![]() |
cola drinken voor het slapen gaan
is 1 glaasje ook zo erg dat je niet kan slapen? :/
wil cola maar wil ook slapen :bloos: |
nee joh, das echt zwaar overdreven, ja of je hebt nog nooit cafeiine geroken,maar anders zal je toch echt wel slapen hoor ,na t drinken van een glaasje cola
|
Pepsi Max...is sta er mee op en ga er mee naar bed :D
ik slaap heerlijk |
totaal geen last van. Ik slaap als een blok.
|
ligt eraan..
als je sowieso al moeilijk in slaap komt is het niet slim om nog ens extra cafeine voor het slapen gaan te gaan drinken, maar als je nooit problemen hebt met in slaap komen is het geen probleem :) |
Citaat:
Ook het Super-huismerk vind ik lekker, hier hebben ze ook een lekke vanille variant van. Ik drink 1½ - 2 liter per dag, dat is ongezond veel misschien moet ik het gaan minderen. :bloos: |
Je lichaam raakt vrij makkelijk gewend aan cafeïne, dus als je elke avond veel cola of koffie drinkt heb je daar na een paar weken echt geen slaapproblemen door.
En een glaasje is hoe dan ook geen probleem |
No way.
|
Oke :)
Maar ik kon wel vaak niet slapen, maar dat kwam dan door meerdere glaasjes van de namiddag tot de nacht, 1 liter ofzo. |
Ik ben gevoelig aan cafeïne, dus voor mij is het eigenlijk een slecht idee. Toch doe ik het af en toe.
|
Ik heb nooit ergens last van
|
ik drink best veel cola en red bull voor het slapen gaan en heb nergens last van
|
Ook nog red bull, hallo he. Oke lijkt me duidelijk een glaasje cola of twee voor t slapen gaan kan geen kwaad :)
dank u |
Ik drink niet vaak cola, en soms drink ik het wel voordat ik ga slapen (1 glaasje). Een keer was het iets van een halve liter wat ik gedronken had, en toen kon ik niet slapen (maar ik weet niet of dat alleen aan de cola lag:))
|
Ik drink nooit cola :o
|
kan makkelijk... drink het bijna nooit voor het slapen gaan maar goed...
|
hmm met Mate :)
Had een keer 1 liter cola gedronken voor het slapen.. toen werd t wel moeilijk maar 1 glaasje? Maakt geen *kuch* uit! |
Joh, ik drink (behalve bij het uitgaan) de hele week door cola. Dus ook voor het slapen gaan ja. Zelfs op de vroege morgen drink ik cola, lekker fris. (y)
|
die dr pepper cola heeft wel slechte invloed op je nachtrust, maar dat komt gewoon door de smaak...
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
|
Citaat:
|
als je het maar doet vóór het tanden poetsen
|
Citaat:
alleen sochens is genoeg |
Citaat:
|
ik drink ong, 1 liter cola per dag ook vaak voor het slapen, merk er niets van, slaap prima.
|
Ik heb er nooit last van, áls ik cola drink, dan drink ik het 's avonds... nergens last van dan.
|
Citaat:
|
Ik drink zo'n 2 glazen cola per dag momenteel. 's winters nix. bij voorkeur drink ik het voor het slapen gaan, als ik nog ff een filmpje kijk. 'k slaap altijd goed. :D
|
Ik slaap dus niet goed als ik cola heb gedronken meestal neem ik dan ook coca cola light caffeine vrij
|
Citaat:
vind ik ZOOOOOOOOOO goor |
Citaat:
|
Citaat:
|
*neemt een lekker groot glas Pepsi Max in een groot Coca-Cola glas* :eek:
|
ik kan er wel van slapen, maar ik moet er zo ontzettend veel van plassen :s
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:43. |