![]() |
nieuw soulwax nummer
http://download.boomselection.info/soulwax-tite.mp3
van het nog te verschijnen album (6 augustus geloof ik) |
ja...
en... ? Wat vind je ervan, hoe klinkt het? (ik kan niet downen, zit op stage, maar meestal vind ik Soulwax toch altijd geweldig dus...) |
ik vind het wel okay, is heel anders dan vorige werk, dit lied althans
heeft iets weg van beat connection, en andere hippe electroachtige beat muziek. |
ben fuckin benieuwd
ik ga nu downen |
hmm vind het een beetje tegen vallen.
|
Haha het is erg anders maar ik vind het wel hip (y)
|
ik zit 10 dagen zonder kabelinternet, down het dus over 6 dagen ofzo. maar wel cool dat ze eindelijk weer iets doen na 6 jaar ofzo?
dat gezeik met die dj shit kwam mijn keel ook wel uit |
neuh, tis niks
|
niet ??? :(
*zit nu op school dus kan niet downloaden* |
wel aardig
maar geen much against everyone's advice.. |
hmmm, ik ruik een flop...
|
Download loopt voor geen meter...
Zeker dat dit werk voor hun nieuw te verschijnen cd is? Hoewel ik het nummer nog niet gehoord heb (en tegen dit tempo gaat het nog jaren duren vooraleer...) lijkt het me afgaand op de reacties eerder iets dat in de 2 many dj's lijn ligt, terwijl ik dacht dat het een echte rockplaat (lees: antieke soulwax) werd. |
Dat is Soulwax toch niet?! Ik hoor een vrouw zingen...
Is het niet gewoon een remix die de dewaele broertjes hebben gedaan? |
Ik wil gitaren!!!!!
hmm lijkt meer een project van de broertjes dan een volledige band( zoals Billy Corgan toen met Adore deed). Hopelijk wordt de cd totaal anders. Voor dit nummer hebben ze Flood ook niet nodig heb ik het idee. |
Citaat:
ik vind het wel interessant wanneer bands een andere weg inslaan, en wie zit er nou op een tweede much against everyone's advice te wachten? boring (n) (ik vind het wel een goed album trouwens) |
ik vind het wel cool alleen ik heb het idee dat het een samenwerking is van soulwax met electric six (aangezien ze daar een grote fan van zijn) ofzo..
of een nieuwe soulwax mix?? maar ik wil toch inderdaad ook wel die gitaren terug en die fijne dromerige nummers! |
Citaat:
|
vrouw is nancy whang van LCD soundsystem
en ben blij dat ze iets anders doen als ze hetzelfde doen is het ook altijd zeiken. |
ken soulwax niet ook geen zin om te leren kennen
|
2 achterlijke Belgen die ooit een kutprogramma als alter 8 presenteerden
nuff said |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
ben wel benieuwd naar de rest van het album. |
Citaat:
|
Het nieuwe nummer van de nieuwe cd heet NY Excuse (http://www.kevinenjoyce.com/soulwax/.../nyexcuse.html). Dit nummer staat (vaak) in de playlist van Radar op Studio Brussel (http://www.stubru.be/playlist/rad/ra...214375496.html) heb ik gezien. Heb het nummer helaas nog niet gehoord dus ik weet niet of het hetzelfde nummer is dat je kan downloaden.
Edit : dat nummer dat je kan downloaden in de 1ste post komt echt niet uit het nieuwe Soulwax-album. No way. (http://www.subjectivisten.org/mp3che...9.php#comments) |
Citaat:
Ik vind dit nummer idd meer iets voor een 2 many dj's sessie. God ik werd echt lyrisch toen ik las nieuw Soulwax nummer. |
Citaat:
|
Kort samengevat: nieuwe cd is klaar. Hij heeft de klinkende naam Any Minute Now gekregen.
Verschijnt op 16 augustus, de eerste single komt er op 19 juli. Tourdata worden later bekend gemaakt. Die NY Excuse was zoethoudertje voor in de clubs te draaien. bron: net gehoord op Stubru dus waarschijnlijk ook wel op hun site (joggen met radio (y) je komt nog eens wat te weten) |
nu ben ik helemaal benieuwd.. naar die nieuwe cd + single en ook of ze op dour gaan spelen....
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Zeer creatief die gasten. |
Citaat:
er staat nog een relatief groot stuk over Soulwax in de krant waaruit ik even citeer dat de cd "op tijd is voor late zomercampagne wat concerten betreft" zegt manager C.C. met een knipoog naar Pukkelpop. Tof... |
ik ben benieuwd :)
|
Citaat:
|
liever een ander festivel. wat jammer toch dat pukkelpop een ongelooflijk puberaal punk/dancefestival geworden is...
|
Citaat:
ga dan maar naar Dour... |
Ik ben openminded, ik weet alleen hoe pukkelpop eerst was en wat het nu is.
en natuurlijk ga ik naar dour, net zoals vorig jaar. |
|
21 juni 2004
Woensdag is het zover! Dan laten we hier bij Studio Brussel, net na het popnieuws van halfzes, de langverwachte, nieuwe single van Soulwax op je los. Die heet 'Any minute now', en da's meteen ook de titel van het nieuwe Soulwax-album. We gaan dan ook bellen met Stephen en David Dewaele, die op dat moment respectievelijk in New York en Gent zullen zitten. Zeker luisteren dus! Bron: StuBru zelfs voor de nieuwe soulwaxsingle sta ik niet half zes op maar goed ik hoor em later wel, hij zal wel plat gedraaid worden |
Ik heb gehoord dat Soulwax het voorprogramma is van de Pixies 6 juli, en 2 many dj's gaan daarna hun kunsten vertonen.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:41. |