![]() |
nieuwe of no avail website !
voor alle nieuwe en oude roddels over deze rocksterren check
www.ofnoavail.com OF NO AVAIL. A dutch punkrock band, their style mostly described as fresh melodic pop punk, actually a bunch of lazy beer drinking clowns, but still able to get signed by 2 cool labels, release 35 songs, do tours in every European country + Canada and win big pop contests, hell even make crazy people put of no avail tattoos on their body’s |
khoorde een nieuw mp3tje van ze (nouja wma'tje maargoed), maar vond t erg tegenvallen
maarja kzal de site wel s checken |
wat is of no avail?
|
Daar heb ik nog een cd van, ergens.. Socialies. Die vond ik wel leuk volgens mij, maar ik heb hem al tijden niet meer geluisterd.
|
leuke cd :) ik zal wat tourdates van ze hierop zetten voor de liefhebbers
16.04.2004 Sfinks, Herenveen(the Netherlands) w/ Belvedere+Laternpoll+50/50 17.04.2004 De Box, Boxmeer (Netherlands) w/ Belvedere + 4Fridges + the Jux Junction 08.05.2004 Time of your life fest., Meerlo(Belgium) w/ 15.05.2004 Balloon, Cuijk(the Netherlands) w/ five years later+more 30.05.2004 cafe little Devil, Tilburg(the Netherlands) w/ Casual victims+Brand new day 12.06.2004 T.B.A, Austria w/ 13.06.2004 T.B.A, Austria w/ 14.06.2004 T.B.A, Austria w/ 15.06.2004 T.B.A, Germany w/ 16.06.2004 T.B.A, Germany w/ 19.06.2004 Party, Bergen op Zoom(the Netherlands) w/ Antismart+Townsville 12.09.2004 Punkfest., Veerle Laakdal(Belgium) w/ Skin of tears+Consumed+more |
Citaat:
|
Hmm eens even kijken wat het is zaterdag in de box.
Hoewel ik natuurlijk voor mijn grote idolen van the jux junction ga :cool: |
Ik vond de site die door Bart gemaakt was ook niet verkeerd.
|
Ik vond ze eerst altijd wel leuk enzo en nou al lang niet meer naar geluisterd en lang niks nieuws gehoord ook.. Ik zie ze idd zaterdag als ik naar the jux junction ga.
|
Citaat:
|
Vind de nieuwe site ok, maar niet meer dan dat. Kevin en Gijs jullie kunnen beter dudes. Hij's ok hoor, niks mis mee maar ik verwacht van jullie net wat meer :)
|
ik ben allang blij dat ze nu een up to date site hebben :)
|
ik vond ze tegenvallen afgelopen zaterdag.
|
|
Citaat:
liep erbij als een dronken clown :D |
als je stage loopt in boxmeer moet je die toch wel kennen....
de lokale dorpsgek: robbie van rooy! |
Citaat:
hehe, en ik maar denken dat ben hofmans dat was. Die komt met z'n fiets ons uitzendbureau binnen. |
haha er zullen er vast wel meer zijn dan 1 ;)
|
Joehoe! Of no avail speelt op het bergse examenfeest! Kannietbeter!
|
Citaat:
Ghehe..:D |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:15. |