de hardtrance en dat ziet er goed uit :D

* ²ºº² Maniac ²ºº² * 15-04-2004 12:19

ksnap niet hoe je dit matig kunt noemen :s
als er alleen maar 'top''dj's staan zit iedereen weer te zeiken van ohhh dis niet leuk, weet je niet waar je moet gaan staan...

tis ook nooit goed met jullie soort mensen..

hier een lijst die ik toch wel erg goed vind..

DJ Rush
DJ Luna
Don Diablo
Pavo
Pila
Dana
Gizmo
Technoboy
Miss Djax
DJ Amok
Dale 202
Francois
Charly Lownoise
Lars Tindy
Darkraver
The Prophet
The Abyss
DJ Zany
Julian DJ & Davide Sonar
Alpha Twins
Beholder & Balistic
DJ Isaac
Outblast
Dano
Drokz vs Akira
Bass-D King Matthew
Promo
DJ Yves

matige line up dus :/

INViCTuS 15-04-2004 13:14

De techno had ik wel meer van verwacht eerlijk gezegt! Of anders gezegt, het mag wel harder :)

AMOK zou ik wel graag is willen meemaken :)

konflict 15-04-2004 13:52

Citaat:

Milk&Fruit schreef op 14-04-2004 @ 21:24 :
[B]Techno:
Thomas Krome

Sjerif 15-04-2004 15:21

Officieel heet het feest DefQon 1 Festival. Mag de topictitel daar op aangepast worden?

Ik vind de line-up lang niet slecht, maar ik mis toch met name Daniele Mondello en Deepack.

Jean-Paul 15-04-2004 16:19

Kut hé...

Nederland - Tsjechië op die dag... :(

Moeilijke keuze...( no kiddin' )

Sjerif 15-04-2004 16:23

Citaat:

Jean-Paul schreef op 15-04-2004 @ 17:19 :
Kut hé...

Daar kijken toch :D.

Jean-Paul 15-04-2004 16:25

Heb geruchten over een scherm gehoord ja, eerst eens afwachten ;)

* ²ºº² Maniac ²ºº² * 15-04-2004 17:00

Citaat:

Jean-Paul schreef op 15-04-2004 @ 17:19 :
Kut hé...

idd, mja tegen de tijd dat dat bekend word gemaakt van een scherm is het toch uitverkocht dus ik ga niet...
vorige week besloten... hoe vet en dik de line up ook zou zijn..

Jean-Paul 15-04-2004 18:03

Ik zit nog in twijfel met mijn geest ( en bankrekening ;) )

* ²ºº² Maniac ²ºº² * 15-04-2004 20:52

Citaat:

Jean-Paul schreef op 15-04-2004 @ 19:03 :
Ik zit nog in twijfel met mijn geest ( en bankrekening ;) )
bankrekening heeft ook beetje meegeteld in mij besluit :P
mja heb besloten...kben koppig, dus ze krijgen me niet meer overgehaald :o

MissBi@tch 16-04-2004 12:59

Citaat:

Milk&Fruit schreef op 14-04-2004 @ 22:03 :
die staat er wel tussen hoor :D
zie topicstarters bericht daar niet nl...

MissBi@tch 16-04-2004 12:59

Citaat:

GinnyPig schreef op 14-04-2004 @ 23:13 :
Hij klopt niet helemaal hoor... Op de site van Q-Dance staat ie net ff wat anders:

DefQon 1
19 Juni
Almere Strand - Almere
€42.75 ex fee, VIP: €65.25 ex fee

Red Main (Open Air)
DJ Rush
DJ Luna
Don Diablo
Pavo
Pila
Marcel Woods
Dana
Gizmo
Technoboy
MC Ruffian

Green Techno
Ignition Technician
Thomas Krome
Miss Djax
Umek
DJ Amok
Live: Glenn Wilson
Jan Liefhebber
D-Jay-Alias
Live: Xanno Gallois
MC Static

Orange Hardtrance
Kai Tracid
Mark Norman
Rank 1
Dale 202
Blank & Jones
Bas & Ram
Yves deRuyter
Francois
DJ Astrid
MC: Alee

