![]() |
[WIN98 wersktations]
We hebben op stage binnen ons netwerk een Windows 2000 domaincontroller ( sinds kort, was voorheen Windows NT 4 ) maar het volgende probeelm is dat de profielen van gebruikers ( achtergrond, desktop, mail instellingen ) lang niet altijd worden ingeladen ( soms wel, dan weer niet ) het is dus gewoon dat de ene X het profiel wel goed word ingeladen en de andere keer niet.
Weet iemand waar dit aan kan liggen? |
Nogal vaag verhaal, specifics?
|
Het gaat om een heel netwerk, kan dus niet precieze specs geven. ( ik denk ook niet dat je wat wijzer word als je weet hoeveel Mhz de werkstations zijn .. )
in ieder geval hebben al die windows 98 machines gedurende een hele tijd in een nt 4 netwerk omgeving gezeten ( we hadden namelijk een Win NT 4 server ) toen werden profielen altijd goed ingeladen. Sinds 3 weken hebben we dus die nieuwe server ( Win2000 ) en dat geeft dus vaak problemen met het juiste profiel inladen.. |
Foutmeldingen?
|
Het zijn dus geen foutmeldingen, alleen dingen dat wanneer het profiel niet goed ingeladen word bijv:
de achtergrond niet klopt met diegene die ingeladen hoort te worden. het icoontje van mijn documenten verwijst naar c:\windows\personal in plaats van h:\mijn documenten. de outlook instellingen ( zowel het pst bestand als de instellingen voor het mail account ) niet worden ingeladen. de desktopicoontjes van de desbetreffende gebruiker niet worden ingeladen. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:18. |