![]() |
mensen help mij!!
hallow
Het is al een half jaar uit met mijn vriend. We zijn uit elkaar gegaan als goede vrienden. Maar vorige week heb ik weer met hem gezoent. :p Hij zzzzegt tegen mij dat ik een andere jongen moet gaan zoeken en dat ik veel te goed voor hem ben. Maar van zijn vriend hoor ik dat hij nog best wel met me wil maar hij denkt dat hij daar mee onze vriendschap kapot maakt. ik weet het niet. ik mis hem zoooooooo -x- ju |
Ahnee! weer een draaikont-exen topic. ;)
Er zijn er hier zat op dit subforum die met je mee kunnen praten en je goed advies kunnen geven. Dus wanhoop niet. |
Hoe kun je nou als goede vrienden uit elkaar gaan als er ooit liefde in het spel was? Hoe heviger de liefde, hoe groter de haat en nijd, toch? Haat is het duistere tweelingzusje van liefde, de natuurlijke reactie op liefdespijn.
|
Als jullie allebei elkaar nog willen, waarom is het dan uitgegaan?
|
Citaat:
|
Citaat:
And I disagree with Juno |
Misschien wil ie je idd liever als vriendin... en liefde maakt bijna alle vriendschappen kapot, je kunt wel heel hard roepen dat het jou niet overkomt, maar stiekem gebeurt het toch.
Vraag hem duidelijkheid, als hij je echt te goed voor hem vindt, kan het zijn dat hij gewoon niet toe is aan een vaste relatie en dus niet kan bieden wat jij zou willen/verwachten. Misschien vindt ie je echt wel leuk, maar weet ie gewoon stiekem nog niet waar ie aan toe is en wat hij zou willen. En als hij in de buurt van jouw leeftijd zit, kan ik hem dat niet kwalijk nemen. |
Citaat:
|
Je ex en die vriend zeggen dus allebei iets anders. :o Misschien eerst met zijn drieën praten, kijken nou wie gelijk heeft, in een gesprek waarin jullie alle drie eerlijk moeten zijn over jullie gevoelens / gedachtes / wat jullie door elkaar verteld is.
|
Een tip...
Ga niet met z'n drieën praten. Dan zal je ex zich zeker aangevallen voelen en zal er van een goed gesprek weinig komen. Je kan wel aan hem vragen waarom hij niet met je wil. Als hij dan zegt dat je toe goed bent. Denk ik dat hij het niet aan durft. Want in mijn oren klinkt het een beetje als een excuus. En liefde maakt misschien wel veel kapot maar dat is vaak in relaties waarin ze weinig praten. Praten is eigenlijk de oplossing voor alles. Als je kan praten kan je een relatie lang in stand houden. Alleen het probleem is dat de ander ook moet kunnen praten. En wees gewoon eerlijk zeg dat jij hem zekers ziet zitten. En dat je het graag nog een keer wilt proberen. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:29. |