![]() |
Jongere vriend
Ik ben 16.
Heb nu anderhalve maand een vriend van 15. Ik ben vorige zomervakantie grof de fout in gegaan met een jongen van 17.. Het is zover gegaan dat ik half verkracht, ontmaagd ben met veel pijn en ruzie daarna omdat ik hem en zijn opdringerigheid niet meer aankon. Daarna nog 2 keer een korte relatie gehad met 2 jongens, 1 van 16 en weer een van 17.. Allemaal grote missers, de jongens wilden te snel en te veel vanalles. Ik ben nu zover dat ik doorheb dat ik nog lang niet zover ben als al die oudere jongens, hoewel ik nu wel kan zeggen, "hey, ik ben allang geen maagd meer" ben ik nog wel hardstikke onzeker en ben bang dat het weer fout gaat. Ik ben nu heel blij met mijn jongere maar toch volwassen vriend, hij heeft zo zn mindere 'jongere jongens'-dingen.. maar ja Ook ben ik blij dat hij nu met zn arm in het gips zit en dat we dus een rustige start van onze realtie hebben... Opbouwen :) Wie heeft dit ook? naja hebben.. wie heeft zoiets meegemaakt...? Groetjes..! SirrA |
Ik ben 4 maanden jonger dan mijn vriendin.
|
tsja, als je een jongen wilt die zijn hormonen wat beter in bedwang kan houden moet je niet bij jongens zjmn van 17 / 18 nee.
|
Mijn ex was 3 jaar ouder. Ging opzich wel goed... Maar de afstand was niet echt geweldig.
Citaat:
Niet ieder1 is zo. |
Citaat:
|
Citaat:
Kdenk dat leeftijd er verder echt buiten staat |
Ik ben 11 maanden jonger dan me vriendin..(y)
|
Relatie zaken en dergelijke vind ik toch meer op Liefde & Relatie passen.
Verplaatst: Sexualiteit -> Liefde & Relatie. |
Ik had een jongere vriend, en dat werkte absoluut niet, hij was gewoon te jong, te kinderachtig en ga zo maar door...
|
Mijn vriend is negen maanden ouder als ik.. hij is dus 18.. Maar hij heeft het oook altijd maar over sex enzow.. maar in de praktijk brengen is er nog niet bij.. en gister zei ik dat ik het misschien wel helemaal niet wilde (sex) als ik daar weer zou zijn...
Toen reageerde hij zzoooo lief, dat het ook helemaal niet hoefde, en dat we nog tijd zat hadden, en dat hij wel een grote bek had, maar het allemaal nog maar moest zien, en zelf ook hartstikke onzeker was... Dus is heb het wel getroffen vind ik zelf :D Maar goed, wat jij hebt meegemaakt is dus niet echt gezellig.. en waarom zou je niet met een jongere jongen gaan.. als je van elkaar houd, dan kan er veel Kus |
Leeftijd maakt volgens mij vrij weinig uit.. Als je maar zegt wat je wilt/niet wilt
Vindt ie je echt leuk, dan accepteert ie dat echt wel hoor.. |
Citaat:
|
heb jij een arm in het gips nodig om niet verder te gaan dan je zelf wil????
Gewoon een opmerking,... maar dat kan toch ook zonder dat, je kan het toch uitleggen of vragen. Chanel |
ik heb het ook meegemaakt en het werkte wel :)
|
Ik heb nog nooit een jongere vriendin gehad...
ik ben 16...en heb meetsal een vriendin van rond de 18 ik ehh val gewoon op ouder ofzo :p en t gaat altijd goed... |
Citaat:
|
mijn ex wou ook met mij naar bed, terwijl hij mij vlak daarvoor mijn eerste zoen gaf, en dat wist ie. toen we aan het zoenen waren, wou ie ineens zijn breek uittrekken. ik heb vijf keer nee tegen hem gezegd, en uiteindelijk zei ik: ik ben er nog niet klaar voor, begrijp je dat? en toen zei hij: nee. en toen zei ik: nou, dan zal ik het makkelijk maken, je kan of mijn gevoel accepteren dat ik er nog niet klaar voor ben, of je kan opzouten. kies maar.
2 dagen later kreeg ik een heel grof smsje dat ie wel meer kon krijgen dan zo'n preuts trutje als ik. toen ik dat las, was ik blij dat het uit was.... ik stuurde terug: ik kan wel meer krijgen dan zo'n opdringerige lul... veel plezier met het uitzoeken van een hoertje!!! nu heb ik een hele lieve vriend, hij is een paar maanden ouder dan ik, en heeft idd af en toe nog van dat jongens achtige gedoe, maar goed, dat neem ik er dan maar bij voor lief... |
Ik denk dat leeftijd er niet zo heel erg veel toe doet dat verschilt gewoon echt heel erg per persoon........(voorbeeld)mijn ex was 1 jaar ouder dan mij en hij kon ook alleen maar aan sex denken en wilde dat ook alleen maar :(....ik heb nu een hele lieve vriend en die is 3 jaar ouder dan mij en die is gewoon super lief en is niet zo van sex voor en sex na........... ;)(Y)
zelf val ik gewoon op wat oudere jongens maar dat kan natuurlijk aan mij liggen ................ maar het ligt gewoon heel erg aan de persoon denk ik zo! |
Een hoop jongens van rond die leeftijd hebben zo'n instelling. Mijn enige advies kan zijn is, zoek een goeie (Die heb je dus blijkbaar gevonden) en negeer de rest, trap niet in hun spelletjes.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:40. |