![]() |
in de metro stond: Mensen die in de zomer zijn geboren zijn veel gelukkiger
Ben jij in de zomer geboren en ben je gelukkig :cool: (y)
Of vind je deze stelling maar niks :p |
Dat zou leuk zijn voor mij, maar waar werd die stelling op gebaseerd als ik vragen mag?
|
wanneer je geboren bent en wat jij van je leven vindt met een cijfer.
|
Mensen die niet de metro lezen zijn gelukkiger dan mensen die wèl de metro lezen.
Mensen die brieven naar de metro sturen zijn lomp, en moeten tegen de muur. |
Citaat:
|
dan heb ik een probleem :(
zie je, ik ga me nu al slechter voelen :eek: |
Citaat:
|
en als je in de lente geboren bent?
|
Ik ben zomerkindje + gelukkig. maar d'r klopt geen kont van volgens mij.. winterkindjes kunnen ook gelukkig zijn..
|
Ik ben van augustus en ik geloof er geen reet van.
|
Ik vind die stelling maar niks.
|
Citaat:
|
Ik ben in de lente geboren....
|
Zal best.
|
Citaat:
|
Hoi :)
|
Citaat:
2: die brievenrubriek is juist het leukste van de hele metro, de meeste brieven hebben inderdaad een hele stomme inhoud, daar moet je niet boos om worden maar juist hard om lachen Om even ontopic te blijven: ik ben in juli geboren (op een 30 graden+ dag zelfs) maar ik ken mensen die in november geboren zijn en net zo gelukkig zijn als ik.. @ nebula: t was uit een of ander onderzoek van canadeze/amerikanen/engelsen gebleken @ remqo: maart-september werd gezien als zomer, september-maart als winter |
Weet je wanneer je pas gelukkig bent? Als je macht en geld hebt!
|
Citaat:
|
Januari. Dus ik ben een "echte" winterman. Of vredelijke sneeuwman. :p
Die stelling slaat nergens op, want ik voel me prima. |
Blabla. April. Wel gelukkig. Boeien.
|
ben in de lente geboren
ben gelukkig :) |
Citaat:
|
Onzin, ik ben doodongelukkig maar in de zomer geboren.
|
Dat komt misschien doordat hun eerste levensmaanden de ouders veel vrije tijd hadden om voor hun kind te zorgen. Ofzo. In elk geval niet door het weer of de stand van de planeten.
|
Citaat:
Ontopic: Begin september geboren en over het algemeen vrolijk. |
Ik ben altijd rete depressief, misschien komt het wel omdat ik in de herfst geboren ben :rolleyes:
|
Ik vind het onzin. Ik ben in februari geboren en erg happy:)
Maar ja.. die onderzoekers moeten ook een dagen vullen dus dat doen ze dan maar met nutteloze onderzoeken. Ik bedoel: wat kunnen we met deze ´conclusie´? Helemaal niets. |
Ik ben niet in de zomer geboren, maar ik wordt wel gelukkig als het zomer WORDT:D
|
Ben op 30 september geboren, dus ben ik nog net een zomerkindje. En ik ben best gelukkig, maar ik geloof niet dat het seizoen waarin je geboren bent invloed heeft op je latere geestelijke gesteldheid.
|
en als je op de laaste dag van een maand bent geboren dan is de kans groot dat je een bril hebt
en als de maan in het eerste kwartier stond dan ga je eerder dood :rolleyes: :rolleyes: |
Lente geboren en gelukkig :)
Ik denk dat dat onderzoek maar onzin is.. |
October<3333
|
Bullshit
|
Citaat:
|
Ik ben in april geboren, en dus een 'zomerkind'.
Mja, het onderzoek ging trouwens niet over het feit dat mensen die in de zomer geboren zijn áltijd gelukkiger zijn dan mensen die in de winter geboren zijn. Het geeft alleen aan dat mensen die in de zomer zijn geboren over het algemeen gelukkiger zijn dan mensen die in de winter geboren zijn. Een klein, maar toch belangrijk, verschil. En wat sarahbressers zegt was inderdaad een van de dingen die er mee te maken hebben; ouders hebben meer tijd voor je. Maar ook, ouders zijn over het algemeen ook vrolijker in de zomer. Winter maakt mensen moeïg en niet zo vrolijk, in een goede zomer zijn mensen vrijer en zitten ze dus beter in hun vel. Dat geven ze dan weer door aan een baby. En blijkbaar is het verschil tussen winter- en zomerbaby's niet te verwaarlozen, dus je kan er wel iets fatsoenlijks over zeggen. Ik moet zeggen dat ik als kind wel übervrolijk en gelukkig was, ook nu kan ik enorm genieten van mooi weer. Echt huilen van geluk enzo :) |
Het is gewoon onderzocht op internet met 2 vragen: geboortedatum en een cijfer voor het gelukkig zijn met je leven, kan dus ook best BS zijn allemaal, het blijkt alleen maar uit de praktijk en een verklaring hadden de onderzoekers er ook niet voor
wat is de trein af en toe toch goed, zo leer je nog eens wat :D |
he shit.. ik ben in de lente jarig
maar wel al over 35 dagen :cool: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Onzin vind ik, ken zat mensen die in de zomer zijn geboren en die niet meer gelukkig zijn dan anderen
|
ik ben een ''winterkind'' en ben ik niet gelukkig dan :s
BULLSHIT! |
Voor zover ik weet zijn mijn (on)geluksgevoelens niet afhankelijk
van mijn geboortedatum, maar meer van omstandigheden en dat soort dingen ed. ;) |
Ik ben heel gelukkig, kan je nagaan hoe gelukkig mensen zijn die in de zomer geboren zijn!
|
Citaat:
|
Citaat:
|
NIET WAAR!!
ik ben in de winter geboren en ik ben hardstikke gelukkig :D |
Citaat:
(en nu komt sarahbressers die over 6 dagen jarig is natuurlijk :P ) |
Citaat:
|
Hooguit omdat je in de zomer ter gelegenheid van je verjaardag kunt gaan zwemmen, beachparty'en of een tuinfeest geven (y) dat gaat in de winter toch wat moeilijker.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:26. |