Yellow NRG
Charly Lownoise
Lars Tindy
DJ Noise
Igor S
Darkraver
Nich Lunn
Hardbounze DJ Team
D-Jean-D
Ado The Dream
MC Marsje

Blue Hardstyle
Gary D
The Prophet
The Abyss
DJ Zany
Julian DJ & Druide Sonar
Alpha Twins
Beholder & Balistic
DJ Isaac
MC Da Mouth Of Madness

Black Oldstyle/Hardcore
Outblast
The Wishmaster
Dano
Drokz vs Akira
Bass-D King Matthew
Promo
Rob & MC Joe
Sunny D
DJ Yves
MC Syco

Purple Talentroom
To be announced...

idd deze is de lijst die ik bedoel :)
er heir staat yves dus wel bij :P

Griller 16-04-2004 23:54

Na In Qontrol wil ik dit zeker weten ook meemaken .... kaartje koop ik deze week, het zweet staat al in mijn handen!

INViCTuS 17-04-2004 16:03

Ik sla het toch mooi over! Een week later is IMPULZ festival en aangezien dat een "thuisfeest" is waar we op de fiets heengaan en het de hele nacht duurt gaat daar mijn voorkeur naar uit.

Maartenpaarten 23-04-2004 12:01

Don Diablo :cool: :D

Wel goede line-up! (ookal ken ik de helft niet;))
Normaal een beetje te hard voor mij, maar ik heb nu wel weer eens zin in wat harders! Kaartje is al binnen! :cool:

en Nederland-Tsjechië zul je daar toch wel op een scherm kunnen zien?

* ²ºº² Maniac ²ºº² * 23-04-2004 15:45

Citaat:

maartenlof schreef op 23-04-2004 @ 13:01 :
Don Diablo :cool: :D

Wel goede line-up! (ookal ken ik de helft niet;))
Normaal een beetje te hard voor mij, maar ik heb nu wel weer eens zin in wat harders! Kaartje is al binnen! :cool:

en Nederland-Tsjechië zul je daar toch wel op een scherm kunnen zien?

maybe, maar tis voor mij het een of het ander...ga niet tijdens het laatste gedeelte van defqon ergens voetbal zitten kijken....

* ²ºº² Maniac ²ºº² * 28-04-2004 13:36

Nu de kaartverkoop van Defqon 1 ruim twee weken loopt en al bijna alle beschikbare kaarten verkocht zijn, overdrijven we niet als we zeggen dat er een ware run is op kaarten

Omdat wij de vaste Q-dance bezoekers een kans willen geven erbij te zijn bij deze een waarschuwing:
Defqon 1 gaat deze week uitverkocht, als je erbij wilt zijn moet je NU je kaart kopen.

Q-dance

LisanneOUD 28-04-2004 17:03

19 juni ben ik jarig :cool:

MissBi@tch 28-04-2004 17:28

uh moet dat nou zo groot?
en waar is het begin van het topic?? ik zie als eerste post de mijne mar ik weet zeker dat er 1 of 2 berichten voor stonden (heb t topic nl niet geopend)

blackfairy 28-04-2004 18:19

hm damn jongens.. je krijg gvd niet eens de tijd om ff te kijke of ter niks anders leuks is ofzo... en of je uberhaupt mense meekrijgt.. of geld te spare ofzo ...
.....rariteiten!! :nono:

Maartenpaarten 01-05-2004 15:31

De kaartjes zijn inmiddels uitverkocht. (op enkele VIP-tickets na)

EmilioFCG 01-05-2004 15:33

Citaat:

MissBi@tch schreef op 28-04-2004 @ 18:28 :
uh moet dat nou zo groot?
en waar is het begin van het topic?? ik zie als eerste post de mijne mar ik weet zeker dat er 1 of 2 berichten voor stonden (heb t topic nl niet geopend)

Er is wat gebeurt op sport waardoor dat komt.

ZlatanSuperJood 01-05-2004 16:12

Citaat:

EmilioFCG schreef op 01-05-2004 @ 16:33 :
Er is wat gebeurt op sport waardoor dat komt.

