![]() |
(gedicht/rap geschreven door: VRclOwnZ)
Ik zag jouw staan jij glimlachte naar mij Met een onzeker gevoel dat ik ook enig zins herkende in mij Ik verloop mijn weg naar het onbekende wat ik daar aantrof was nog niet in mijn ergste nachtmerrie een pure ellende! Eindelijk had ik de moed om jouw uit te vragen door het overvloed aan alcohol dat door mijn aderen zich zelf vermaakte Ik beken slap en ondoordacht alcohol heeft mijn ziel en die dag totaal verkracht Wist ik veel dat zij aan het ‘flik-flooie’ was! En ook nog aan het sjansen was met een andere gast! Ik vraag heel bewust: “Hebben jullie verkering ofzo”? Waarop hij mij glimlachend aankijkt Ik zeg: “Ik wou je uit vragen” maar dat is nu zeker te laat! Waarop zij mij ongelovig aanlacht Heb je dan zoveel minachting voor een jongeman die je eerst lief had? Of was ik het zoveelste slachtoffer van jouw vriendelijke glimlach? Net zoals die koter waar jij verliefd op was? Die dit zeker ook niet had verwacht. Ik was gek op jouw Ik had je lief kunnen hebben echte liefde waar ik zoveel van hou BAMMM! wat een klap! Recht in m’n ziel, het klinkt debiel maar het is ‘real’ ! Als of ik het me nog niet bewust genoeg was ging je ook nog verrast sjansen met weer een andere gast! What The FucK!?! Probeer me verstand even op nul te zetten maar ik sta rood in me hoofd. Ik loop weg opzoek naar de krat die me daarvoor zo'n onwijs relaxt gevoel gaf Ik laat me niet kennen ook al had je dat misschien gedacht Ik zie haar in element met die andere vent Omhelssent en plakkend aan elkaar verdwijnen ze alsmaar Ik loop naar de heren plee Tot mijn grote schrik zie ik hun alle twee Verdwijnen uit de meiden plee nog steeds omhelssent en zeer tevree Voorjouw duizend anderen, en een meijer erbij! Goedkoop zul je vast wel zijn! Jij komt je zelf nog wel tegen meisje sjansen met jan alleman Ik vind het raar dat je mooie gezichtje en lichaam mijn ziel zo verkrampen kan Ik kan het nog steeds niet geloven Je bent zo mooi van buiten misschien ook mooi van binnen Maar daar zullen we never-ever meer achterkomen Dankjewel! Soms is het wel moeilijk Maar deze worsteling kom ik ook wel weer door Mocht je deze tekst ooit nog lezen lees hem dan nog maar tien keer door Hopen dat je het nu begrijpen kan hoe rot ik me heb gevoelt Diep in de goot heb gezeten belachelijk maar goed ik kon het niet vergeten Je hebt er vast van genoten met die andere gozer ik kan dit nog steeds niet geloven! Waarom moet mij dit nou overkomen? Het zal je wel niets doen maar deze woorden komen recht uit hart en ziel Van die jongen waar jij van dacht dat hij niet voor je viel He shit wie had dat nou gedacht? dat die meid met een ander vrijt Tyfus tering klote zooi! Ik loop naar benee naar die klote plee Ik kots de hele wc ermee Jezus ik voel het al Het gaat nu komen Die pijn in me harses van vannacht gaat nu heel verdacht lijken op koppijn, dit had ik eigenlijk al verwacht Is dit het meisje waar ik verliefd op was? Ik hoopte dat dit een droom was Zodat ik wakker kon worden En dat er niets aan de hand was Eigen Gevaar -Opgedragen aan mijzelf Damn vraag nog is een keer iemand uit, weet niet wat jullie er van vinden? |
mooi geschreven, en klote voor je van dat meisje, maar tis misschien meer iets voor op dOp?
|
That's life boy, that's life.
Verliefheid is enorm vervelend als het niet wederzijds is. Het sloopt je en maakt je kapot. Vergeten doe je niet zomaar. Maar het is de enige oplossing. |
Bedankt voor je compliment highlight!
Het probleem is gewoon dat ik er 100% van overtuigd was dat zij in mij geintereseert was, en volgensmij was dat ook zo. Mijn vrienden zeggen het allemaal, het begon hun ook op te vallen dat dat meisje constant naar me keek, en bij me in de buurt was. Ook hoe ze naar me kijkt, hoe ze naar me lacht zwaait... Ik wist niet wat me overkwam, maar op de ene of andere manier ben ik ontzettend verliefd op haar geworden. Maar omdat ik haar waarschijnelijk niet genoeg aandacht heb gegeven, heeft zij waarschijnelijk gedacht dat ik niet op haar viel. Waardoor ze heeft gedacht laat maar zitten.. Hij moet me niet. Aan de andere kant hoor ik weer van m'n vrienden dat ze met iedereen zit te sjansen, ook ik wist dit. Maar ik heb altijd gedacht dat ze echt GEK op me was, alleen al op de manier hoe ze naar me keek, en we naar elkaar lachtte. Het was voor mij al snel duidelijk, toen ze me dat geintje had geflikt, bekijk het maar ik wil niet met iemand die zo is. Misschien doe ik nu te ingewikkeld weet het ook allemaal niet meer. Natuurlijk weet ik dat ik haar moet vergeten.... Zij is mij niet waard. |
alleen dat "Ik had je lief kunnen hebben echte liefde waar ik zoveel van hou" en "slachtoffer van jouw vriendelijke glimlach" is een beetje slecht te combineren met "Mijn ziel is sterker dan staal en titanium".
|
heb gewoon wat op papier gezet, maar ik geef je wel gelijk.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:04. |