Inderdaad, leuk dat verschillende topics voor geen meter meer kloppen omdat meneer de Hooligan zn stoere praatjes hier neer moest zetten.. :s

Guybrush 01-05-2004 18:39

Citaat:

* ²ºº² Maniac ²ºº² * schreef op 15-04-2004 @ 13:19 :
ksnap niet hoe je dit matig kunt noemen :s
als er alleen maar 'top''dj's staan zit iedereen weer te zeiken van ohhh dis niet leuk, weet je niet waar je moet gaan staan...

tis ook nooit goed met jullie soort mensen..

hier een lijst die ik toch wel erg goed vind..

*knip*

matige line up dus :/

Ja, ik zei het een beetje verkeerd. :p De line-up voor het feest is super goed, alleen is het feest niet 100% mijn ding. Desondanks ga ik er tóch naartoe omdat het vorig jaar zo vet was en omdat het gewoon gegarandeerd een coole dag wordt om met al m'n vrienden naar zo'n feest te gaan. Nu nog hopen op mooi weer. :p

* ²ºº² Maniac ²ºº² * 01-05-2004 22:52

Citaat:

Guybrush schreef op 01-05-2004 @ 19:39 :
Ja, ik zei het een beetje verkeerd. :p De line-up voor het feest is super goed, alleen is het feest niet 100% mijn ding. Desondanks ga ik er tóch naartoe omdat het vorig jaar zo vet was en omdat het gewoon gegarandeerd een coole dag wordt om met al m'n vrienden naar zo'n feest te gaan. Nu nog hopen op mooi weer. :p
hehe :p

goede line up :) , super feest :) , veel vrienden die gaan :) , en

het EK....Nederland - Tsjechie (n)

word dus mooi thuisblijven..

Guybrush 02-05-2004 19:32

Citaat:

* ²ºº² Maniac ²ºº² * schreef op 01-05-2004 @ 23:52 :
hehe :p

goede line up :) , super feest :) , veel vrienden die gaan :) , en

het EK....Nederland - Tsjechie (n)

word dus mooi thuisblijven..

Pfff, die wedstrijd kan me gestolen worden hoor. Phat chance dat er nog een groot scherm komt te staan die avond dus.

* ²ºº² Maniac ²ºº² * 02-05-2004 23:01

Citaat:

Guybrush schreef op 02-05-2004 @ 20:32 :
Pfff, die wedstrijd kan me gestolen worden hoor. Phat chance dat er nog een groot scherm komt te staan die avond dus.
ja die wedstrijd is pas later op de avond...en aangezien ik de laatste paar uur van een feest de energie eruit pers ga ik dan geen voetbal zitten kijken....maar tis het EK ook al weer 4 jaar geleden...en dat wil ik dus ook niet missen...dus keuze = gemaakt...en nu gelukkig niet meer te veranderen :)

misteriousgirly 03-05-2004 11:19

Kheb dus vipkaartjes gekocht voor deze te gekke event alleen dan komt mama weer met t verhaal dat we op dat moment een weekendje weg gaan :( dus kaartjes moeten weer verkocht worden kheb er 2 voor je in de aanbieding en kwoon in de omgeving van zoetermeer als jullie interresse hebbe hoor ik t wel...

* ²ºº² Maniac ²ºº² * 03-05-2004 15:31

je kan toch wel thuisblijven dan of niet ?

rsieswerda 04-05-2004 16:48

gelukkig kaartjes op tijd gehaald en ik hoorde afgelopen zondag op Q-beach dat er dus ook een groot scherm komt voor nederland-tsjechie! IK heb er zo best wel veel zin in eigenlijk, vooral omdat ik er vorig jar niet bij kon zijn :s

kaatje in da house 25-05-2004 17:32

okee ik snap best dat iedereen weer wat anders belangrijk vind, maar ik kan er toch echt niet bij dat je de keuze wel of niet naar DefQon gaan laat afhangen van zo'n suf potje ballentrappen met een team die ook niet echt de hemel in te prijzen valt!

sorry, frustraties, op t q-dance forum staat t er ook al vol mee namelijk, sommigen willen per se een mega scherm op DQ anders verkopen ze hun kaartje!! :eek:

met alle respect: SPOORT U DAN NOG WEL?!

je gaat toch niet de hele dag wachten op 90 minuutjes voetballen terwijl je lekker op almere strand de hele dag uit je dak kan gaan!

ik zal wel geen nationalisme in me hebben, maar ik ga lekker met mn vrienden stampen op DefQon!

Jean-Paul 25-05-2004 17:38

Sorry maar voetbal is mijn leven ;)

Ik ga dus ook niet, ten eerste omdat Nederland dan speelt en ten tweede omdat ik het financieel in de tijd dat de kaarten verkocht werden niet kon opbrengen.

* ²ºº² Maniac ²ºº² * 26-05-2004 23:36

stampe op defqon ken elk jaar....EK is maar 1 keer per 4 jaar :o

lijkt me duidelijk

Jean-Paul 27-05-2004 06:47

En zo is het maar net ! :D

Maartenpaarten 27-05-2004 12:52

Ik ben er nog steeds niet uit of ik m'n kaartje verkoop om die wedstrijd te kunnen zien:o

genoeg andere festivals:)

kaatje in da house 27-05-2004 15:33

onvoorstelbaar :|

no offense hoor, maar ik zit echt met verbazing te lezen hiero, dat mensen zoveel waarde kunnen hechten aan 90 min. EK voetbal....t zal wel een mannending zijn, die hebben zeker een groter EK-gen in hun lijf dan vrouwen? :D

maar wat ik me dan afvraag; stel je kiest ervoor om lekker thuis te blijven met vrienden en biertjes om die wedstrijd te kijken, en ze verliezen............................sla je je eigen dan niet voor je kop en denk je achteraf: was ik nou toch maar naar defqon gegaan?

vraag ik me serieus af

hardcore_hooli 27-05-2004 15:58

zijn er nog mensen die 2 kaarten kwijt willen voor defqon ......zou wel handig zijn kaarten waren helaas al uitverkocht :mad: ..........hoop dat iemand kaarten heeft dan word het non-stop stuiteren:D

mazzel

Jean-Paul 27-05-2004 16:55

Citaat:

kaatje in da house schreef op 27-05-2004 @ 16:33 :

no offense hoor, maar ik zit echt met verbazing te lezen hiero, dat mensen zoveel waarde kunnen hechten aan 90 min. EK voetbal....t zal wel een mannending zijn, die hebben zeker een groter EK-gen in hun lijf dan vrouwen? :D

maar wat ik me dan afvraag; stel je kiest ervoor om lekker thuis te blijven met vrienden en biertjes om die wedstrijd te kijken, en ze verliezen............................sla je je eigen dan niet voor je kop en denk je achteraf: was ik nou toch maar naar defqon gegaan?

vraag ik me serieus af

Hebben we het al over gehad ( mijn vrienden en ik ).
En we kwamen tot de conclusie dat als we idd zouden verliezen dat we dan op defqon ( en the after ) met nog een grotere kater zouden zitten ;)

En idd het is denk ik een mannending :)

Battigol 27-05-2004 19:37

Citaat:

vraag ik me serieus af

Het gaat erom dat je moet kiezen tussen twee feestjes. Defqon 1 is gegarandeerd super Nederlands elftal kan even gaaf zijn als je het met veel vrienden kijkt en Nederland wint. En het is ook nog goedkoper... En of Nederland verliest maakt niet echt uit. Als ze winnen is het feest en als ze verliezen, dan ga je de overwinning ff wegdrinken. Bier en gezelligheid is er altijd.

Maartenpaarten 28-05-2004 13:38

Citaat:

(...)

vraag ik me serieus af

ja daar zit ik ook een beetje over te twijfelen:o

Minni 28-05-2004 15:00

of je gaat naar riverdance, met voetbalscherm :) (zelfde dag als defqon)

* ²ºº² Maniac ²ºº² * 28-05-2004 16:40

neej want op Defqon krijg je dan alsnog te horen dat ze hebben verloren en das zou het hele feest voor mij naar de kut zijn ...

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:22.